پول درآوردن برای من مانند آب خوردن است
پول درآوردن برای من مانند آب خوردن است
اگر پول نباشد به سختی می شود زندگی را گذارند پس باید راهی پیدا کنیم که بتوانیم پولدار شویم و افراد راههای بسیاری را در این خصوص امتحان می کنند و من پس از تحقیقات فراوان توانستم راه خود را پیدا کنم و با فروش و تجارت در حوزه قرقاول ثرتمند شوم

اگر پول نباشد به سختی می شود زندگی را گذارند پس باید راهی پیدا کنیم که بتوانیم پولدار شویم و افراد راههای بسیاری را در این خصوص امتحان می کنند و من پس از تحقیقات فراوان توانستم راه خود را پیدا کنم و با فروش و تجارت در حوزه قرقاول ثرتمند شوم

قرقاول آمریکایی نر

قرقاول آمریکایی نر

از پرندگان بسیار زیبا و رنگ دار که در طبیعت یافت می شود و دارای دم نسبتا بلند با پرهای حنایی رنگ می باشد و بیشتر دوست دارد در طبیعت زندگی کند جوجه قرقاول آمریکایی نر است که در ایران به صورت وحشی یافت می شود  و به دلیل اینکه از گوش و تخم آن استفاده های زیادی می کند و روز به روز تقاضا برای خرید آن زیاد می شود اگر افراد به دنبال پرورش آن هستند سود دهی خوبی برای آنها دارد.

دارای دو نوع دم دراز و دم کوتاه هستند که بیشتر در ارتفاعات چین و هیمالیا زندگی می کنند و زیستگاه قرقاول آمریکایی بیشتر در کوهستانها و جنگلها می باشد حتی در ایران هم وجود دارند وگونه دیگر هستند که دمهای آنها طلایی می باشند و برخی از آنها دارای بدن خال خالی و زیبا هستند که به دلیل تنوع بالا به پرندگان زیبا و محبوب شهرت دارند.

برای افرادی که به گوشت این نوع پرندگان علاقه زیادی دارند باید بگوییم که گوشت آنها بسیار نرم و لذیذ است و سریع هضم می شود و دارای منبع غنی از آهن، روی، فسفر و ویتامینهای گروه b هستند و برای کسانی که دنبال اشتغال زایی هستند و می‌خواهند از این راه کسب درآمد کنند پرورش قرقاول گوشتی گزینه بسیار مناسبی هستند و همانطور که می‌دانید گونه های زیادی از آنها در کشور ما یافت می شود. شما عزیزان که علاقمند به پرورش پرندگان زیبا و صادرات قرقاول هستید می توانید از فروشگاه آنلاین ما انواع آنها را خریداری نمایید و از این طریق کسب درآمد کنید.

قرقاول پاکستانی

قرقاول پاکستانی

پرنده نر به عنوان رهبر تیم است و می تواند به تمام قرقاولهای ماده دستور بدهد و هیچ گونه کمکی به آنها انجام دهد. قرقاول پاکستانی نر دارای جثه ای درشت و قدی بلند تر از قرقاول ماده دارد و در زمان جفت گیری می تواند با چند پرنده ماده ارتباط داشته باشد و به دلیل این ویژگی می توان نوع ماده این پرنده را بیش تر خریداری کرد. برای کشت این پرنده همچون طوطی لوتینو نیاز به تجربه خاصی است زیرا مانند دیگر پرندگان نیست و نیاز به یک سری موارد و راه حلهای خاصی دارد.

این پرنده همچون قرقاول صحرایی دارای پاهای بسیار قوی است که در شرایطی که احساس خطر کند می تواند به سرعت فرار کند و خود را در بین علفزارها و بوته ها پنهان کند. در زمان پرواز به دلیل پرواز کوتاهی که دارد در ابتدا به صورت عمودی است و سپس با توجه به فاصله ای که از علفزارها گرفته است به صورت افقی می شود و به پرواز خود ادامه می دهد. در ابتدای پرواز خود بسیار سر و صدا می کند زیرا قدرت زیادی برای پرواز کردن ندارد و به دلیل فشاری که بر آن به وجود می آید صدای بلندی از خود رها می کند. علت پرواز کوتاه این پرنده علاوه بر عدم قدرت داشتن می توان آسیب پذبر بودن آنان را بیان کرد زیرا در هنگام پرواز می تواند توسط دیگر پرندگان شکار شود.

قرقاول پاکستانی نر

قرقاول پاکستانی نر

قد قرقاول نر و از جمله قرقاول پاکستانی نر مانند قد خروس است و در اردیبهشت ماه ۱۲ تخم می گذارد و به مدت ۲۰ روز بر روی آن می نشیند، قرقاولها معمولا در صحراها و دشتها به وفور دیده می شوند اما متاسفانه در کشور ما بسیار دیده می شود که افرادی هستند اقدام به شکار غیر قانونی و بی رویه این پرنده می نمایند که سبب از بین رفتن این گونه شده است، همچنین عده ای نیز اقدام به قاچاق غیر قانونی این پرندگان می کنند و انواع قرقاولها را از مرزها جابه جا می کنند که مجازات سنگینی را به همراه دارد. گاهی دیده می شود که طول دم آنها به یکو نیم مترهم میرسد و به طور کلی طول آنها از سر تا دم به دو متر هم می رسد.

نوک منقار قرقاول کمی تیز می باشد و زنگ سفید دارد، پرهای این پرنده رنگب همانند رنگ بدن ببر دارد و گردن و بدنی گوشتی دارد. بیشتر مردم براین اعتقادند که گوشت قرقاول بسیار خوشمزه می باشد و در بازار می توان یافت، اگر بتوانید به جای گوشت مرغ از گوشت قرقاول استفاده نمایید بسیار بهتر است زیرا گوشت مرغهایی که امروزه به دست ما می رسد بیشتر به صورت هورمونی می باشد که برای بدن مضر است اما گوشت قرقاول به صورت کاملا طبیعی به دست ما می رسد.

5/5 - (1 امتیاز)