قیمت چاقو شکاری تاشو تهران
قیمت چاقو شکاری تاشو تهران
چاقو های شکاری در ابعاد کوچک و طبق طراحی ارگونومی ساخته می شوند. مرکز فروش چاقو شکاری در تهران توانسته با استفاده از مواد درجه یک در ساخت این محصول از بازار فروش خوبی برخوردار باشد

چاقو های شکاری در ابعاد کوچک و طبق طراحی ارگونومی ساخته می شوند. مرکز فروش چاقو شکاری در تهران توانسته با استفاده از مواد درجه یک در ساخت این محصول از بازار فروش خوبی برخوردار باشد. این محصول با استفاده از طراحی دقیق بسیار سبک و تیز می باشد و در برخورد با اجسام سخت کیفیت خود را از دست نمی دهد. جنس تیغه بهترین چاقو شکاری چیست؟ جنس تیغه این سبک چاقو فولادی می باشد و همین موضوع باعث طول عمر بالای آن می شود. این محصول در جنس ها و طرح های متنوعی تولید می شود که یکی از ارزشمند ترین و جذاب ترین انواع این محصول چاقو شکاری است که با استفاده از مواد اولیه مرغوب و در زیباترین طرح و نقش تولید می شوند و از زیبایی چشم نوازی برخوردار است.

قیمت چاقو شکاری تاشو تهران

چاقو های شکاری انواع مختلفی دارند که کاربرد آن ها با یگدیگر متفاوت می باشد و می توان از برخی آن ها به عنوان در باز کن، انبردست، پیچ گوشتی و غیره استفاده نمود. خرید چاقو شکاری تهران در سال های اخیر بسیار زیاد شده است زیرا یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول کارگاه خود را در این شهر تاسیس کرده است. مقاومت چاقو های چند کاره نسبت به نوع تک کاره بسیار پایین می باشد و می توان گفت این چاقو کاربرد و طول عمر زیادی ندارد، اما اگر زیاد از آن استفاده نکنید و شب در طبیعت نمانید می تواند گزینه مناسبی باشد.

چاقو شکاری تاشو بزرگ

چاقو شکاری تاشو بزرگ

معمولا در طبیعت از چاقو شکاری تاشو بزرگ برای بریدن شاخه ی درخت نیز استفاده می کنند و این چاقوهای بزرگ وزن بیشتری نسبت به چاقوهای شکاری کوچک دارند. چاقوهای شکاری از نظر نوع کاربرد، فرم تیغه و جنس دسته به انواع و مدلهای مختلفی تقسیم می شوند. ویژگی یک چاقوی شکاری خوب این است که علاوه بر مقاوم بودن، شکل و اندازه آن طوری باشد که خیلی راحت بتوان از آن استفاده کرد. جنس دسته های چاقو شکاری رمبو نیز بسیار مهم می باشد برای مثال دسته های لاستیکی بسیار سبک و راحت هستند و قیمت کمتری دارند اما از ماندگاری خیلی بالایی برخوردار نیستند. نوع دیگری از دسته ها از جنس فولاد هستند که بسیار محکم و با دوام می باشند و تنها ایرادی که این دسته ها دارند این است که ممکن است درون دست دچار لغزش شود. یکی دیگر از انواع دسته ها دسته استیل است که ضد زنگ بوده و بنا به شرایط محیط، سرد و گرم می شود. بهترین نوع دسته ها دسته چوبی می باشد که بسیار خوش دست و پر طرفدار است و ماندگاری خوبی هم دارد.

فروش عمده یا تکی انواع چاقو شکاری تاشو بزرگ به مدل بسته بندی و نوع کاربرد آنها بستگی دارد. یکی از انواع مختلف چاقوهای شکاری چاقوی سر سوزنی نامیده می شود که از دو تیغه ی متقارن تشکیل شده و همان طور که از اسم آن مشخص است شکل چاقو شبیه یک سوزن بزرگ می باشد که برای سوراخ کردن و پرتاب کردن مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دیگر چاقوهای شکاری کارد شکاری ضامن دار یا جیبی نام دارد که به دلیل اشغال فضای کم یکی از ابزار لازم برای سفر به شمار می رود. ضامن موجود در این چاقوها مثل قفل ایمنی عمل کرده و مانع از باز و بسته شدن تصادفی آن می شود. این چاقوها از ویژگیهایی مثل تاشو بودن و ضامن داشتن برخوردار هستند و در بین گردشگران و کوهنوردان به دلیل کاربرد زیاد، محبوبیت بالایی دارند.

چاقو شکاری تاشو اصل

چاقو شکاری تاشو اصل

بهتر است قبل از تهین این چاقو های شکاری تاشو به یک سری از نکات توجه کنید تا از اصل بودن ان اطمینان خاطر پیدا کنید. جنس دسته و تیغه ای به طور با کیفیت در این ابزار به کار گرفته شده باشد نشان دهنده اصل بودن آن است لذا تیغه های که در برابر ضربات محکم و سخت می تواند مقاومت زیادی را داشته باشد نشان دهنده اصل بودن آن است. برخی از این چاقو شکاری جدید دارای غلاف بوده کی می توانید بعد از پایان استفاده از این غلاف ها به عنوان ضامن چاقوی خود استفاده کنید.

برای این که بتوانید بهترین قیمت چاقو شکاری تاشو  انتخاب کنید بهتر است به جنس دسته ای که در آن به کار گرفته شده است دقت داشته باشید. چاقو هایی که جنس دسته به کار گرفته شده آن ها از فلز می باشد عمدتا از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و بهتر می توانید از آن در شرایط سخت استفاده داشته باشید. لذا سایز تیغه ها و شکلی که برای این محصول به کار گرفته می شود از اشکال مختلفی موجود هست که بسته به نیاز و کاربردی که دارد می توانید از آن استفاده کنید. چاقو هایی که تیغه اره شکل دارند بسیار برای افرادی به شکار در طبیعت می پردازند مناسب بوده و می توانند برای این امر استفاده فراوانی را داشته باشند. باید مراقب باشید که هنگام استفاده تیغه های این ابزار دچار آسیب نشوید چرا که ممکن است تا همیشه کیفیت خودشان را از دست بدهد.

5/5 - (1 امتیاز)