اصول ثروتمند شدن به روش پولدارترین افراد
اصول ثروتمند شدن به روش پولدارترین افراد
خواص عسل طبیعی برای سلامتی انسان و فواید آن از گذشته مورد توجه بوده اما در این مقاله سعی میکنیم فواید عسل طبیعی که بصورت علمی به اثبات رسیده است را مطرح کنیم

خواص عسل طبیعی برای سلامتی انسان و فواید آن از گذشته مورد توجه بوده اما در این مقاله سعی میکنیم فواید عسل طبیعی که بصورت علمی به اثبات رسیده است را مطرح کنیم و همچنین به معرفی انواع عسل، نحوه تولید و همچنین عوارض جانبی احتمالی آن بپردازیم. همانطور که میدانید نام دیگر عسل، انگبین است و  اولین محصول زنبور عسل می باشد که از زمان باستان مورد استفاده بشر قرار گرفته است.

عسل سبلان شهد

عسل سبلان شهد

همانطور که می دانید امروزه عوامل متعددی بر روی قیمت عسل سبلان شهد با موم تاثیر گذار است اما مهم ترین دلیل قیمت مناسب این محصول تولید فراوان آن است، کوه های سبلان شرایط تولید زیاد عسل را برای زنبورداران فراهم کرده است. عسل طبیعی با اسمهای مختلف و خاص گوناگون در بازار دیده می شود، مانند، عسل سبلان اردبیل و هر کدام از عسلها خواص و ویژگیهای منحصر به خود را دارند برای اینکه از فواید آن بهره مند شوید باید از خواص و مزاج خود آگاه باشید. عسل دارای طبعهای گوناگونی است به همین دلیل می گویند باید بنا به مزاج خود عسل را تهیه کنید، اگر فردی گرم مزاج هستید باید عسلهایی با طبع سرد مانند عسل کنار را مصرف نمایید.

عسل طبیعی سقز

عسل طبیعی سقز

جالب است بدانید که به دلیل تولید کم عسل کوهی قیمت عسل طبیعی سقز بالاتر از بقیه عسلها است و از دیگر فواید عسل طبیعی کوهی آن است که برای افزایش قوای جنسی، شیمی درمانی و غیره مفید می باشد. این عسل در دامنه کوهها و در ارتفاعات کوهستانهای سرد پیدا می شود و به خاطر این که عسل کوهی کیفیت بالایی دارد و کمیاب است. پیدا کردن عسل کوهی راحت نیست و کسانی می توانند آن را پیدا کنند که تجربه در این کار دارند و قیمت عسل کوهی متفاوت است و باید مردم را تشخیص دهند که اگر قیمت پایین بود حتماً از عرضه کننده آن مطمئن باشند و آن را تهیه کنند. بهترین عسل طبیعی کوهی در ایران در میان کوههای آذربایجان شرقی آذربایجان غربی غربی و در کل در شمال غرب و غرب کشور یافت می‌شود.

عسل طبیعی کوهستان وحشی

عسل طبیعی کوهستان وحشی

عسل را می توان با قیمتهای متفاوت و متنوعی خریداری کرد که بسته به نوع و میزان خرید یا فله ای و بسته بندی بودن محصول و همچنین نوع و کیفیت محصول بسیار متغیر و متفاوت است. همچنین قیمت عسل طبیعی کوهستان وحشی بسته به این که عسل را از کدام فروشگاه و یا فروشنده و با چه برندی تهیه و خریداری کنیم قیمتهای مختلفی دارد بالا و یا پایین بودن قیمت دلیل بر اصالت محصول نمی باشد. عسل سرشار از آنتی اکسیدان است این ماده در بدن در جلوگیری از بروز انواع سرطان بسیار موثر است و همچنین در صورت بروز این بیماری خطرناک در بهبود آن تاثر فراوانی دارد. عسل همچنین برای بهبود سردردهای مزمن و بیماریهای مربوط به سیستم عصبی بسیار مفید است.

5/5 - (1 امتیاز)