راه رسیدن به درآمد بالا را پیدا کردم
راه رسیدن به درآمد بالا را پیدا کردم
داشتن یک هدف خوب، موفقیت در زندگی شما رو از سواری بر مورچه به سواری بر اسب آرزوها ورویاها میبره اگر مایلی ره چندین ساله رو به سرعت بری تا پایان مقاله همراه ما باشید

داشتن یک هدف خوب، موفقیت در زندگی شما رو از سواری بر مورچه به سواری بر اسب آرزوها ورویاها میبره اگر مایلی ره چندین ساله رو به سرعت بری تا پایان مقاله همراه ما باشید تا شما را با حوزه های پر سود تجاری که تاجران با شروع فعالیت در آن توانستند ثروتمند شوند و تجربیات بسیاری را بدست آورند در اختیارتان بگذاریم همراه ما باشید.

بنتونیت ارت

بنتونیت ارت

بنتونیت ارت یکی از مصالح بی نظیر ساختمان سازی به شمار می آید که افراد برای بالا بردن ایمنی ساختان از آن استفاده می کنند.

بنتونیت ارت یکی از پر مصرف ترین و با کیفیت ترین محصولات شیمیایی موجود در کشور است که دارای کاربرد های بالایی است.

قبل از هر چیز، باید بدانید که بنتونیت چیست؟بنتونیت نوعی خاک شیمیایی است که دارای مواد آلی و خاصیت های زیادی است که در صنایع مختلف استفاده می شود. این نوع خاک که مواد تشکیل دهنده ی آن ها متفاوت است، از ۸۵ درصد خاک رس تشکیل شده است که جزو مرغوب ترین و پر کاربرد ترین خاک های موجود در جهان است.

با توجه به کاربرد های بالایی که این محصولات دارند، شرکت ها و کارخانه های زیادی وجود دارند که این خاک را تولید و عرضه می کنند که شهر تبریز، یکی از بزرگ ترین شهر های تولید کننده ی انواع بنتونیت در ایران است.

بنتونیت آکان

بنتونیت آکان

بنتونیت آکان از نمونه برند هایی که توانسته با رعایت استاندارد های کیفی مناسب حضوز پررنگی در بازار داشته باشد.

از عوامل بسیار تاثیرگذار در قیمت بنتونیت می توان به کیفیت مواد اولیه آن اشاره کرد.

صادرات این محصول به کشورهای همسایه سبب شده است تا قیمت این محصول بسیار دچار تغییر شود.

گستره استفاده این محصول موجب شده تا فرآیند تولید آن بسته به صنعت مورد استفاده متغیر باشد که این تفاوت در زمان و هزینه های تولید بر قیمت این محصول اثر می گذارد.

قیمت این محصول به ازای هر ۲۰ کیلیو در بازه ۴۵ تا ۷۵ هزار تومان قرار دارد.

بسته بندی هم بر قیمت بنتونیت تاثیر می گذارد که بسته به وزن محصول و جنس بسته بندی می باشد.

بنتونیت اکتیو شده

بنتونیت اکتیو شده

قیمت این محصول بر اساس کیفیت و دانه بندی آن دسته بندی می شود که برای خرید اینترنتی باید از سایت های معتبر که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند اقدام نمایید. قیمت بنتونیت اکتیو شده با توجه به نوسانات قیمتی که در سال های اخیر در کشور بوجود آمده ثابت نمی باشد.

قیمت این محصول در هر کیلو از ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان در بازار متغیر است.

اگر قصد خرید بنتونیت به صورت عمده دارید به راحتی می توانید وارد سایت شده و با همکاران فروش ما ارتباط بر قرار کنید شماره های تماس در پایین صفحه قرار داده شده است.

5/5 - (1 امتیاز)