ثروت باور نکردنی با محصولات جادویی
ثروت باور نکردنی با محصولات جادویی
بهترین دستور زندگی این است که اعتماد به نفس داشته باشید یادتان باشد شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید. اغلب ما از خود و توانایی هایمان غافلیم

بهترین دستور زندگی این است که اعتماد به نفس داشته باشید یادتان باشد شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید. اغلب ما از خود و توانایی هایمان غافلیم، از تسلط خود بر خویش حس عجز داریم اما من توانستم به تلط بر خود دست یابم به عبارتی من با قابلیت های خود در جریان تجارت آشنا شدم که سود بی نظیری را برایم به همراه داشت. در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

شیره انجیر نارس

شیره انجیر نارس

شیره انجیر نارس به این علت که از زمان تولید آن تاریخ بسیاری نگذشته است دارای مشخصاتی است که آن را از سایر شیره های انجیر متمایز می نماید.

شیره انجیر نارس در مقایسه با دیگر شیر ها دارای غلظتی متناسب تر و روان تر می باشد و به این علت که تازه تولید شده است مواد آن سفت نمی باشد.

شیره انجیر تازه دارای طعمی بسیار مطلوب و دل چسب می باشد و در مقایسه با شیره انجیر تازه بسیار خوش طعم تر و شیرین تر می‌باشد.

شیرینی انجیر نارس به علت داشتن تازگی بسیاری از خواص خود را به طور کامل حفظ کرده است و در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله کمبود خون موثر می باشد و دارای طبعی گرم و تر است.

مصرف شیره انجیر باعث پاکسازی کبد از هرگونه آلودگی می شود و در نتیجه سلامت و ایمنی بدن افزایش می یابد و غنی از کلسیم، پتاسیم و منیزیم می باشد.

شیره توت ترش شده

شیره توت ترش شده

یکی از بارزترین مشخصات شیره توت ترش شده طعم آن است.

رنگ این محصول کمی از شیره های دیگر مثل شیره خرما روشن تر می باشد.

شیره توت سرشار از ویتامین آهن است که برای افراد کم خون بسیار مناسب است.

میل کردن این شیره در فصل زمستان باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

شیره توت دارای طبع گرم و تر می باشد.

همانطور که می دانید این محصول خواص فراوانی دارد و می توانید آن را جایگزین شکر و مربا کنید.

در ترکیبات این شیره مقداری زیاد فیبر است که یک ملین طبیعی به حساب می آید.

قند موجود در شیره برای افراد دیابتی ضرری ندارد ولی نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

این محصول را خانم های باردار هم میتوانند استفاده کنند زیرا از کم خونی پیشگیری می کند.

شیره توت باعث رشد ناخن و تقویت چشم ها می شود.

شیره خرمای جنوب

شیره خرمای جنوب

شیره خرمای جنوب جزء پر منفعت ترین خوراکی‌ هاست که خواص بسیاری داشته و مصرف آن انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند.

شیره خرمای جنوب محصولی است که از ارزش غذایی بالایی برخوردار است و بیشتر در جنوب کشور تولید می شود؛ از این محصول می توان در تهیه انواع خوراکی ها، به عنوان شیرین کننده، استفاده کرد.

خرمای جنوب انرژی بسیار زیادی دارد و مصرف آن سبب از بین رفتن حس خستگی می شود؛ این ماده خوراکی در تقویت سیستم ایمنی نقش بسیار موثری دارد.

معمولاً شیره خرما، از خرما های جنوب کشور مانند کبکاب و خاصویی که کیفیت خوبی دارند، تهیه شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

این محصول، طبعی گرم و خشک داشته و مصرف آن در وعده صبحانه یا به صورت میان وعده برای کودکان بسیار مفید است و می تواند به استحکام استخوان ها و روند رشد آن ها، کمک شایانی کند.

5/5 - (1 امتیاز)