توانستم کشتی شکسته فقر را به ساحل امن ثروت برسانم!
توانستم کشتی شکسته فقر را به ساحل امن ثروت برسانم!
افراد ثروتمند جهان هیچ علاقه ‌ای به فعالیتهای شانسی ندارند. آنها درعوض، راهشان را به سمت موفقیت کج می‌کنند و در نتیجه سخت تلاش می ‌کنند و نتایج آن را هم می ‌بینند

افراد ثروتمند جهان هیچ علاقه ‌ای به فعالیتهای شانسی ندارند. آنها درعوض، راهشان را به سمت موفقیت کج می‌کنند و در نتیجه سخت تلاش می ‌کنند و نتایج آن را هم می ‌بینند. برای موفقیت باید در مسیر صحیح و هموار قدم های بلندی برداشت، من با فعالیت در حوزه سودمند انواع میوه خشک درآمدم را با افزایش قابل توجهی مواجه کردم، در ادامه با این حوزه پر سود بیشتر آشنا شوید.

چیپس میوه سیب

چیپس میوه سیب

همانطور که اشاره داشتیم در زمان قدیم افراد کمی سیب را خشک می کردند زیرا معتقد بودند خواص سیب تازه بهتر و بیشتر از چیپس میوه سیب است و اگر سیب خشک شود هیچ خواصی ندارد.

با گذشت زمان و بیشتر شدن اطلاعات در سطح مردم اکثر افراد پی بردند که سیب خشک هم خوشمزه می باشد و هم پر خواص به همین منظور تقاضا برای این نوع سیب در چند سال اخیر بسیار بالا بوده است.

همین موضوع کافی بود تا کلاهبرداران درون کشور از این فرصت استفاده کرده و نوع بی کیفیت و بی مزه آن را به بازار وارد نمایند.

اکثر افراد پس از خرید محصول بی کیفیت متوجه تقلبی بودن آن می شوند زیرا تا به خانه برسند و آن را بخورند طول می کشد.

میوه خشک انبه

میوه خشک انبه

میوه خشک برای نگهداری بلند مدت میوه ها انبه است، که در فصولی که موجود نیست بشود از میوه خشک انبه استفاده کرد.

همانطور که می دانیم میوه های خشک منبعی عظیمی از از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبربوده و با توجه به ماندگاری بالا و طعم لذیذشان خوراکی مناسبی برای جایگزین تنقلات مضر دیگر به حساب می آیند.

میوه‌های خشک در زمان خشک سازی آب خود را به تدریج ازدست می دهند و فشرده می شوند و تا حدودی کوچک می شوند و علی رغم کوچک شدن این میوه خشک حاوی مواد و ترکیبات مفید برای بدن بوده و منبع عظیمی از فیبر خوراکی به شمار می‌رود.

میوه‌های خشک اغلب سرشار از منیزیم، آهن و فسفر می باشند وطعم میوه را در خود حفظ می کنند و در حین خشک شدن ویتامین C موجود در خود را حفظ می کنند.

میوه خشک درجه یک

میوه خشک درجه یک

قیمت انواع میوه خشک درجه یک در ایران برای اساس معیارهای مختلفی تعیین می شود که از آن جمله می توان به بحث درجه یک بودن و یا نحوه ی عرضه به شکل فله و یا بسته بندی شده اشاره کرد. در بازار فروش صادراتی نیز هر کدام مشتری خود را خواهند داشت.

همانطور که می دانیم خشک کردن یکی از بهترین و قدیمی ترین گزینه هایی است که برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گرفت که در این میان انواع میوه خشک درجه یک جایگاه ویژه ای داشتند.

این امر در گذشته تنها به شکل سنتی و با استفاده از روش های آفتاب خشک میسر بوده ولی امروز با فراهم سازی بسترهای تولید صنعتی، هم شاهد تنوع بالایی از انواع میوه جات خشک همچون زردآلو خشک هستیم و هم این که در بحث کیفیت، رشد فزاینده ای داشته ایم.

5/5 - (1 امتیاز)