زن تبهکار: بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!
زن تبهکار: بچه‌ها را به دستور مادرشان دزدیدم!
زن تبهکار که به اتهام کودک‌ربایی و قتل بازداشت شده، در تحقیقات مدعی شد به دستور مادر بچه‌ها آنها را ربوده بود. این در حالی است که پدر و مادر دختر سه ساله خواهان قصاص قاتل فرزندشان شدند.

روزنامه ایران: زن تبهکار که به اتهام کودک‌ربایی و قتل بازداشت شده، در تحقیقات مدعی شد به دستور مادر بچه‌ها آنها را ربوده بود. این در حالی است که پدر و مادر دختر سه ساله خواهان قصاص قاتل فرزندشان شدند.

رسیدگی به این پرونده از پنجشنبه ۱۲ آبان و به دنبال گزارش ربوده شدن دختری سه ساله و برادر ۵ ساله‌اش آغاز شد. مادر این دو کودک در تحقیقات مدعی شد دو زن جوان با معرفی خود به عنوان نیکوکار به در خانه آنها رفته و بچه‌هایش را ربوده‌اند.

با این شکایت تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره یازدهم ادامه یافت و دو روز بعد دو کودک ربوده شده در حالی داخل پارک ولایت پیدا شدند که دختر سه ساله فوت کرده بود و برادرش به سختی نفس می‌کشید.

با گزارش این موضوع به بازپرس محمدتقی شعبانی، بررسی‌ها ادامه یافت تا اینکه در نهایت ۷ روز بعد از این کودک‌ربایی عاملان آن که دو خواهر، مادرشان و پسر جوانی بودند دستگیر شدند.

دو دختر مدعی شدند که آنها به دستور مادرشان و برای اخاذی یک میلیارد تومانی از خانواده بچه‌ها که افغانستانی بودند آنها را ربوده و مادرشان به بچه‌ها داروهای متادون و ترامادول و خواب‌آور می‌داده است اما دختر ۳ ساله ناگهان حالش بد شد و جان باخت.

روز گذشته متهم اصلی که طراح این نقشه بود زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، ادعای عجیبی را مطرح کرد: مدتی قبل با مادر بچه‌ها در پارک آشنا شدم. او گفت یک نفر برایش ایجاد مزاحمت کرده و پول خواسته و اگر نتواند پولی را که آن فرد می‌خواهد فراهم کند، او مدارک را برملا می‌کند.

متهم ادامه داد: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آنها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آنها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آنها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آنها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.

در حالی که زن تبهکارچنین ادعایی دارد، مادر و پدر دختر سه ساله منکر ادعای این زن شده و خواهان قصاص عامل قتل فرزندشان هستند. متهم به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)