قیمت مشعل گازوئیلی اصفهان  
قیمت مشعل گازوئیلی اصفهان  
در صنایع نساجی از دستگاه های مشعل گازوئیلی بزرگ برای اکسید کنندگی و عمل خشک کن استفاده می شود که میزان مصرف بالای گازوئیل آن سبب می شود تا قدرت حرارتی بسیار بالایی داشته باشند.

این دستگاه کاربردهای فراوانی دارند و برای مصارف خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی به تولید می رسند که هر کدام از آنها از نظر قدرتی و توان ایجاد انرژی گرمایی مدلهای مختلفی دارند که در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ در خصوص نمونه گازوئیلی صحبت خواهیم نمود.

این دستگاه برای ایجاد حرارت و تولید گرما در مناطقی که سوخت گازی ندارند استفاده می شود و معمولا در سیستمهای حرارتی مجتمعهای مسکونی و تجاری بیشترین کاربرد و استفاده ها را دارد.

قیمت مشعل گازوئیلی اصفهان  

با روشن شدن این دستگاه الکترو موتور شروع به کار می کند و پره ها را می چرخاند، پمپ گازوئیل که به فن چسبیده گازوئیل را به درون لوله نازل هدایت می کند و با هوا برای سوختن آماده می شوند که در این هنگام جرقه زن شروع به کار می کند، شعله روشن می شود و دستگاه شروع به کار می کند.

این دستگاه ها انرژی حاصل از سوختن گازوئیل را به گرما تبدیل می کنند که این واکنشها کمی گاز خروجی دارد و با استفاده از دودکش به خارج از محیط هدایت می شوند.

مشعل گازوئیلی اصفهان

مشعل گازوئیلی اصفهان

اصفهان یکی از مراکز و شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود که نمونه های خانگی و صنعتی این دستگاه را برای مصارف مختلف استفاده می کند. شهرهای صنعتی یکی از مشتریان ثابت مشعل گازوئیلی هستند که با استفاده از آن تولیدات مختلفی را آماده کنند و برای عرضه به بازار محصولات خود را تهیه کنند.

تمامی صنعتگران در این شهر به این ابزارها برای تولید نیازمند می باشند و از آنجایی که سوخت گازوئیل از لحاظ قیمتی بسیار ارزان می باشد، هزینه های استفاده از این دستگاه نسبت به دستگاه های گازی مشابه بسیار به صرفه می باشد و هزینه های کمتری را برای کارخانجات به همراه دارد از این رو فروش و عرضه و مشعل گازوئیلی اصفهان در مناطق و شهرهایی که سیستم گاز کشی ندارند بسیار پر سود می باشد و می توان از ارائه این دستگاه ها درامدهای بسیار زیادی بدست آورد.

با استفاده از نمونه های کوچک و خانگی این دستگاه در مناطقی که سوخت گاز وجود ندارد می توان حرارت لازم برای تولید آب گرم مورد نیاز طبخ غذا و یا حرارتهای پخت و پز را ایجاد کرد و همچنین می توان حرارت سیستمهای گرمایش را به وجود آورد.

در صنایع نساجی از دستگاه های مشعل گازوئیلی بزرگ برای اکسید کنندگی و عمل خشک کن استفاده می شود که میزان مصرف بالای گازوئیل آن سبب می شود تا قدرت حرارتی بسیار بالایی داشته باشند.

در مراکز دیگر از مشعل گازوئیلی برای سرخکن، خشک کن و  شستوشو دهنده ها استفاده می شود که در هر کدام از این فرایندها به گونه خاص خود از این دستگاه استفاده می شود.

قیمت مشعل گازوئیلی

قیمت مشعل گازوئیلی

این مشعل دارای سایز بندی بسیار متفاوت می باشد که مشتری می تواند نسبت به نیاز خود این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار بدهد.

همچنین این محصول نسبت به بقیه مشعلها فرق خواهد داشت که بیشترین تفاوت آن سوخت می باشد که مایع یا همان گازوئیل خواهد بود.

گازوئیل که سوخت مایع می باشد هر کجا پیدا می شود که بهترین گزینه برای مناطقی می باشد که گاز در دسترس نخواهد بود. کاربردهای مختلف از این مشعل می شود داشت که اصلی ترین آن دیگ بخار و دیگ آب گرم می باشد که بیشترین استفاده از آن خواهد شد.

در ضمن باید خاطر نشان کرد که این محصول کاملا اتوماتیک کار خواهد کرد و هیچ نیازی به نیروی انسانی ندارد همچنین مشعل به دلیل استفاده از اجزای اصلی و با کیفیت بسیار مناسب شعله را به طور موازی پخش خواهد کرد تا اینکه کاملا سیستم یا همان دیگ بخار گرم شود.

شما می توانید این محصول را با کیفیت بالا و اطمینان از وسایل استفاده شده تهیه و مورد استفاده قرار بدهید تا یک سیستم گرمایشی مناسب داشته باشید البته ابتدا به شما پیشنهاد می دهیم تا نسبت به اطلاع از قیمت مشعل گازوئیلی اقدام نموده و سپس به تهیه مدل مورد نظر خود اقدام نمایید.

مشعل گازوئیلی مقدار حرارتی دهی بالایی را خواهد داشت که همین موضوع باعث می شود نسبت به بقیه مشعلها زیاد مورد استفاده قرار بگیرد.

این نوع از مشعل از اجزای مختلف تشکیل خواهد شد که اصلی ترین آن پمپ گازوئیلی و شیر برقی می باشد که در نبود این دو مورد مشعل بی کیفیت می باشد.

پمپ گازوئیل که وظیفه پمپاژ کردن را بر عهده دارد که باید به طور مساوی این کار را انجام دهد تا اینکه شعله منظم و یکنواخت باشد. شیر برقی وظیفه قطع و وصل کردن شعله را انجام خواهد داد که در مواقعی حرارت بیشتر از مورد نیاز باشد این کار صورت می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)