تولید کاموا من را در مسیر ثروتمندی قرار داد
تولید کاموا من را در مسیر ثروتمندی قرار داد
مهم ترین عامل در رسیدن به ثروت پایداری در یک حوزه می باشد یعنی اگر فعالیت خود را در مسیر تولید کاموا شروع کردید تا انتها در همان مسیر باقی بمانید و از فراز و نشیب های پیش رو نترسید، در ادامه چند نوع از کاموا را معرفی خواهیم کرد.

مهم ترین عامل در رسیدن به ثروت پایداری در یک حوزه می باشد یعنی اگر فعالیت خود را در مسیر تولید کاموا شروع کردید تا انتها در همان مسیر باقی بمانید و از فراز و نشیب های پیش رو نترسید، در ادامه چند نوع از کاموا را معرفی خواهیم کرد.

کاموا خارجی

کاموا خارجی

در برخی موارد نیاز است ژاکت، پالتو، جوراب بافتنی و یا مانتویی کاملا گرم برای زمستان با کاموا خارجی بافته شود که در چنین مواقعی استفاده از کاموا خارجی ضخیم می تواند بهترین گزینه باشد.بافندگان حرفه ای به خوبی می دانند ایجاد ظرافت بیشتر در کار بیش از آنکه به کاموا مربوط باشد به نوع میل مورد استفاده ربط دارد به همین دلیل ممکن است برای قسمتهای مختلف یک مانتو و یا پالتوی بافتنی چندین مرتبه میل بافتنی خود را تعویض کنند.

به عنوان مثال برای بافتن ناحیه قوس کمر از میل با شماره پایین تر استفاده می شود تا زنجیره های بافته شده از ظرافت بالاتری برخوردار بوده و به زیبایی بر روی تن بنشیند و این موضوع حتی در ماشینهای بافت هم رعایت می شود.شستشوی لباس بافتنی نیازمند رعایت کردن برخی نکات است از جمله اینکه با دمای بالای آب شسته نشود، اگر با دست می شویید لباس را فشار نداده و نچلانید، خشک کردن لباس بافتنی به دقت انجام گرفته و حتی المقدور بر روی بند رخت آویزان نشود تا کش نیامده و شل و وارفته نشود.

کاموا خزدار

کاموا خزدار

هنگامی که از سرکار بر می گردید و نیاز به یک دوش آب گرم دارید یک لیف بافتنی با کاموا خزدار مناسب می تواند خستگی را از تن شما بیرون کند و این موضوع به قدری مهم است که برخی افراد حتما باید آن را انجام دهند تا احساس سبکی کنند.جنس این لیف اگر از کاموا خزدار باشد بهتر است زیرا نمونه های دیگر ممکن است پوست شما را اذیت کنند ولی لطافت این محصول به قدری بالا است که مثل یک ماساژور عمل می کند.

همچنین در بخش دیگری که کاربرد دارند تولید کفشک است و به شیوه ای است که شما می توانید سایز پای خود را بدهید تا افرادی که در این زمینه کار می کنند با دقت بالای این کار را برای شما انجام دهند.قسمتهای مختلفی از یک تولیدی در تلاش هستند تا نمونه های مختلفی را تولید کنند و کاموا خزدار تزیینی از جمله مواردی است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند تا لباسهای زیبایی با آن ببافند.

کاموا سفید

کاموا سفید

یکی از انواع کامواها، کاموا سفید طییعی می باشد که از پشم و موی حیوانات به دست می آید. کاموای طبیعی چون مستقیما از پوست و پشم حیوانات تشکیل شده است نسبت به سایر کامواها قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهد ولی در عوض خیالتان راحت است که کاموای مرغوب و اصل را خریداری کرده اید. کاموایی که از پشم گرفته می شود را کاموای پشمی می گویند که در زیر به تعریف آن می پردازیم.

کاموای پشمی از انواع کاموا های طبیعی می باشد که تنوع در آن به دلیل اینکه انواع مختلف آن در طبیعت وجود دارد زیاد می باشد. این نوع کاموا مزایای و ویژگی های زیادی به دیگر کامواها دارد و بهترین گزینه برای انتخاب در بافت لباس می باش  و از دیگر انواع کاموا کاموای مصنوعی می باشد که شامل اکریلیک، نایلون، پلی استر، ویسکوز و راسون هستند که همه این موارد دارای الیاف مصنوعی می باشند در در کاموای مصنوعی استفاده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)