ظرف کیک خوری سرامیکی سفید
ظرف کیک خوری سرامیکی سفید
در بسیاری از مجالس و مهمانی ها سرو دسر یک امر متداول است و می توان گفت یکی از محبوب ترین دسرها انواع و اقسام کیک می باشد . به همین علت بکارگیری ظروف کیک خوری شیک از اهمیت زیادی برخوردار است

ظرف کیک خوری سرامیکی سفید و مهم ترین نکات در پذیرایی : استفاده از یک سرویس شیک ، زیبا و متناسب می باشد . در بسیاری از مجالس و مهمانی ها سرو دسر یک امر متداول است و می توان گفت یکی از محبوب ترین دسرها انواع و اقسام کیک می باشد . به همین علت بکارگیری ظروف کیک خوری شیک از اهمیت زیادی برخوردار است .اگر سری به آشپزخانه ها بزنیم ,خواهیم دید که در اکثر آنها جای یک سرویس کیک خوری بسیار خالی می باشد , بنابراین اگر قصد دارید مهمانی ها و مجالس خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید و بهترین پذیرایی را از مهمانان به عمل بیاورید , نیاز به خرید ظرف کیک خوری شیک  فروشگاه هومیت خواهید داشت .فروشگاه هومیت از محبوب ترین شرکت ها در گروه برندهای سرو و پذیرایی ظروف اوپال و خرید سرویس جهیزیه عروس می باشد و زیباترین ظروف کیک خوری را تولید می نماید ؛ در این مطلب به این موضوع می پردازیم و با قمیت این ظروف و انواع مدل های آن آشنا خواهیم شد . تا انتها همراه ما باشید .

همه چیز درباره ظروف کیک خوری شیک

همه چیز درباره ظروف کیک خوری شیک

ظرف کیک خوری شیک ، ظروفی هستند که مخصوص نگهداری و سرو کیک و شیرینی می باشند . لازم است بدانید که این ظروف علاوه بر کیک, برای پذیرایی انواع دسر ها از جمله بستنی, شیرینی , شکلات,ژله و … نیز کارایی دارند , به همین دلیل حضور آنها در هر آشپزخانه ای لازم می باشد .این ظروف در ابعاد و مدل های مختلف ساخته می شود و دست شما در انتخاب یک ظرف کیک خوری زیبا باز می باشد , اما توجه داشته باشید ظرفی که انتخاب می کنید با سایر وسایل پذیرایی شما هماهنگی داشته باشد و علاوه بر آن متناسب با مجلس شما و تعداد مهمانان باشد,.جالب است بدانید که نوع جنس ظروف هم متفاوت می باشد از جمله شیشه ای, فلزی, سرامیکی و … . ظرف کیک خوری سرامیکی سفید یکی از جذاب ترین گزینه ها برای خرید ظرف کیک خوری شیک می باشد , این مدل ظروف به شکلی زیبا , ظاهر کیک را به نمایش می گذارند و همچنین سرامیک سفید قابلیت سازگاری با اکثر دکوراسیون ها را دارد .
به همین دلیل, ظروف سرامیکی سفید بسیار پر طرفدار و محبوب هستند و از پرفروش ترین وسایل پخت و پز, نگهداری و سرو کیک ها و دسرها به شمار می روند .

قیمت ظرف کیک خوری

همانطور که گفته شد, مدل ها و جنس های گوناگونی از ظروف کیک خوری در بازار موجود می باشد ؛ در نتیجه قیمت ظروف کیک خوری شیک به ابعاد ,طرح , برند و جنس آن بستگی دارد و به همین علت تعیین یک قیمت معین و ثابت امکان پذیر نسیت چراکه می تواند متغیر باشد .در ساخت ظروف کیک خوری هر چقدر که از مواد اولیه ی با کیفیت تری استفاده گردد, قیمت آن سرویس افزایش می یابد و بالعکس , به عنوان مثال ظروف کیک خوری پلاستیکی نسبت به ظروف شیشه ای و سرامیکی بسیار ارزان تر هستند, هر چند که آن جلوه و زیبایی که باید را ندارند .البته لازم است بدانید خود ظروف پلاستیکی هم از نظر کیفیت و قیمت دارای طیف وسیعی هستند .
ظرف کیک خوری شیک هومیت به مانند ظرف های سرامیکی بسیار با کیفیت و بادوام هستند و علاوه بر این تنوع بسیار بالایی دارند و مشتریان می توانند ظرف خود را متناسب با طرح و رنگ سرویس های آشپزخانه ی خودشان انتخاب کنند تا زیبایی وجذابیت این ظروف در سفره چندین برابر شود .این تنوع بالا به شما کمک می کند تا با توجه به بودجه خود ,بتوانید برترین محصول را تهیه نمایید .شاید برای شما سوال شود که در خرید ظرف کیک خوری شیک , چه نکاتی را باید رعایت کرد و اصلا برتری برند هومیت نسبت به سایر رقبا در چیست ؟

چرا ظروف کیک خوری شیک هومیت ؟

برند هومیت از نام آشناترین شرکت ها در گروه برندهای سرو و پذیرایی ظروف اوپال و خرید سرویس جهیزیه عروس می باشد . در ادامه بررسی خواهیم کرد که چرا محصولات برند هومیت یک گزینه ی مطمئن هستند :

– جنس :

حتما می دانید که ظرف کیک خوری توسط شرکت ها و برندهای زیادی تولید و عرضه می گردد اما نکته ی بسیار مهم این است که همه ی برندها محصولات درجه یک و باکیفیت تولید نمی کنند ,در حالیکه ظرف کیک خوری شیک هومیت از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه , و با وسواس و دقت بالایی تولید می شوند .این موضوع موجب می شود که عمر و ماندگاری ظروف بالا برود و مشتریان بیشترین استفاده را از محصول خریداری شده ببرند . برای مثال ظرف کیک خوری سرامیکی برند هومیت کاملا به حرارت مقاوم است و به دلیل مرغوب بودن مواد اولیه به راحتی نمی شکنند .

– اندازه :

در ابتدای مقاله بیان شد که ظرف شما باید با تعداد مهمانان تناسب داشته باشد, شرکت هومیت تلاش نموده است تا با تولید انواع ظروف کیک خوری در اندازه های متفاوت , نیازهای مشتریان را به خوبی پاسخ بدهد, بنابراین اگر به ظروف کیک خوری شیک بزرگ یا کوچک نیاز دارید ، محصولات این برند ، گزینه خوبی هستند .

– طرح :

از آنجایی که افراد مختلف سلایق و علایق متفاوتی دارند ، وظیقه ی یک برند معتبر و حرفه ای این است که محصولات خود را در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه کند تا بتواند به خوبی نیاز جامعه هدف خود را پوشش دهد .
شرکت هومیت با تولید ظروف کیک خوری شیک در مدل های متفاوت و طراحی های گوناگون ، این شانس را برای مشتریان خود فراهم کرده که ظروف را با توجه به سلیقه و دکوراسیون سرویس های آشپزخانه خودشان تهیه نمایند .

– قیمت :

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید هر وسیله ای , قیمت آن می باشد . بازار خرید ظروف کیک خوری شیک بسیار گسترده می باشد و با توجه به این موضوع, قیمت این ظروف ممکن است در بازار بسیار متفاوت باشد .
برند هومیت بستری را ایجاد نموده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و با صرف کمترین زمان ممکن , بتوانید از قیمت مصولات مطلع شوید ,شما می توانید از طریق لینک به سایت این مجموعه مراجعه کنید , محصولات و قیمت های آنها را بررسی و با یکدیگر مقایسه نمایید .در ضمن توجه داشته باشید که قیمت نباید تنها معیار شما برای خرید باشد, بلکه کیفیت , ویژگی ها و مزایای محصول نیز باید در نظر گرفته شود .

انواع ظروف کیک خوری شیک

برای پاسخ به این سوال که شیک ترین ظروف کیک خوری کدام ها هستند باید گفت این پرسش جواب مشخصی ندارد و سلیقه ی هر شخص تعیین کننده می باشد ,همچنین باید دید که از چه لحاظی قصد داریم شیک ترین ظرف را انتخاب کنیم ؟!
برای مثال می توانیم بگوییم محبوب ترین ظروف کیک خوری از نظر جنس , ظروف کریستالی و سرامیکی هستند .اما بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از وسایل چوبی یا فلزی استفاده کنند, مثلا تهیه ظروف مسی می تواند یک گزینه جذاب و شیک باشد .
از نظر طرح و مدل افرادی به دنبال یک ظرف کیک خوری شیک و در عین حال منحصر به فرد می باشند و افرادی به پرطرفدارترین ظروف علاقمند هستند , برند هومیت با ایجاد تنوع در محصولات خود این قابلیت را دارد تا عموم افراد را راضی نگه دارد حتی اینکه مجلس شما رسمی باشد یا صمیمی و دوستانه,می تواند در انتخاب یک ظرف کیک خوری شیک تاثیرگذار باشد .

چرا که ظروف کیک خوری پایه دار برای مواقعی مناسب هستند که مهمانی رسمی است و کنترل روی ظرف مهمانان مهم می باشد , و از طرفی ظروف بدون پایه برای مهمانی ها و جمع های دوستانه مناسب تر هستند .لازم به ذکر است که این توصیه ها به منظور با کیفیت شدن پذیرایی و مراسم شما می باشد و به هیچ عنوان قطعی و صد در صد نیستند ؛ بنابراین اگر ظرفی داشتید که بدون پایه بود ولی فاکتورهای دیگر مانند هماهنگی با دکوراسیون ، طرح و رنگ زیبا و … را دارا بود ، استفاده از آن ظرف در یک مجلس رسمی مشکلی نخواهد داشت .

سخن پایانی

همه ی افراد دوست دارند بهترین پذیرایی را به مهمانان خود ارائه کنند و یکی از عوامل موثر در ارتقاء کیفیت یک مراسم ، انتخاب و استفاده از ظروف شکیل و دلنشین می باشد ؛ زیرا ظاهر سفره شما را بسیار جذاب تر و زیباتر خواهد نمود .
برند هومیت یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید و عرضه انواع ظروف , از جمله ظروف کیک خوری شیک می باشد که محصولاتی با کیفیت ,مقرون به صرفه و در ابعاد,اندازه و طرح ها و مدل های مختلف تولید می کند .
در این مقاله به نکات مهمی که لازم است در خرید ظروف کیک خوری رعایت کنید پرداخته شد و شما می توانید با رعایت این نکات, ظروف کیک خوری شیکی را برای سرو کیک‌های خود انتخاب کنید که هم زیبا و شیک باشد و هم برای استفاده‌ی طولانی مدت مناسب باشد . برای اطلاعات بیشتر در مورد فروشگاه هومیت به سایت https://homate.ir   و یا با شماره تلفن ۰۳۱۹۵۰۱۱۶۶۶ تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)