باور کنید که می توانید درآمد خود را افزایش دهید
باور کنید که می توانید درآمد خود را افزایش دهید
در زندگی افراد، راه های مختلفی جلوی پای آن ها قرار داده می شود که بی توجه از آن می گذرند، اما به این فکر نمی کنند که شاید این راه می توانست زندگی مرا عوض کند

در زندگی افراد، راه های مختلفی جلوی پای آن ها قرار داده می شود که بی توجه از آن می گذرند، اما به این فکر نمی کنند که شاید این راه می توانست زندگی مرا عوض کند، شما باید وقتی راهی به شما پیشنهاد می شود در ابتدا آن را بررسی کنید و سپس آن را باور کنید و بعد وارد آن را شوید، راهی که می خواهیم پیش روی شما قرار دهیم فعالیت در حوزه بنتونیت است که در زیر بیشتر با آن آشنا می شوید.

بنتونیت سدیم دار

بنتونیت سدیم دار

در این قسمت از مقاله قصد داریم به تفضیل در خصوص مشخصات و ویژگیهای بارز ظاهری و ساختار بنتونیت سدیم دار، کلسیم، آلومینیوم و پتاسیم بپردازیم در متنهای بالایی اشاره شد که بنتونیت چیتیکا از ساختار آلومینیوم سیلیکاتی برخوردار است که دارای لایه های هشت و جهی و چهار وجهی به نسبت ۱ به ۲ می باشد که فرمول شیمیایی طویلی نیز دارد.

در هر دو قسمت چهار وجهی این کانی وجود اتمهای سیلیس که در مرکز یون در یک صفحه مسطح قرار دارند، اثبات شده است که این اتمها به وسیله پیوندهای درون مولکولی نسبتا ضعیفی به یکدیگر متصل شده اند.

در قسمت هشت وجهی آن نیز در راس مرکزی عنصر آلومینیوم قرار می گیرد که توسط کاتیونهای سدیم، پتاسیم و کلسیم احاطه می شوند و در لایه بیرونی زمانی که آب جذب بنتونیت می شود، اتمهای هیدروژن ساختار هشت وجهی را تکمیل می کنند.

یکی از مهمترین دلایلی که بنتونیتها قابلیت جذب آب بالایی دارند وجود کاتیونهای مثبت سدیم و پتاسیم است که با قسمت آنیونی مولکولهای آب پیوندهای یونی قوی می دهند و ساختار مستحکم بتنی را تکمیل می کنند.

بنتونیت اکتیو

بنتونیت اکتیو

از این نوع بنتونیت در صنعت فولاد و عمران استفاده می شود که جهت این کار باید بنتونیت را به اندازه های میکرونی در آورده که حاصل آن پودر میکرونیزه می شود.

برای تبدیل بنتونیت اکتیو به میکرونیزه پس استخراج این سنگ از معادن و انتقال آن به کارخانه، مراحل مختلفی را طی می کند که ابتدا به سورتینگ سنگها می پردازند و پس از آن در دستگاه های مخصوص که بهترین آن آسیاب غلتکی می باشد ریخته می شود تا به اندازه های مورد نظر تبدیل شود.

پس از آن که به اصطلاح اندازه آنها میکرونی شدند به وسیله سیستم مکش جمع آوری می شوند تا به مرحله بعد که دانه بندی می باشد انتقال داده شوند و پس از تولید به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که از انواع آن می توان به شکری، کلوخه ای، پودری، خشخاشی، خاک گربه ای و غیره اشاره کرد.

بنتونیت خوراکی

بنتونیت خوراکی

امروزه بسیاری از افراد دنیا به فواید بنتونیت خوراکی این بمب مواد معدنی پی برده اند و از اقصی نقاط دنیا محصولشان را درخواست می نمایند.

چنانچه نسبت به ثمربخشی بنتونیت خوراکی برای بدن اشراف پیدا نمایید و بدانید که این ماده رسی چه خواص شافعی دارد بی شک نسبت به امر خرید آن تعجیل می نمایید.

در نظر داشته باشید که به محض استفاده و مصرف بنتونیت این ماده به سرعت جذب بدن می شود و در مایع میان بافتی حل شده و با قدرت بالای خود سموم را جذب و از بین می برد.

5/5 - (1 امتیاز)