فقر را با شوینده ی ثروت شستم و ثروتمند شدم
فقر را با شوینده ی ثروت شستم و ثروتمند شدم
وقتیکه برای ثروتمند شدن تلاش می‌کنید، میل به لذتهای فوری نه تنها هیچ کمکی به شما در این جهت نمی‌کند بلکه به شما صدمه می‌زند. پس خود را کنترل کنید

وقتیکه برای ثروتمند شدن تلاش می‌کنید، میل به لذتهای فوری نه تنها هیچ کمکی به شما در این جهت نمی‌کند بلکه به شما صدمه می‌زند. پس خود را کنترل کنید. من وقتی درآمد خود را در بازار انواع بنتونیت افزایش دادم با یک برنامه مالی عالی توانستم سرمایه دار شوم و به ثروت برسم.

بنتونیت شوینده

بنتونیت شوینده

بنتونیت شوینده سفید رنگ یک ماده معدنی کاربردی محسوب می‌ شود، که دارای خصوصیات منحصر بفردی است که در این مقاله به ویژگی ها و قیمت این محصول می‌پردازیم.

بنتونیت شوینده دارای مصارف صنعتی و یا غیر صنعتی می باشد.

عیار آهن بنتونیت شوینده سفید رنگ بسیار پایین است به همین علت انتخاب مناسبی برای مصارف بهداشتی و رنگ سازی به شمار می‌ رود و این نوع بنتونیت از خاصیت چرک زدایی و نرم‌ کنندگی برخوردار است.

برخورداری از این ویژگی ها موجب مصارف گسترده بنتونیت سفید رنگ در صنعت ساخت انواع صابون و مواد شوینده شده است.

همچنین از این نوع ماده معدنی برای تولید برخی کرم‌ های ضدآفتاب استفاده می نمایند.

این محصول به اندازه چند برابر جرم خشک آب به خود جذب می کند. نوع دیگر این ترکیب معدنی بنتونیت کلسیم دار می باشد که می تواند چربیها و روغنها را که در یک محیط است را جذب کند. در این نوع بنتونیت ممکن است به نوع سدیم دار تبدیل شود.

بنتونیت صنعتی

بنتونیت صنعتی

بنتونیت نوعی خاک معدنی آتشفشانی است که ۸۵ درصد از مواد سازنده آن را خاک رس تشکیل داده و متشکل از چندین کانی معدنی می باشد.

بنتونیت صنعتی دارای مصارف مختلفی بوده و در عرصه های گوناگونی از جمله کشاورزی، پرورش دام و طیور، ریخته گری فلزات، حفاری و غیره کاربردی است.

بنتونیت صنعتی از برندهای تولیدی این محصول در زمینه خوراک دامی بوده و بنتونیت های باکیفیت و کاربردی خود را به بازار عرضه می نماید.

این محصول با خصوصیت سم زدایی و از بین برنده قارچ موجود در سیستم گوارشی انواع دام، سبب هضم غذا و بالا بردن کیفیت شیر می شود.

همچنین با دارا بودن کلسیم، سدیم و پتاسیم، در رشد این حیوانات کمک کننده خواهد بود.

بنتونیت فله

بنتونیت فله

چه مقدار با بنتونیت فله باکیفیت، برای مراکز نگهداری طیور نظیر مرغداری ها آشنایی دارید؟ اگر قصد خرید آن با قیمت ارزان دارید، همراه ما باشید.

یکی از اصلی ترین موادی که امروزه جهت از بین بردن عوامل بیماری زای فعال در خوراک طیور به آن اضافه می شود، بنتونیت به صورت بسته بندی و فله است.

بنتونیت کانی است که می تواند موجب از بین رفتن عواملی نظیر سموم تولید شده توسط قارچ ها در غذای طیور شود، اضافه کردن این ماده تا حد محدودی به خوراک طیور کاملا علمی و مفید است.

خوراک طیور سرشار از عواملی نظیر قارچ ها و کپک هاست که در صورت انبارداری نادرست این خوراک، قارچ های موجود در آن به سرعت رشد کرده و موجب خرابی خوراک می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)