نوسان قیمت گرانول پی وی سی در یک ماه اخیر
نوسان قیمت گرانول پی وی سی در یک ماه اخیر
یکی از پر استفاده ترین پلاستیکها در جهان پی‌ وی سی است که فروش گرانول پی وی سی قالب گیری مشهد به صورت عمده انجام می شود.

یکی از پر استفاده ترین پلاستیکها در جهان پی‌ وی سی است که فروش گرانول پی وی سی قالب گیری مشهد به صورت عمده انجام می شود.

در حقیقت پی وی سی کوتاه شده کلمه پلی وینیل کلراید است به صورت گلوله های پلاستیکی کوچک در کارخانه های مخصوصی تولید می شوند و ماده اولیه و اصلی تولید محصولات پلاستیکی مختلف است که ساخت گرانول پی وی سی خود نیازمند مواد اولیه مختلفی می باشد که در ادامه توضیح می دهیم.

برای ساخت گرانول پی وی سی قالبگیری موادی همچون روان کننده برای بهتر شدن خاصیت سیالیت و تثبیت کننده جهت بیشتر شدن قابلیت حرارتی همچنین برای جداشدن آسان آنها از قالب از ماده ای برای آسانی این عمل پرکننده، رنگها و مواد مختلف دیگری برای ایجاد مقاومت بیشتر پی وی سی قالبگیری به کار برده می شوند که با سختی و مقاومت گوناگون برای ساخت محصولات مختلف به کار برده می شوند.

نوسان قیمت گرانول پی وی سی در یک ماه اخیر

گرانول پی وی سی قالبگیری برای تولید محصولات سفت و محکم، نیمه سفت، انعطاف پذیر با دیگر مواد ترکیب می شوند تا همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره کردیم درجه انعطاف پذیری آنها مشخص شود برخی از محصولاتی که از گرانول پی وی سی ساخته می شود می توان به لوله و اتصالات، تجهیزات پزشکی، کفش، اسباب بازی، بسته بندی محصولات و غذا، روکش کابلها، کفپوش پی وی سی وغیره همانطور که می دانید در همه صنایع کاربرد دارند.

برای ساخت محصولات پلاستیکی ابتدا مواد پی وی سی همراه با دیگر مواد ترموپلاستیک در مراحل قالبگیری استفاده می شود که با دما بالا ذوب می شود و پس از تزریق مواد و قالبگیری انجام شده و زمان سرد شدن شکل خود را حفظ می کند که یکی از مواد اصلی استفاده در ساخت قطعات پلاستیکی گرانول پی وی سی است و نبود آن موجب تولید پلاستیک بی کیفیت خواهد شد زیرا این گرانول میزان کارایی و خاصیتهای فیزیکی را افزایش می دهد.

قیمت گرانول پی وی سی

در جهت تهیه و دریافت اطلاع از قیمت بهترین راهکار ممکن خرید گرانول پی وی سی به طور آنلاین می باشد. با اتخاذ راهکار خرید آنلاین، قطعا شما صرفه جویی خیلی خوبی در وقت، هزینه و انرژی خود خواهید داشت. در جهت موفق عمل کردن در خرید آنلاین گرانول، باید مرحله به مرحله طبق روش های زیر عمل کنید:

در درجه اول نوع و حجم نیاز خود را مشخص کنید. قطعا در این حالت خیلی راحت می توانید برای خرید خود برنامه ریزی داشته باشید.

با تحقیق و بررسی درست یک فروشگاه معتبر آنلاین را پیدا کنید و پس از مراجعه به فروشگاه مربوطه از داشتن نماد الکترونیک اطمینان حاصل فرمایید.

از داشتن اعتبار نماد الکترونیک اطمینان حاصل کرده تا خیالتان از بابت اعتبار فروشگاه مربوطه کاملا راحت شود.

قیمت گرانول پی وی سی

مشخصات و همچنین قیمت گرانول پی وی سی موجود در سبد کالایی فروشگاه های مذکور را با یکدیگر مقایسه فرمایید و بهترین نوع گرانول را مطابق با نوع نیازتان ثبت سفارش کنید.

سعی کنید که مبلغ سفارش شده از یک حد مشخص عبور کند. بی شک اگر به این شکل اقدام فرمایید، هزینه پست نیز برای شما رایگان محاسبه می شود.

گرانول پی وی سی نرم

مهمترین دلیلی که باعث شده از گرانول به عنوان یک ماده اولیه در تهیه محصولات پلاستیکی استفاده شود، سهولت استفاده از آن است گرانولهای پی وی سی نرم بر خلاف پودرها در هوا پراکنده نمی شوند، آلودگی محیط را به دنبال نداشته و هدر رفت ندارند امروزه سیستم شکل دهی پلاستیکها نیز تغییر پیدا کرده و دستگاه ها طوری طراحی شده اند که بهتر است از مواد اولیه گرانولی استفاده گردد این مسئله ی مهم موجب گشته تا تولیدکنندگان گرانول را به پودر ارجح دانسته و به جای حالت پودری از شکل گرانولی آن استفاده نمایند با ذوب کردن گرانولها و شکل دهی آنان می توان محصولات پلیمری را تولید و به بازار عرضه نمود.

گرانولها به چند دسته تقسیم می شوند؟

دسته ی اول گرانول پلی اتیلن هستند که ساختاری کریستالی دارند پلی اتیلنهای استفاده شده نیز به گریدهای سبک، متوسط، سنگین و وزن مولکولی بسیار بالا تقسیم می گردند.

گرانول پی وی سی نرم

گرانولهای پلی پروپیلن که به دو دسته ی هموپلیمر و کوپلیمر تقسیم شده اند نیز یکی دیگر از دسته های گرانولها مثل گرانول پی وی سی نرم محسوب می شوند گرانولهای پلی اتیلن و پلی پروپیلن یکی از بهترین گرانولها به شمار می روند.

گرانولهای پلی کربنات نوعی پلیمر شفاف هستند که نور را از خود عبور می دهند از این محصول برای تولید محصولاتی چون: چراغ خودرو، قطعات پلاستیکی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و دیگر موارد مورد نیاز استفاده می گردد با تمام ویژگیهای خوب گرانول پلی کربنات ترک خوردگی بالای این محصول از نقاط ضعفش به حساب می آید.

5/5 - (1 امتیاز)