قتل دختر جوان با قرص برنج توسط پدرش!
قتل دختر جوان با قرص برنج توسط پدرش!
پدری که متهم است با خوراندن قرص برنج به دختر نوجوانش باعث مرگ او شده و از آخرین لحظات زندگی او فیلم گرفته، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

اعتماد آنلاین: خواهر مقتول: پدر و مادرم چند سال قبل از هم جدا شدند. پدرم مردی بددل و بسیار سخت‌گیر است. مادرم نتوانست او را تحمل کند و از هم جدا شدند. من و خواهرم با پدرم زندگی می‌کردیم، پدرم آن‌قدر سخت‌گیر بود.

پدری که متهم است با خوراندن قرص برنج به دختر نوجوانش باعث مرگ او شده و از آخرین لحظات زندگی او فیلم گرفته، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

گزارش این قتل دلخراش را دختر نوجوانی که خواهر مقتول بود به ماموران داد. او گفت: پدرم به زور به خواهرم قرص خوراند. او قصد داشت من را هم بکشد که من قرص را نخوردم.

این دختر ادامه داد: پدر و مادرم چند سال قبل از هم جدا شدند. پدرم مردی بددل و بسیار سخت‌گیر است. مادرم نتوانست او را تحمل کند و از هم جدا شدند. من و خواهرم با پدرم زندگی می‌کردیم، پدرم آن‌قدر سخت‌گیر بود که اجازه نمی‌داد ما از خانه خارج شویم. همه کارهای ما را کنترل می‌کرد و شرایط بسیار سختی داشتیم. شب حادثه پدرم وقتی به خانه آمد دو قرص با خود آورده بود. به من و خواهرم گفت بخورید، من به حرفش گوش نکردم و گفتم نمی‌خورم. خودم را مخفی کردم اما خواهرم قرص را خورد و یکدفعه حالش بد شد.

این دختر ادامه داد: با اصرار من پدرم او را به یک درمانگاه برد ولی پزشکان متوجه ماجرا نشدند و خواهرم پس از تزریق یک سرم ترخیص اما نیمه‌شب بار دیگر حالش بد شد. او حتی نمی‌توانست به خوبی نفس بکشد. من با گریه از پدرم خواستم او را به بیمارستان برساند؛ اما خواهرم در بیمارستان فوت شد.

به دنبال اظهارات این دختر، پدر او تحت بازجویی قرار گرفت و منکر خوراندن قرص برنج به دو دخترش شد.

او گفت: هیچ پدر سنگدلی حاضر به کشتن دخترش نمی‌شود. چطور ممکن است من دست به چنین جنایتی بزنم. من اتهامم را قبول ندارم و دختر بزرگم به دروغ چنین حرفی زده است. من قرص به دخترانم ندادم و این حرف تحت تاثیر مادرش است.

اظهارات مادر مقتول

ماموران پلیس در ادامه تحقیقات به پرس‌وجو از همسر سابق متهم پرداختند.

مادر قربانی گفت: من شک ندارم شوهر سابقم با خوراندن قرص دخترم را کشته و قصد داشته هر دو دخترم را سر‌به‌نیست کند. شوهرم آن شب از لحظه لحظه به هم خوردن حال دخترم و جان دادن او و انتقالش به بیمارستان فیلم گرفته و برای من ارسال کرده بود. او چه انگیزه‌ای برای این کار داشته؟ او قطعاً با این کار قصد داشته خودش را بیگناه نشان دهد و از دام قانون بگریزد.

این زن در حالی که اشک می‌ریخت ادامه داد: آن روز من با دخترم تلفنی صحبت کردم. حال او خوب بود و هیچ مشکلی نداشت. شوهرم با خوراندن قرص او را کشته است. من برایش اشد مجازات می‌خواهم.

در حالی که مرد جوان منکر اتهامش بود برای او کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی در دادگاه از خود دفاع کند.

5/5 - (1 امتیاز)