چگونه خرید کاندوم [بدون +خجالت ] انجام بدیم؟
چگونه خرید کاندوم [بدون +خجالت ] انجام بدیم؟

چرا وقتی حرف از خرید کاندوم یا لوازم جنسی دیگری که بر زبان می آید در ابتدا نسبت به خرید آن استرس و یا خجالت میکشیم. برای ارتقا سطح لذت جنسی از هیچ وسیله ای کم نباید گذاشت تا به همراه پارتنر جنسی مان بهترین ها را تجربه کنیم. پدر و مادران ما به صورت […]

چرا وقتی حرف از خرید کاندوم یا لوازم جنسی دیگری که بر زبان می آید در ابتدا نسبت به خرید آن استرس و یا خجالت میکشیم. برای ارتقا سطح لذت جنسی از هیچ وسیله ای کم نباید گذاشت تا به همراه پارتنر جنسی مان بهترین ها را تجربه کنیم. پدر و مادران ما به صورت سنتی کار خودشونو #شب_جمعه انجام میدادند و بدون استفاده از این وسایل و اکثرا با خجالت رابطه شان را پیش میبردند که در پایان به بچه و بدون لذت کافی منتهی میشد. اما امروزه با تکنولوژی هایی که به میان آدم ها اومده حالا این محصولات هم پیشرفت کرده تا لذت شما را در هنگام #سکس دوچندان کنه.

چگونه خرید کاندوم [بدون +خجالت ] انجام بدیم؟

اول در رابطه جنسی عطر و رایحه خوب از هر دو نفر میتونه رابطه رو تحریکی و جذابتر کند دوم اینکه هر زمان رابطه جنسی را سوپرایز کننده انجام دهید یعنی در هر وقت از پوزیشن جدید زناشویی ، موارد تحریکی جنسی و … که به سلامت شما آسیب نمیرساند استفاده نمایید تا تحریک جنسی دوچندان شود چرا که هر چیز تکراری به صورت عادی تلقی میشود و مثل قبل اون شور و شوق اولیه را نخواهد داشت پس از ترفند ، وسایل و ابزار جدید برای لذت بیشتر استفاده نمایید.

افزایش لذت جنسی (+تجربه همزمان)- با خرید کاندوم و اسپری تاخیری

برای محافظت از رابطه جنسی بهترین راه خرید انواع کاندوم میباشد حالا این کاندوم از نظر بعضی افراد کاهش دهنده لذت جنسی تلقی میشود اما با پیشرفت هایی که در این حوزه پزشکی بهداشتی انجام شده جدیدترین کاندوم ها موجود میباشند که ۳ برابر نازکتر از کاندوم های عادی هستند که انتقال دهنده حرارت جنسی، افزایش دهنده لذت جنسی و تحریک کننده برای تمام افراد خواهد بود. در کنار نازکترین کاندوم ، کاندوم چندبار مصرف ، خاردرشت و اورگاسمیک (کاندوم سیلیکونی) که نوع جدید تحریک کننده حداکثری بانوان میباشد توانسته نظرات مثبتی را به خود جلب کند و در کنار این دو کاندوم ، کاندوم تاخیری ، خاردار ، عروسکی ،فضایی ، بزرگ کننده، گرم کننده ، سرد کننده ، میوه ای ، ساده و … نیز موجود میباشد.

حال در کنار خرید کاندوم اکثر افراد به دنبال طولانی تر کردن زمان رابطه جنسی شان هستند که در این میان برخی نیز دارای ضعف زودانزالی هستند اما برخی دیگر فقط به دنبال طولانی تر شدن رابطه هستند که سریع ترین راه استفاده ، خرید اسپری تاخیری میباشد. بیشتر برند ها از رایحه های تحریکی جهت لذتبخش تر شدن رابطه در کنار رفع زود انزالی استفاده میکنند. در نظر داشته باشید که کاندوم های تاخیری به اندازه اسپری تاخیری جهت کنترل انزال آنطور که باید تاخیر ایجاد نمیکنند و عملکرد ملایمی نسبت به اسپری تاخیری دارند.

در کنار این دو مورد ، محصول مورد نیاز دیگری نیز وجود داره که میتونه مقاربت و دخول را علاوه بر افراد عادی ، برای تازه عروس و دامادهایی که اولین رابطه جنسیشون رو تجربه میکنند و تمایل دارن مقاربت بدون درد و مطبوع تر انجام بشه مناسب هست . خرید ژل روان کننده از اون دسته محصولاتیه که در کنار اسپری تاخیری و کاندوم میتونه رابطه زناشویی رو تحریکی تر کنه و همچنین از اسحکاک و پاره شدن سطح کاندوم جلوگیری میکنه و علاوه بر این ، لوبریکنت روان کننده با رایحه دلپذیر و روان کنندگی که دارد مناسب برای واژن های خشک و بدبو میباشد.

این سه محصولی که برای شما معرفی شد میتونه یک رابطه جنسی را به نهایت لذت جنسی برسونه و از طرفی رابطه جنسی را با کیفیت تر براتون رقم بزنه، حالا بسیاری از دوستان از خرید این لوازم خجالت میشکند و از طرف دیگری بهترین جایی که میتونید با خیال راحت جهت خرید اعتماد کنید فروشگاه اینترنتی تیبوکا میباشد که به خودی خود دارای سرویس های متفاوت و با قیمت مناسب میتواند نظر شما را جلب کند. و پیشنهاد میکنیم بدون اتلاف وقت برای یک بار این فروشگاه رسمی را تجربه کنید!

سرویس های رسمی فروشگاه اینترنتی تیبوکا

فروشگاه اینترنتی تیبوکا جهت اطمینان دادن به مشتریان خود برای خرید از این وبسایت اینترنتی ، تمام نمادهای اعتماد ازجمله نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت (رسانه های دیجیتال) از وزارت صنعت ، معدن و تجارت را جهت اعتماد شما کسب کرده است. در نظر داشته باشید،  این فروشگاه اینترنتی در داخل خود وبسایت به صورت تخصصی در جهت خرید بهترین وسایل و لوازم جنسی به شما عزیزان مشاوره رایگان میدهد.

شما میتوانید محصولات زناشویی را به راحتی داخل وبسایت سفارش داده (خرید کاندوم – خرید اسپری تاخیری – خرید ژل روان کننده و …) و این فروشگاه رسمی در اسرع وقت و با بسته بندی کاملا محرمانه به دست شما عزیزان خواهد رساند.

در نظر داشته باشید فروشگاه اینترنتی تیبوکا با تجربه ای که دارد ، توانسته علاوه بر فروش خورده ، فروش عمده را با بهترین قیمت برای مشتریان فعال کند . نکته بسیار جالب برای خریداران خورده اینه که (+ ارسال برای خرید بالای دو محصول به صورت رایگان به سراسر ایران فرستاده میشود.)

5/5 - (3 امتیاز)