با ورق گالوانیزه نیمه دیگه زندگیتو بساز
با ورق گالوانیزه نیمه دیگه زندگیتو بساز
اگر از شرایط زندگی زندگی خود خسته شده اید و می خواهید دست به کاری نو برای کسب سرمایه بیشتر بزنید

اگر از شرایط زندگی زندگی خود خسته شده اید و می خواهید دست به کاری نو برای کسب سرمایه بیشتر بزنید ما به شما فعالیت در حیطه ی انواع ورق گالوانیزه را پیشنهاد می کنیم که نه تنها از فروش بالایی بر خودار می باشند بلکه می توانند سود بسیاری را عاید شما سازند برای آشنایی با این حیطه ی کاری پر سود در ادامه با ما همراه باشید.

ورق گالوانیزه رنگی سینوسی

ورق گالوانیزه رنگی سینوسی

در خصوص مشخصات ورق گالوانیزه رنگی سینوسی آن هم در شیراز شما باید در نظر داشته باشید که بیشتر آن را به صورت رولی به فروش می رسانند و استاندارد های لازم را نیز بر روی آن اعمال می کنند بارگیری این نمونه ورق ها به صورت خوابیده و تنوری (ایستاده) انجام می گیرد با دقت تمام باید حمل آن صورت بگیرد تا امکان ایجاد جای زنجیر بر روی ورق ها وجود نداشته باشد.

در خصوص عرضه این نمونه ورق ها باید در نظر داشته باشید که همواره وارداتی ازکشور هایی همچون هند، امارات و چین نیز داریم اما تولیدات داخلی خود کشورمان دارای برتری می باشد در خصوص خرید ورق گالوانیزه شیروانی در شیراز شما باید نکات و موارد مهم را در خصوص آن رعایت کنید.

ورق گالوانیزه رنگ کوره ای

ورق گالوانیزه رنگ کوره ای

آیا می دانستید نرخ قیمت ورق گالوانیزه رنگ کوره ای در تبریز به دلیل داشتن کارخانه های تولید ورق گالوانیزه با سایز و ضخامت استاندارد متفاوت است عوامل مختلفی در کیفیت رنگ ورق گالوانیزه رنگی در تبریز نقش دارند که رنگ استفاده شده و ضخامت رنگ و حتی روش رنگ آمیزی از آن دست است.

ضخامت این ورق های گالوانیزه رنگی بین چهار دهم تا هفت دهم میلیمتر است و پوشش رنگی که روی آن قرارمی گیرد ۳۵ میکرون است، ورق های رنگی از دوام بالایی دربرابر خوردگی و قدرت فرم پذیری زیادی هم برخوردار هستند اب و هوا و موقعیت مکانی و هزینه ای که قصد دارید برای این محصول در نظر بگیرید هم از جمله مواردی است که در زمان خرید حتما باید به آن اهمیت بدهید همچنین خرید از سایت های فروش معتبر و اطلاعات کافی داشتن در این زمینه هم به شما در خریدتان کمک خواهد کرد.

ورق گالوانیزه رنگی ساده

ورق گالوانیزه رنگی ساده

دربحث کاهش هزینه در کارخانجات تولیدی ورق گالوانیزه رنگی ساده، تولید کنندگان به دنبال کم کردن هزینه ها می باشند که در چربی زدایی فلز گالوانیزه به صرفه ترین چربی زدایی شستشو با مواد قلیایی می باشد امروزه این روش در بین تولید کنندگان مرسوم است و جایگاه بیشتری دارد مشخصات ورق گالوانیزه رنگی به شیوه و مراحل تولید آن بستگی بسیاری دارد رنگها در ورق رنگی طرح دار براساس رنگ های ورق رولی می باشد.

رنگ هایی مانند رنگ آبی، نارنجی، قهوه ای، سفید، قرمز، سبز، پرتقالی، کرم، قهوه ای سوخته، طرح آجر، طرح چوب، طرح سنگ، طرح چرم، طرح گل، انواع رنگ ها و طرح ها ورق طرح دار خرید ورق گالوانیزه رنگی و ساده، با توجه به مدلها و ضخامت و طرح های مختلف آن صورت می گیرد این ورق ها به منظور متفاوتی تولید می شوند و کاربردهای جداگانه ای دارند.

5/5 - (1 امتیاز)