دستگاه جدیدی که با حذف بوی بد به تنفس کمک می‌کند
دستگاه جدیدی که با حذف بوی بد به تنفس کمک می‌کند

اگر خانه شما بوی بدی می‌دهد و هنوز اثرات شام دیشب به مشام می‌رسد، زمان آن رسیده است که بینی خود را با دستگاه جدیدی آشنا کنید که می‌تواند همه آن بو‌های ناخواسته را از بین ببرد.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من ، برخی موارد خانه ممکن است دربرگیرنده بو‌های ناخواسته و بدی باشد. دستگاه Ventifresh Plus می‌تواند به شما کمک کند با از بین بردن بو‌های بد و پاک کردن هوا دوباره به راحتی نفس بکشید.
اولین سوالی که درباره این دستگاه مطرح می‌شود این است که این حذف کننده بو چقدر قوی است؟ باید پاسخ داد که این دستگاه مجهز به همان فناوری است که ناسا در ایستگاه فضایی بین المللی از آن استفاده می‌کند. این دستگاه با یک هسته کاتالیزور ماورای بنفش کار می‌کند که از طریق فرآیند فتوسنتز طبیعی بو می‌کند. در نتیجه، هوای تمیزی به شما می‌دهد که برای تنفس عمیق بسیار مناسب است.
به گفته سازندگان این دستگاه، Ventifresh همچنین قادر به نابودی بو و میکروب‌ها و حتی حذف بو از کفش، غذا و میکروب‌هایی است که با آن‌ها همراه هستند.
به لطف طراحی قابل حمل دستگاه، می‌توانید به سادگی آن را در هر مکانی که نیاز به دفع کردن دارد، قرار داده و آن را از طریق کابل میکرو USB درج شده و به آن وصل کنید و اجازه دهید کار خود را انجام دهد. از این دستگاه می‌توان در اتاق‌های مختلف، محل خواب، آشپزخانه، کمد یا دفتر استفاده کرد.
بسته به اینکه وضعیت بوی بد چه میزان باشد، می توان از حالت‌های آماده به کار، توربو و آرام استفاده کرد. برای کمترین صدای فن بهتر است دستگاه را روی حالت آرام قرار داده و نور آرامش بخش آن را فعال کنید. اما اگر تنفس برایتان مشکل است و می‌خواهید دستگاه ۳۰ درصد سریعتر کار کند، بهتر است آن را روی قوی‌ترین حالت قرار دهید. گفتنی است که دستگاه Ventifresh Plus به طور معمول با قیمت ۸۴ دلار به فروش می‌رسد.
مترجم: مهدی فلاحی پناه
منبع: سیناپرس به نقل از newatlas