به صورت باور نکردنی به موفقیت رسیده بودم
به صورت باور نکردنی به موفقیت رسیده بودم
یکی از راه های رسیدن به ثروت و میلیونر شدن، به راه انداختن کسب و کاری می باشد که بتوان با کمترین سرمایه آن را ایجاد کرد

یکی از راه های رسیدن به ثروت و میلیونر شدن، به راه انداختن کسب و کاری می باشد که بتوان با کمترین سرمایه آن را ایجاد کرد. ایده داشتن نیز اولین راهی است که می تواند در راه اندازی کسب و کاری موفق به شما کمک کند. من نیز راهی را برای ثروتمند شدن انتخاب کردم که سرمایه بالایی نیاز نداشت و توانستم به واسطه این کسب و کار به ثروت برسم و آن شغل تجارت است.

باقلوای پسته خندان

باقلوای پسته خندان

باقلوای پسته خندان از مغز پسته که یکی از اصلی ترین اقلام آجیل می باشد تولید می شود و پسته، در حقیقت بذر درخت پسته می باشد.

این نوع از آجیل، معمولا به رنگ و کمی شیرین مزره می باشد، این گیاه اکثرا در شهرستان رفسنجان ایران رشد می کند و یکی از خوش طعم ترین انواع آجیل در جهان به حساب می آید.

اگر شما هم قصد خریدن مغز پسته خام را دارید یا علاقه دارید که از قیمت مغز پسته اگاه بشوید می توانید برای سفارش خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول با ارزش با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

یکی از سوغاتی هایی که از ایران در میان مردم دنیا به بسیار رایج است پسته می باشد، هر خریداری برای هرگونه خرید مغز پسته خام لازم است با مغزه پسته و نیز با شکل های ظاهری پسته آشنا شوید.

شرکت پسته خندان کرمان

شرکت پسته خندان کرمان

شرکت پسته خندان کرمان سالانه میزان زیادی از این محصول را به ترکیه صادر می کند و مصرف پسته در کشور ترکیه بسیار بالا است، چون که علاوه بر مصرف مستقیم این محصول با ارزش، از آن برای تهیه انواع شیرینی های مخصوص ترکیه به خصوص باقلوا استفاده می شود.

کشور ترکیه در سال های اخیر اقدام به کاشتن بسیار زیاد پسته در کشور خودش کرده است، اما حجم کشت آن ها خیلی زیاد نمی باشد و در ضمن کیفیت پسته آن ها مانند دیگر نقاط کرده زمین نسبت به ایران بسیار پایین تر است.

به همین خاطر هنوز احتیاج دارند تا که از ایران پسته وارد نمایند.

ترکیه در این سال های اخیر انواع محدودیت هایی را برای واردات پسته خود تعیین کرده است.

پسته خندان نمکی

پسته خندان نمکی

به طور کل انواع پسته ها در دو دسته بندی بادامی شکل و یا همان کشیده و همچنین فندقی شکل و یا همان گرد فروخته می شوند.

در این بین همیشه پسته خندان نمکی که شکل بادامی دارند به دلیل زیبایی ظاهری معمولاً در مراکز فروش پسته از رونق بیشتری برخوردار هستند و در ضمن با قیمت بالاتر و سهولت بیشتری معامله می ‌شوند.

دربین مردم اینگونه جا افتاده که پسته های بادامی شکل برای مصرف در مراسم و مهمانی‌ ها ظاهر لوکسی دارند، پس مشتریان آن ها نیز بیشتر است.

از جمله پسته های کشیده می‌توان به ،پسته اکبری، پسته احمد آقایی، پسته عباسعلی، پسته شاهپسند اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)