درمان گرفتگی عروق قلب و مغز بدون جراحی
درمان گرفتگی عروق قلب و مغز بدون جراحی

اگر دچار رسوب گرفتگی در رگهای قلب و یا مغز شده اید، شاید بتوانید با مصرف این معجون نجات بخش ، سلامتی و شادابی خود رابدست آورید.

 به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من ،  قلب عضو مهمی از بدن است که انسان برای ادامه حیات خود به آن نیاز اساسی دارد.  شریان‌های کرونر که رگ‌های خون‌رسان به قلب هستند و وظیفه خون‌رسانی، رساندن اکسیژن و مواد مغذی به سلول‌های قلبی را بر عهده دارند، در صورت گرفتگی می‌توانند پیامدهای بسیار خطرناکی در پی داشته باشند.
نسخه ای براساس  توصیه متخصّصان «دانشکده پزشکی ارلانگن» آلمان ارائه شده که می توان گرفتگی رگ‌های قلبی و درمان گرفتگی عروق را با  طب سنتی درمان کرد. در صورتی که رگ‌های قلب به طور کامل دچار گرفتگی نشده باشند و فرد مشکل حادی نداشته باشد، می‌توان درمان گرفتگی عروق با طب سنتی را انتخاب کرد. یکی از آن درمانها تهیه و استفاده معجون ،  سیر و لیمو ترش  است. 

 روش تهیه معجون سیر و لیمو
هسته ۵ عدد لیموترش بزرگ یا ۱۵ عدد لیموترش کوچک را خارج کنید ولی پوست آنها را نگیرید. سپس آنها را با ۳۰ حبه سیر متوسط پوست گرفته در مخلوط کن بریزید. پس از آن که همه محتویات در مخلوط کن له شد؛ آنها را با یک لیتر آب (۵ لیوان معمولی) روی شعله کم بگذارید تا جوش بیاید. با اولین جوش، شعله را خاموش کرده؛ آن را از صافی رد کنید. مخلوط صاف شده را داخل یک ظرف شیشه ای بریزید و در یخچال نگهداری کنید.
هر روز نصف استکان از این محلول را مصرف کنید. زمان مصرف آن تقریباً به اختیار بیمار است. می‌توانید آن را قبل یا بعد از غذا مصرف کنید. به طور مداوم باید به مدت سه هفته این معجون را استفاده کنید تا نتیجه آن را ببینید. بعد از مصرف این معجون احساس شادابی خواهید کرد و انسداد رگ‌های شما نیز از بین خواهد رفت..
پس از سپری شدن سه هفته از مصرف مداوم این عصاره طبیعی، احساس جوانی و شادابی را در بدنتان لمس خواهید کرد.  به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره سه هفته ای، یک هفته مصرف دارو را قطع کرده؛ سپس دومین دوره مصرف سه هفته ای را اجرا کنید. به این ترتیب یک دوره درمانی، کامل خواهد شد. 
البته برخی متخصصان نیز به این معجون گیاه جعفری و زنجبیل هم اضافه می کنند.  معجون “سیر لیمو جعفری” نیز یک نوشیدنی عالی برای لاغری و پاکسازی کبد می باشد و برای کبد چرب، قلب و جلوگیری از لخته شدن خون و بهبود جریان خون بسیار مفید است. هچنین طبق نظر پزشکان مصرف همزمان این عصاره با داروهای قلبی یا سایر داروهای شیمیایی بلامانع است.
مصرف این عصاره، علاوه بر باز کردن گرفتگی های عروقی، چربی خون را کنترل می کند؛ جرم دندان را کاهش می دهد؛ و برای کسانی که سایش دندان ( دندان قروچه ) دارند هم، مفید است. مصرف این دارو به مبتلایان به فشار خون و کبد چرب هم توصیه می شود.
گیاهانی که در منابع مختلف برای درمان گرفتگی عروق قلبی معرفی شده‌اند، عبارت‌اند از سیر، لیمو، زنجبیل، زردچوبه، عسل، گل گاوزبان، چای سبز، دارچین، فلفل قرمز، تخم شنبلیله و…

منبع: طب شیعه/ pharma news