جراحی بینی فوق العاده با دکتر ضیغمی
جراحی بینی فوق العاده با دکتر ضیغمی
بالا رفتن آمار عمل بینی نشان دهنده آن است که این روزها اکثر افراد نسبت به این پروسه و نحوه انجام آن آگاهی نسبی پیدا کرده اند و چنانچه به هر دلیلی از دماغشان ناراضی باشند ، فوراً برای اصلاح آن اقدام می کنند. ولی آیا تمام نتایجی که از عمل های بینی بدست می آیند ، رضایت بخش هستند؟

بالا رفتن آمار عمل بینی نشان دهنده آن است که این روزها اکثر افراد نسبت به این پروسه و نحوه انجام آن آگاهی نسبی پیدا کرده اند و چنانچه به هر دلیلی از دماغشان ناراضی باشند ، فوراً برای اصلاح آن اقدام می کنند. ولی آیا تمام نتایجی که از عمل های بینی بدست می آیند ، رضایت بخش هستند؟ خیلی از افراد بدلیل عدم آگاهی از موارد و فاکتورهایی که باعث موفقیت آمیز بودن عمل دماغ می شوند و نتیجه دلخواه را رقم می زنند ، بعد از عمل می بینند که نتیجه جراحی باب دلشان نیست و به اصطلاح تو ذوق شان می خورد. پس برای اینکه این چنین اتفاقات ناخوشایند کمتر رخ دهند ، تصمیم گرفتیم شما را با جراحی بینی با دکتر ضیغمی آشنا کنیم و نگاهی به دلایل موفقیت آمیز بودن این پروسه ها بیندازیم.

جراحی بینی فوق العاده با دکتر ضیغمی

عمل بینی چیست و چرا کسب بهترین نتیجه از آن اهمیت دارد؟

حتما با خواندن پرسش ابتدایی با خود گفته اید که چه سوال ساده ای ! عمل بینی فرایندی است که جراح معایب ظاهری و حتی عملکردی دماغ را برطرف می سازد. اما آیا واقعاً پروسه عمل بینی به همین توضیح محدود می شود و موفقیت آن به همین مورد بستگی دارد؟ آن چنان هم که تصور می کنید عمل بینی ساده نیست. نباید فراگیر شدن آن را به پای ساده بودن فرایند بگذارید. جراحی بینی که با اصطلاح پزشکی رینوپلاستی هم شناخته می شود روندی است پیچیده و حساس که برای رسیدن به یک نتیجه موفقیت آمیز باید سه مرحله را پشت سر بگذارید. بله درست است! دستیابی به نتیجه دلخواه از عمل رینوپلاستی نیاز به همکاری دو جانبه فرد زیباجو و جراح بینی دارد.

منظور از ۳ مرحله ، اقدامات قبل از جراحی بینی ، نحوه انجام جراحی زیبایی بینی و البته مراقبت های بعد از آن می باشد. در صورتیکه در همه مراحل عملکرد مثبتی داشته باشید ، می توانید برای خود شرایط را جهت رسیدن به یک بینی خوش فرم فراهم کنید. چنانچه پروسه عمل بینی توسط دکتر ضیغمی انجام پذیرد ، می توانید نتیجه را تضمین شده بدانید. زیرا ایشان به عنوان یک جراح بینی خوب در مرحله اول تمام توضیحات لازم را با تمام جزئیات در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهد. همچنین معاینات و نتایج آزمایشات به طور دقیق توسط دکتر بررسی می شوند. بدین نحو او از اینکه مشکلی برای فرد در طول عمل بوجود نمی آید ، مطمئن می گردد. توضیحات اقدامات پیش از رینوپلاستی بر عهده پزشک مربوطه می باشد اما عمل به آن ها وظیفه فرد متقاضی است.

در ارتباط با مرحله دوم ، یعنی چگونگی انجام عمل بینی باید گفت که عمده مسئولیت آن بر دوش جراح می باشد. زیرا او با اتکا به دانش و تجربه خود در این زمینه ، بایستی تکنیک مناسب را بکار گیرد و بداند که برای هر چهره و هر ساختار دماغی چه فرمی مناسب است. به طور مثال اگر دماغتان گوشتی است و می خواهید آن را عمل کنید ، جراح باید نسبت به مشخصه های این دست از بینی ها و البته آناتومی چهره میزبان به اندازه کافی آگاهی داشته باشد تا نتیجه عالی از آن به دست آید. در این مرحله مهم ترین کاری که می توانید انجام دهید ، انتخاب بهترین جراح بینی است. به همین خاطر است که شما را با عمل بینی فوق العاده با دکتر ضیغمی آشنا نموده ایم. اگر به نمونه کارهای ایشان از عمل های بینی های مختلف ، همچون عمل بینی استخوانی و عمل بینی گوشتی نگاهی بیندازید ، خودتان از درستی این امر مطلع و مطمئن می شوید.

عمل بینی چیست و چرا کسب بهترین نتیجه از آن اهمیت دارد؟

مرحله آخر که همان سپری کردن دوره ریکاوری و مراقبت های بعد از جراحی بینی است، گام اخر برای دستیابی به آن دماغی است که همیشه آرزویش را داشتید. راهنمایی های لازم و باید و نبایدهای این مرحله از سوی پزشک به شما اعلام می شود. دکتر به طور کامل به شما می گوید که چه کاری را کی و به چه صورت انجام دهید. مثلا به شما می گوید چه داروهایی را نباید مصرف کنید ، چطوری و چه موقع می توانید سر و صورت خود را بشویید ، بهتر است از کدام خوراکی های استفاده کنید و سایر نکاتی از این قبیل که به خوب شدن هر چه سریع تر شما کمک می کنند. همچون مرحله اول ، مسئولیت رعایت این نکات بر عهده شخص متقاضی یعنی خود شماست.

حال که به طور کامل متوجه حساسیت پروسه عمل زیبایی و درمانی بینی شدید ، برویم به سراغ پاسخ پرسش دوم!

چرا کسب بهترین نتیجه از جراحی بینی اهمیت بسیار دارد؟

چرا کسب بهترین نتیجه از جراحی بینی اهمیت بسیار دارد؟

بینی عضو مرکزی صورت است، در نتیجه زیبایی یا بد فرم بودن آن می تواند تمام چهره را تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر است که عمل آن متقاضیان فراوانی را جذب نموده. طبعا تمام کسانی که تصمیم می گیرند دماغشان را به تیغ جراحی بسپارند ، هدف اصلی شان این است که با رفع عیوب ظاهری آن ، جذابیت چهره شان را بالا ببرند و به دنبال آن اعتماد به نفس شان نیز دو چندان شود. حال تصور کنید که عکس این قضیه رخ دهد ؛ یعنی نه تنها بهترین نتیجه از عمل بینی بدست نیاید ، بلکه مشکلات جدی تری نیز از پس آن نمود پیدا کنند. بدین نحو حتی فرد به لحاظ روحی می تواند در معرض افسردگی قرار بگیرد. علاوه بر زیبایی ، نقش بینی در زندگی فرد بسیار پر رنگ است؛ چرا که عمل تنفس و اکسیژن رسانی که اصل حیات اندام های بدن است از طریق آن به انجام می رسد. حالا فرض کنید که نقص های عملکردی بینی درمان نشوند و همچنان فرد به دشواری در تنفس مبتلا باشد. مشخصاً در این حالت کیفیت زندگی فرد نیز کاهش می یابد.

جراحی زیبایی بینی با دکتر ضیغمی

انجام جراحی زیبایی بینی با دکتر ضیغمی برای تمام متقاضیان پیامدهای مثبت و نتایج رضایت بخشی را به همراه خواهد داشت. زیرا ایشان هر اطلاعاتی را که فرد پیش ، در حین و پس از عمل ممکن است به آن احتیاج پیدا کند را برای او شرح می دهد و نمی گذارد که زیباجویان خویش به هیچ مشکلی دچار شوند تا با لبخندی حاکی از رضایت شان مطب او را ترک نمایند.