گره کور فقر را با شغل جدیدم باز کردم
گره کور فقر را با شغل جدیدم باز کردم
حتما تا الان متوجه شده اید که شروع صبح چه تاثیری روی کل روز میگذارد. انجام کارهای پر انرژی در شروع صبح، اولین قدم برای داشتن یک روز فوق العاده است

حتما تا الان متوجه شده اید که شروع صبح چه تاثیری روی کل روز میگذارد. انجام کارهای پر انرژی در شروع صبح، اولین قدم برای داشتن یک روز فوق العاده است. من تجارت خود را با انرژی شروع کرده و حاصل آن کسب و کاری پر سود بود.

ورق گالوانیزه رنگی در تبریز

ورق گالوانیزه رنگی در تبریز

آیا می دانستید نرخ قیمت ورق گالوانیزه رنگی در تبریز به دلیل داشتن کارخانه های تولید ورق گالوانیزه با سایز و ضخامت استاندارد متفاوت است؟

گالوانیزاسیون یکی از روش های است که طی آن فلزاتی مثل آهن و فولاد در برابر زنگ خوردگی مقاوم می شوند.

این ورق های گالوانیزه شده رنگ آمیزی می شوند تا از کیفیت و مقاومت بالاتری برخوردار شود و باعث طول عمر فلز نیز می شود.

ورق های گالوانیزه رنگی تنوع بالایی دارند و معمولا در سقف شیب دار و سایبان ها و سردرمنازل، دیوار باغ ها و حتی ساخت ابزارآلات صنعتی استفاده می شوند.

عوامل مختلفی در کیفیت رنگ ورق گالوانیزه رنگی در تبریز نقش دارند که رنگ استفاده شده و ضخامت رنگ و حتی روش رنگ آمیزی از آن دست است.

ورق گالوانیزه شیروانی در شیراز

ورق گالوانیزه شیروانی در شیراز

ورق گالوانیزه شیروانی در شیراز نوعی محافظ کننده برای موارد فولادی می باشد که آن ها را در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می سازد.

مهم ترین ویژگی گالوانیزه شیروانی داشتن زینک خالص در سطح رویه خود می باشد که این موضوع سبب شده تا مقاومت آهن چند برابر شود و این مقاومت بالا می تواند به کارایی هر چه بیشتر آن در موارد مختلف کمک کند.

از این پوشش شما می توانید در موارد بسیار مختلفی همچون کابینت، سقف ها، صنایع خودرو سازی وغیره استفاده کنید که کارایی آن در تمام این موارد عالی می باشد.

تولید این نمونه ورق ها را می توانیم در کل دنیا ببینیم که ایران یکی از مهم ترین کشور های تولید کننده این نوع ورق می باشد و شیراز نیز به تولید و عرضه این نوع ورق مشغول می باشد.

ورق گالوانیزه کرکره ای تهران

ورق گالوانیزه کرکره ای تهران

ورق گالوانیزه کرکره ای تهران نوعی پوشش برای استفاده موقع ساختن سقف های موقت بوده و می توان از آن برای ساخت اتاقک یا آلاچیق استفاده کرد.

ورق گالوانیزه کرکره ای نوعی ورق به شکل سینوسی است که به دو صورت کرکره ی رنگی و کرکره ی گالوانیزه تولید می شود.

این ورق های کرکره ای دارای ضخامت بین ۰.۳ الی ۱ میلی متر در عرض ۱۰۰ و ۱۲۵ هستند و وزن هر ورق از این ورق ها برای یک متر مربع حدود ۴ کیلو گرم است.

این ورق ها قابل فرم دهی بوده و می توان اشکال مختلفی با آن ها ساخت از جمله طرح های این ورق ها می توان به طرح لمبه و طرح ذوزنقه و همان مدل کرکره ای اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)