آیا از بی پولی خسته شده اید؟
آیا از بی پولی خسته شده اید؟
همه ی افراد به دنبال راهی هستند تا زندگی خود را تغییر دهند به همین سبب ممکن است به هر راه و روشی متصل شوند تا زندگی خود را تغییر بدهند

همه ی افراد به دنبال راهی هستند تا زندگی خود را تغییر دهند به همین سبب ممکن است به هر راه و روشی متصل شوند تا زندگی خود را تغییر بدهند من به شما راهی را نشان می دهم که می توانید در زمان کوتاهی پولدار شوید و یک زندگی پر از پول برای خود بسازید.

شامپو برای موخوره شدید

شامپو برای موخوره شدید

شامپو برای موخوره شدید این محصول نیز در دسته شامپوهایی با خاصیت درمانی قرار می‌گیرد که هم برای استفاده خانم‌ها و هم برای استفاده آقایان مناسب است. بنابراین محدودیت جنسیتی ندارد. مهم‌ترین خاصیت این محصول ضد موخوره بودن آن است. و جالب است که ترکیبات به کار رفته در آن به گونه‌ای است که هم موخوره را در موهایتان از بین می‌برد و هم با ویتامین‌ها و مواد غنی موجود در خودش سلامت و استحکام موهایتان را تا چند برابر افزایش می‌دهد. بنابراین با اطمینان می‌توان آن را بهترین شامپو ضد مو خوره موجود در بازار ایران دانست. ترکیبات موجود در این محصول با نفوذ به عمیق‌ترین بخش‌های بافت مو وارد کوتیکول‌های مو می‌شوند و ساختمان مو را از پایه ترمیم کرده و بر استحکام و سلامت آن می‌افزایند. استفاده از شامپو ضد موخوره آردن، مدل هرباسنس نه تنها موخوره موجود در مو را از بین می‌برد، بلکه با دارا بودن کراتین، عصاره‌های طبیعی مفید و ویتامین‌های فراوان به مرور موجب لطافت و درخشندگی موها، استحکام و مقاوت آن‌ها می‌شود. یعنی به طور کلی یک درمان‌گر همه چیز تمام و ویژه برای موهای شما است.

شامپو خشک پرلا

شامپو خشک پرلا

شامپو خشک پرلا، همان طور که از اسمش پیداست، محصولی برای شست‌وشوی خشک موها بدون نیاز به آبکشی است. یعنی، برخلاف شامپوها و نرم‌کننده‌های معمولی، برای استفاده در خارج از حمام فرمولاسیون شده است. معمولا هم به‌شکل اسپری است. البته شکل پودری هم دارد. این محصول اعجاب‌انگیز قادر است ظاهر چرب موها را بدون نیاز به شست‌وشو زیر دوش از بین ببرد.

بعضی از ما کافی است دو سه روز حمام نکنیم تا روغن از موهایمان بچکد! اما با خرید شامپوی خشک می‌توانیم، حداقل در مواقعی که ناچاریم حمام‌رفتن‌مان را به تعویق بیندازیم، با موهای چرب و به‌هم‌چسبیده ظاهر نشویم. اگر تابه‌حال چیزی از شامپوی خشک نشنیده‌اید، احتمالا الآن کلی سؤال در ذهن‌تان رژه می‌رود. اما ما اینجاییم تا ابهامات‌تان را رفع کنیم!

شامپو سریتا ضد شوره

شامپو سریتا ضد شوره

شامپو سریتا ضد شوره، برای فرایند پوسته ریزی به صورت طبیعی در پوست سر رخ می دهد در صورتیکه این روند به شکل غیرعادی تسریع گردد، تعداد سلول های مرده افزایش یافته و میزان پوسته ریزی زیاد می شود. پوست سر محل سکونت انواع زیادی از میکروارگانیزم هایی است که برای سلامت و عملکرد پوست سر مفید هستند. حفظ تعادل در جمعیت میکروبی (میکروبیوتا) پوست سر اهمیت فراوانی دارد. تحت شرایطی، مثل ترشح بیش از حد چربی، زمینه ی رشد بیش از حد برخی از این میکروارگانیزم ها فراهم می شود. در این بین می توان به قارچ مالاسزیا و برخی گونه های باکتریایی اشاره کرد که با تغذیه و هضم چربی، ترکیباتی را تولید کرده که روند تکثیر سلول‌های پوست سر را در افراد مستعد، تسریع کرده و در نهایت شرایط برای ایجاد شوره چرب محیا می شود. گسترش در مناطق وسیعتر از پوست سر به همراه پاسخ التهابی می تواند منجر به درماتیت سبورئیک شود. بنابراین تنظیم جمعیت میکروبی پوست سر افراد مبتلا به شوره، یکی از جدیدترین و موثرترین روش ها برای کنترل این عارضه است.

5/5 - (1 امتیاز)