قاتلان قوی‌هیکل استرالیایی را بشناسید
قاتلان قوی‌هیکل استرالیایی را بشناسید

یک حیوان صلح‌جو و گیاه‌خوار، که معمولاً به انسان‌ها حمله نمی‌کنند بعنوان قاتلان استرالیایی شناخته شده اند!

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، کانگورو‌ها حیواناتی صلح‌جو هستند و، چون گیاه‌خوارند، معمولاً به انسان‌ها حمله نمی‌کنند، چرا که حمله در حیوانات اغلب به منظور تأمین غذا یا دفاع از خود صورت می‌گیرد. تقریباً همه از قدرت بدنی کانگورو‌ها مطلع هستند، اما کمتر کسی از تکنیک مرگبار آن‌ها برای کشتن اطلاع دارد. کانگورو اگر ببیند مهاجم از او قوی‌تر است، خودش را به رودخانه می‌رساند و با زیرکی مهاجم را به تله می‌اندازد. جزئیات بیشتر را در این مطلب بخوانید.

کانگورو‌ها برخلاف ظاهر آرام و صلح‌طلب خود، جنگجویان ماهری هستند. بیشترین افرادی که از سوی کانگورو‌ها آسیب دیده‌اند، احتمالاً کسانی هستند که بیش از حد به آن‌ها نزدیک شده و یا در حال غذا دادن به این موجودات بوده‌اند. مانند این زن که برای نوازش کانگورو، نزدیک این حیوان شد بدون اینکه از خطرات احتمالی آگاه باشد. این اتفاق ممکن بود به قیمت از دست دادن جانش تمام شود

آرتورز کریک، ویکتوریا، نوامبر ۲۰۰۹آرتورز کریک شهری در ویکتوریا واقع در استرالیاست. کریس ریکارد ۴۹ ساله به همراه سگش، راکی، در اطراف خانه قدم می‌زد که به طور اتفاقی با کانگورویی که خواب بود، برخورد کرد. کانگورو از خواب بیدار شد و سعی کرد از این موقعیت بگریزد. راکی به دنبال کانگورو دوید و آن را تعقیب کرد. کانگورو درون آب پرید و سگ هم متعاقباً این کار را کرد. در یک حرکت، کانگورو سگ را با پنجه‌های خود گرفت و زیر آب نگه داشت تا خفه شود.

در همین حال کریس به آن‌ها رسید و به داخل آب پرید تا سگش را نجات دهد. کانگورو با یک دست، سگ را در آب نگاه داشته بود و با دست دیگر مرد را می‌زد. کریس در حالی که سعی می‌کرد سگش را نجات دهد، از سوی کانگورو ضربه‌ای روی پیشانی‌اش و چندین زخم عمیق روی شکم و سینه‌اش وارد شد. کریس در نهایت سگش را از مرگ نجات داد، ولی زخم عمیق شکم و سینه، او را راهی بیمارستان کرد.
گرافتون، نیو ساوت ولز، اکتبر ۱۹۹۶
استیون شورتن، ۱۳ ساله، در حال بازی گلف در باشگاه گلف منطقه گرافتون (شهری در استرالیا) بود. در طی بازی، توپ به بیرون از محوطه زمین پرتاب شد و استیون به دنبال توپ رفت؛ هنگامی که او به بوته‌زار قدم گذاشت، مورد حمله یک کانگوروی یک و نیم متری قرار گرفت! کانگورو چند بار روی این نوجوان پرید و سبب ایجاد زخم‌های عمیقی در صورت و بریدگی‌هایی روی شکم، کمر و پاهایش شد.

پدر این نوجوان، از باشگاه گلف شکایت کرد و بابت صدمات جسمی و آسیب روحی وارده به پسرش، ۷۵۰۰۰۰ دلار استرالیا غرامت گرفت. با کمی دقت و توجه به پنجه‌های این حیوان می‌توان شدت ضربات و جراحات وارده را تصور کرد.
در روایتی دیگر، مرد بیهوشی در کنار موتورسیکلت خود توسط پلیس پیدا شد و وقتی به هوش آمد، اظهار داشت که یک کانگورو به طور ناگهانی وسط جاده پرید، به طرز وحشتناکی با او برخورد کرد و سبب زمین خوردنش شد. این مرد به منظور تست الکل خون به کلانتری منتقل شد. با وجود اینکه جواب آزمایش منفی بود، اما مرد برای مدتی بازداشت شد.
چندی بعد گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک کانگورو در یک سیرک مسافرتی منتشر شد و معما را حل کرد. پلیس از مرد مصدوم عذرخواهی کرد و او را از بازداشت آزاد نمود.
منبع: خبرآنلاین/ فرادید/فرارو