با دنیای درونم دنیای بیرونم را ثروتمند کردم
با دنیای درونم دنیای بیرونم را ثروتمند کردم
ایده ثروت در هر ذهنی می آید و هرکسی دوست دارد به آن برسداما این که برای رسیدن به ثروت موفق می شویم یا نه بسته به اعمالی دارد که شما انجام می دهید

ایده ثروت در هر ذهنی می آید و هرکسی دوست دارد به آن برسداما این که برای رسیدن به ثروت موفق می شویم یا نه بسته به اعمالی دارد که شما انجام می دهید. من برای رسیدن به پیشرفت مصمم شدم که به تجارت روی آورم و توانستم به ثروت زیادی برسم.

شیلنگ آتش نشانی اتریشی

شیلنگ آتش نشانی اتریشی

قطر شیلنگ آتش نشانی اتریشی نیز در میزان کارایی آن بسیار تاثیر گذار است چرا که هر چه قطر شیلنگ بیشتر باشد کارایی آن نیز بالاتر و بهتر انجام می شود. یکی از تجهیزات شیلنگهای آتش نشانی قرقره آن می باشد که بسیار مهم است چرا که با درست عمل نکردن آن در زمان خاموش نمودن آتش با مشکل زیادی روبرو می شوید.

از شیلنگ فشار قوی آتش نشانی در آتش سوزیهای الکتریکی استفاده نمی شود چرا که آب الکتریسیته را هدایت می کند لذا منجر به برق گرفتگی می شود.

استفاده نمودن از این محصول بسیار آسان است چرا که می تواند آب را به صورت نامحدود تامین کند البته که بستگی به منبع تغذیه آن دارد. شیلنگ آتش نشانی باید حدود ۳۵ متر طول داشته باشد قبل از استفاده باید آن را کاملاً باز و کشیده شود این نوع شلنگها طراحی منحصر به فردی دارند.

شیلنگ آتش نشانی ایرانی

شیلنگ آتش نشانی ایرانی

شیلنگ آتش نشانی ایرانی بسیار پرکاربرد می باشد که علاوه بر خاموش نمودن آتش در امور کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شیلنگ آتش نشانی سایزهای مختلفی دارد که شامل ۱ اینچ، ۲ اینچ،  ۳اینچ و ۴ اینچ می باشد شیلنگ آتش نشانی درست است که برای خاموش نمودن آتش درست شده است اما می توان از آن برای مزارع و زمینهای کشاورزی نیز استفاده کرد.

شیلنگهای آتش نشانی دو دسته هستند برزنتی و پلاستیکی شیلنگهای آتش نشانی برزنتی به شیلنگهای نرم نیز معروف هستند. در پمپهای آب نیز استفاده می شوند این نوع شیلنگها کاربردهای زیادی دارد نمی توان گفت همان شیلنگهای آتش نشانی هستند اما سر رابط شیلنگ آتش نشانی اصلی تحمل بار بیشتری دارد و لذا تحمل درجه حرارت بالا را نیز دارد.

شیلنگ آتش نشانی چینی

شیلنگ آتش نشانی چینی

شیلنگ آتش نشانی چینی برزنتی مقاومت کمی دارند هر چند که انعطاف پذیر هستند و همچنین در مقابل دمای هوای بالا نیز مقاومت خوبی دارند اما به هر حال از کیفیت کمتری نسبت به شیلنگهای آتش نشانی برخوردار هستند.

نوع دیگری از شلنگهای آتش نشانی پلاستیکی یا سخت هستند و از نظر ظاهر بسیار شبیه شیلنگهای معمولی هستند ولی قطر بیشتری دارند و رنگ آن اغلب قرمز رنگ است اما کیفیت آن نسبت به شیلنگهای معمولی بسیار متفاوت است.

هر چند به آن شیلنگ سخت می گویند اما جنس منعطف و نرمی دارد و همچنین از مقاومت کششی بالایی نیز برخوردار است برای استفاده از شیلنگ آتش نشانی در کارهای کشاورزی باید سایزی را انتخاب کنیم که مناسب با موتور پمپ آب باشد.

5/5 - (1 امتیاز)