موفقیت در شغلم را با این تکنیک به چنگ آوردم
موفقیت در شغلم را با این تکنیک به چنگ آوردم
افراد ناموفق خودخواه هستند؛ درازای هر کاری که انجام می ‌دهند، چیزی می‌ خواهند اما عادت افراد موفق و ثروتمند خیرخواهی و کمک به دیگران است

افراد ناموفق خودخواه هستند؛ درازای هر کاری که انجام می ‌دهند، چیزی می‌ خواهند اما عادت افراد موفق و ثروتمند خیرخواهی و کمک به دیگران است. خیر خواهی یکی از دوستان ثروتمندم موجب شد تا من روشی ثروتسازی بدون داشتن سرمایه اولیه را آموزش ببینم و پس از آن من هم به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم. حال می خواهم این خیرخواهی را برای شما نیز انجام بدهم و تا شما عزیزان نیز در کسب و کار خود به درآمد میلیاردی برسید.

خواص خرما زاهدی

خواص خرما زاهدی

افرادی که به فکر افزایش رشد موی خود هستند می توانند برای تقویت مو از خرما استفاده کند مصرف و خواص خرما زاهدی از ریزش مو جلوگیری کرده و به تقویت ریشه و ساقه مو کمک می‌کند.

استفاده از خرما زاهدی برای افرادی که دارای کبد چرب هستند بسیار مناسب است و باعث بهبود سلامت کبد آنها شده و همچنین به سم زدایی است کبد کمک می کند یکی دیگر از خواص خرما برای پیشگیری از سرما خوردگی تب و گلو درد می باشد.

استفاده از خرما باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و توانایی ایمنی آن را در برابر میکروبها افزایش می دهد برای درمان سرما خوردگی می توان ۵ عدد خرما را از هسته جدا کرد و آنها را با یک کاسه  شیشه ای شیر مخلوط کرد.

خندان کن فندق در خانه

خندان کن فندق در خانه

برای تولید فندق خندان، شرایط کاشت آن، آب و هوا، خاک، در داشتن درختی پربار موثر است، این محصول درجه یک بیشتر برای مصرف آجیلی استفاده می شود، و قیمت این دسته از فندق ها نیز به نوع آن بستگی دارد، انجام خندان کن فندق در خانه بسیارمقرون به صرفه می باشد.

از آنجایی که فندق پوست سفت و محکمی دارد، لذا نمی توانیم آن را راحت مصرف کنیم چرا که شکستن آن نیاز به ابزاری دارد که ممکن است همه جا در دسترس نباشد در این صورت می توان از نمونه های مغز شده استفاده کرد ولی برای  استفاده کردن در آجیل نوع خندان آن بسیار شیک تر می باشد.

خلال کن سیب زمینی

خلال کن سیب زمینی

دستگاه خلال کن سیب زمینی دارای چند فاز برای انجام کار می باشد، سیب زمینی خلال کن از تک فاز، دو فاز و سه فاز برخوردار بوده است.

ابعاد دستگاه با نیاز خود مصرف کننده طراحی می شود مثلا می توانیم آن را بر روی ۱۰۰ کیلوگرم خلال در یک ساعت کاهش دهیم همچنین می توان آن را به بالاترین حد یا ۱ تن در ساعت افزایش داد.

داخل این نوع از دستگاه ها علاوه بر موتوری که دارد یک تهویه کن موتور صنعتی برای خنک نمودن آن تهیه شده است، زیرا با استفاده از آن در مدت زمان زیاد، موتور داغ کرده و نیاز به یک تهویه دارد.

5/5 - (1 امتیاز)