با ثروت خانه زندگی ام را سرامیک کردم
با ثروت خانه زندگی ام را سرامیک کردم
تنها تفاوت میان یک فرد ثروتمند و یک فرد فقیر این است که چطور از زمان خود استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید

تنها تفاوت میان یک فرد ثروتمند و یک فرد فقیر این است که چطور از زمان خود استفاده می کنند. برای اینکه بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید باید بتوانید از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. من در کسب و کارم در حوزه انواع سرامیک توانستم با برنامه ریزی دقیق و تلاش در کمترین زمان ممکن به ثروت برسم، البته برای یک تاجر صبر بسیار اهمیت دارد. اکنون میخواهم تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان قرار دهم. تا پایان با من همراه باشید.

سرامیک استخری

سرامیک استخری

همین امر موجب شده تا این سرامیک‌ها کاملاً در برابر آب نفوذناپذیر باشند و استحکام بالایی دارند در اغلب استخرهایی که شکل و طراحی نامتقارنی دارند با جنس بتنی، بهترین انتخاب خواهد بود.

سرامیک استخری در طراحی ساده، مینیاتوری، مستطیلی، شطرنجی و سه بعدی در بازار موجود بوده و قابل سفارش هستند.

با توجه به اینکه سرامیک‌های استخری در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما بهتر است که برای استخرها از سرامیک‌های مناسب با سایز کوچک استفاده گردد.

برای زیبایی هرچه بیشتر استخرها، استفاده از سرامیک‌های مینیاتوری و سه بعدی بهتر است زیرا این طرح از سرامیک‌ها می‌توانند جذابیت ظاهری بسیاری ایجاد کنند و ظرافت بالایی نیز دارند.

آب در میان بافت سرامیک به هیچ عنوان نفوذ نخواهد کرد برای خرید مستقیم انواع سرامیک استخری ارزان می‌توان از طریق همین سایت اقدام کرد.

سرامیک پذیرایی طرح چوب

سرامیک پذیرایی طرح چوب

این کالا را می توان به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارد جایگزین پارکت نمود چرا که پارکت قیمت بالاتری نسبت به سرامیک دارد و مزایای سرامیک نیز بیشتر است.

به عنوان نمونه تمیز کردن و نگهداری از سرامیک پذیرایی طرح چوب بسیار راحت تر می باشد و از طول عمر بالاتری برخوردار می باشد.

سرامیک طرح چوب محیط بسیار زیبایی ایجاد می کند و کف ساختمان را بسیار زیبا و شیک جلوه می دهد.

از این رو غیر از پذیرایی می توان در دیگر بخش ها مانند سالن از آن استفاده نمود و دکوراسیون لوکس ایجاد نمود که برای افزایش کلاس کاری محیط های اداری بسیار ویژگی مهمی تلقی می شود.

سرامیک حیاط خانه

سرامیک حیاط خانه

سرامیک حیاط  خانه یکی از مواردی که جهت زیبا سازی حیاط ساختمان استفاده می شود که به دلیل مقاومت زیادی که دارند گزینه مناسبی می باشد، از آن جایی که حیاط مکان پر رفت و آمدی هست میزان ماندگاری سرامیک حیاط خانه نیز مهم هست.

در سال های گذشته از آجر، موزاییک و یا حتی سیمان برای کف سازی حیاط استفاده می کردند که هر کدام دارای مضرات خاص خود بود، و هم چنین زیبایی خاصی نداشت.

همچنین لازم به ذکر است به مرور زمان و امروزه از سرامیک حیاط خانه بیشتر استفاده می کنند.

در واقع سرامیک ها جایگزین مواد و مصالح قدیمی شده اند، از طرفی سرامیک ها نسبت به سنگ و موزاییک از قیمت بهتری نیز برخوردار هستند که خود یکی از دلایل اصلی گرایش عموم به استفاده از آن ها شده است.

حیاط از جمله اماکن پر رفت و آمد در نظر گرفته می شود مضاف بر آن که معمولا از آن به عنوان پارکینگ نیز استفاده می شود.

5/5 - (1 امتیاز)