جوان 33 ساله، پدرش را در توهم شیشه به قتل رساند!
جوان 33 ساله، پدرش را در توهم شیشه به قتل رساند!
جوان 33 ساله ای پدر پیرش را تحت تاثیر توهم ناشی از استعمال مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در حالی زیر ضربات مشت و لگد به قتل رساند که مدعی شد : «موکلم به من گفت پدرت مرا کافر کرده است!»

روزنامه خراسان: جوان ۳۳ ساله ای پدر پیرش را تحت تاثیر توهم ناشی از استعمال مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در حالی زیر ضربات مشت و لگد به قتل رساند که مدعی شد : «موکلم به من گفت پدرت مرا کافر کرده است!»

این حادثه دلخراش ظهر روز گذشته هنگامی فاش شد که جوانی با ورود به منزل پدرش در شهرک طرق مشهد با صحنه وحشتناکی روبه رو شد.پدر ۸۵ ساله این جوان در حالی با ضربات متعدد و مهلک به ناحیه سر، جان خود را از دست داده بود که بررسی ها نشان داد برادر معتادش تحت تاثیر توهم ناشی از مصرف شیشه، دست به چنین جنایت هولناکی زده است. چند دقیقه بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در صحنه حادثه، تحقیقات قضایی آغاز و پسر ۳۳ ساله مقتول بازداشت شد.

واکاوی های میدانی قاضی دکتر صادق صفری مشخص کرد که «هادی – م» (متهم به قتل) درحالی هنوز تحت تاثیر توهمات شیشه ای قرار دارد که همه بدن خود را نیز خراشیده بود. او در پاسخ به سوال قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که پرسید: چرا پدرت را کشتی؟ گفت: یکی از موکلانم به من گفت که پدرت مرا کافر کرده است! من هم با اشاره او به پدرم حمله کردم و سر او را زیر ضربات مشت و لگد گرفتم و با زانویم نیز به سرش کوبیدم تا جان داد. او همچنین درباره خراشیدگی های وحشتناک اندام خودش نیز گفت: برخی از موکلان کافر به من حمله کردند و مرا به این روز انداختند!

این جوان شیشه ای در پاسخ به سوال دیگر قاضی صفری که چه ساعتی پدرت را کشتی؟ ادامه داد: بگذارید چشم هایم را ببندم تا از موکلانم بپرسم! … او بعد از چند ثانیه پلک هایش را گشود و گفت: موکلانم می گویند «ساعت ۸:۳۰ صبح بود!»

با توجه به زخم های شدید روی بدن متهم که بر اثر خارش های شدید ناشی از توهم ایجاد شده بود، وی با دستور قضایی روانه مرکز درمانی شد و گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی نیز ماموریت یافتند این ماجرای تلخ را مورد کنکاش های جنایی قرار دهند. این درحالی بود که تحقیقات کارآگاهان نشان داد: جوان مذکور چند روز قبل نیز تحت تاثیر همین توهمات، برادرش را با ضربه چاقو مجروح کرده است. بررسی های بیشتر در این باره توسط کارآگاهان پلیس جنایی ادامه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)