فروش طناب پلاستیکی ماهیگیری
فروش طناب پلاستیکی ماهیگیری
از طناب پلاستیکی به دلیل کیفیت بالایی که دارد از کارهای مختلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که برخی از این کارها عبارت است از شکار رفتن یا کشیدن طناب به دور وسیله یا محصولی

برخی از شهرهای کشور سر و کار زیادی با طناب پلاستیکی ماهیگیری دارند به همین منظور از این نوع کالا تقریبا در سراسر ایران وجود دارد، اصفهان یکی از شهرهایی است که مجموعه ما یعنی آراد برندینگ در آنجا فروشگاه مورد نظر خودش را تاسیس کرده است و از فروش بسیار خوبی هم نیز برخوردار بوده است.

فروش طناب پلاستیکی ماهیگیری

بهتر است بدانید از طناب پلاستیکی به دلیل کیفیت بالایی که دارد از کارهای مختلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که برخی از این کارها عبارت است از شکار رفتن یا کشیدن طناب به دور وسیله یا محصولی، کیفیت بالای طنابهای تولیدی ما باعث شده که از این محصول در بکسل کردن هم مورد استفاده قرار بگیرد و این دسته از طنابها هیچگونه آسیبی نبیند.

بهتر است به تاریخ این نوع کالا یک نگاهی داشته باشیم تا بدانیم چه زمانی از طناب پلاستیکی استفاده می شده است، برخی از افراد معتقدند که در ۴۰ هزار سال پیش اولین طنابها نیز تولید شده بوده و از آن نیز استفاده می شده است و برخی دیگر بر این باورند که این مدل از کالاها در ۲۸ هزار سال پیش مورد استفاده قرار می گرفته است و هر ساله انگار به نوعی این طنابها آپدیت می شده است.

طناب پلاستیکی ماهیگیری

طناب پلاستیکی ماهیگیری

یکی از محصولاتی که برای بسته بندی، کشیدن و یا بالا بردن بار بسیار کاربرد دارد طناب درجه یک پلاستیکی است که در زمان خرید به ویژگیهای کاربردی بسیار اهمیت بدهید.

در گذشته برای تولید طناب از کتان، پشم، کنف، پلی پروپیلن، پلاستیک و پلی اتیلن استفاده می کردند اما امروزه با افزایش مواد پلیمری در تولید طناب پلاستیکی جز پر طرفدارترین نوع طنابها به شمار می رود.

ورزش کردن برای انسان کمی سخت شده است زیرا انسان موجودی راحت طلب است اما ماهیگیری یک ورزش در قالب تفریح به حساب می آید و تنها یک طناب پلاستیکی ماهیگیری می تواند ساعتها انسان را مشغول ورزش فکری و جسمی کند زیرا به شکار علاقه دارد.

ماهیگیری جزوء جذابترین و خارق العاده ترین تفریحات انسان محسوب می شود زیرا یکی از آرامش بخشترین و در عین حال پاکترین عناصر موجود آب است و انسان با قرار گرفتن در آن یا کنار آن احساس آرامش می کند دریاها و رودخانه ها و حتی سدهای ساخته شده توسط بشر می تواند مکان خوبی برای ماهیگیری باشد یکی از امن ترین و بهترین گزینه ها برای ماهی گیری طناب پلاستیکی است زیراا اگر تولید کننده از مواد خوبی در ساخت آن استفاده کرده باشد می تواند اسحکام قاابل قبولی را داشته باشد.

فروش طناب پلاستیکی

فروش طناب پلاستیکی

یکی از نکاتهایی که مردم در زمان خرید طناب پلاستیکی علاوه بر کیفیت، به قیمت آن است هم بسیار اهمیت می دهند که یکی از دلایل تعیین قیمت طناب پلاستیکی متراژ می باشد.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طنابهای پلاستیکی از سه دسته تشکیل می شود که در مورد خصوصیات طناب پلی اتیلن اشاره کردیم.

در مورد خصوصیات طناب پلی پروپیلین می توان به کاربردهای نظیر فعالیتهای باغبانی، مسکونی، قایقرانی، دریایی، صنعتی و اتصالات بنرهای تبلیغاتی اشاره کرد.

همانطوری که در مطالب فوق اشاره کردیم طناب ضخیم پلاستیکی یکی از پرکاربردترین در صنایعهای مختلف است که مجموعه ما فروش طناب پلاستیکی را با قیمت مناسب در دستور کار خود قرار داده است.

ویژگیهای منحصر به فرد این نوع طناب همچون نخ پنبه ضخیم باعث شده است که مشتریانی زیادی برای مصارف خودشان خریداری کنند و برای راحتی کارشان استفاده کنند.

عواملهایی هستند که برای دوام این محصول بسیار تاثیر گذار است که می توان به ساختار طناب، قطر طناب، میزان کشش طناب، مکان استفاد از طناب ساختار طناب بسیار مورد اهمیت قرار دارد.

نقطه ذوب این محصول بین ° ١٣۵ تا ٢۶٠ درجه سانتیگراد می باشد که قابل آتش گرفتن نیستند.

برای تولید طناب پلاستیکی باید یک کارگاه راه اندازی کرد که این تولیدی باید تجهزات نظیر جرثقیل برقی، انکوباتور بهداد، دستگاه دسته بندی، اکسترودر، دستگاه کلاف کن، دستگاه دسته بندی و دستگاه بافنده داشته باشد.

با ما توجه به نیازهای مشتری انواع طناب را با میزان تقاضای مشتریان تولید می کنیم تا شما مشتریان محترم بتوانید هر طناب پلاستیکی را با نوع کاربردی که می خواهید انجام دهید از طناب استفاده کنید این محصول را سفارش دهید.

5/5 - (1 امتیاز)