باغی برای پرندگان
باغی برای پرندگان

تهران یکی از مقاصد تفریحی برای سفر محسوب می‌شود. جالب است بدانید که کلان‌شهر تهران بنا‌های تاریخی، جا‌های دیدنی و مکان‌های تفریحی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است.

​​​​​​​به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران، باغ پرندگان با مساحت ۲۳ هکتار در شمال شرق این شهر است. این باغ در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ به صورت رسمی افتتاح شد و در حال حاضر ۵۷ گونه پرنده همچون کبوتر، طوطی، اردک، قوی سفید، غاز، فنچ، جغد، شاهین، عقاب، طاووس و… در آن نگهداری می‌شود. نکته جالب توجه این است که بیشتر پرندگان این باغ در فضای باز نگهداری می‌شوند.

همچنین می توان در آن گونه‌های مختلفی از پرندگان شامل طوطی‌های برزیلی، طوطی‌های هفت رنگ، طوطی‌های سبز، کبک، بلدرچین، مرغ عشق، عروس هلندی، انواع کبوتر‌های زینتی، انواع طاووس، انواع قرقاول، انواع بوقلمون و مرغابی رو تماشا کنی.

نشانی: تهران، بزرگراه شهید بابایی شرق، بعد از خروجی هنگام، لاین کندرو شهرک امید، خیابان کوهستاندسترسی به باغ پرندگاناز طریق اتوبوس: برای رفتن به این‌ باغ اگر می‎خواهید از اتوبوس استفاده کنید، لازم است بدانید که نزدیک‎ترین ایستگاه اتوبوس خط واحد، ایستگاه شهید رسولی است که تا باغ حدود ۳۰۰ متر پیاده روی دارد.از طریق ماشین شخصی: دسترسی به باغ پرندگان با ماشین شخصی یا تاکسی‌های آنلاین بهترین راه است. سعی کنید از این روش برای گردش خود در این مکان بهره بگیرید.

منبع: دانا/ سفر بازی/ خبرگزاری قرآن/ سفرمارکت