طرز تهیه ران سوخاری در خانه+ فیلم
طرز تهیه ران سوخاری در خانه+ فیلم

ران سوخاری در ماهیتابه یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذا‌هایی است که امروزه در رستوران‌ها سرو می‌شود و معمولا بدون فر درست می‌شود.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، ران سوخاری غذایی فست فود‌ی است و همه بچه‌ها و نوجوانان عاشق آن هستند، پس شما می‌توانید خودتان این خوراکی ترد و خوشمزه را به راحتی و بدون فر در منزل تهیه کنید که هم سالم‌تر و خوشمزه‌تر است و هم نسبت به فست فود‌های بیرونی مضرات کمتری دارد.
در ادامه با طرز تهیه ران مرغ سوخاری خوشمزه و ترد رستورانی و پفکی همراه باشید.
مواد تشکیل دهنده و طرز تهیه ران مرغ ترد و سوخاری:۶ پایه مرغ۱ قاشق غذاخوری نمک۲۰۰ میلی لیتر (⅔ فنجان) شیر۲۰۰ میلی لیتر (⅔ فنجان) آبنمک و فلفل۱ قاشق چایخوری پونه کوهی۱ قاشق چایخوری پاپریکا۱۲۰ گرم (۱ فنجان) آرد همه منظورهآرد سوخاری ۱۲۰ گرم (۱ فنجان)۲ تخم مرغ۶۰ میلی لیتر (¼ فنجان) شیرروغن نباتی برای سرخ کردنروش تهیه:مرغ را درون قابلمه بریزید، نمک را مزه دار کرده و شیر و آب بریزید تا گوشت پوشانده شود. در ظرف را بپوشانید و مرغ را به مدت ۲۰ دقیقه روی حرارت متوسط ​​و کم بپزید.مرغ را بگذارید تا خنک شود. در همین حال آرد سوخاری و آرد را با پاپریکا، پونه کوهی، نمک و فلفل هم بزنید.تخم مرغ‌ها را جداگانه با شیر هم بزنید. مرغ را در آرد له کنید، به تخم مرغ آغشته کنید و دوباره با آرد سوخاری بپوشانید.پا‌های مرغ را به مدت ۱۵ دقیقه سرخ کنید و مداوم بچرخانید تا حتی قهوه‌ای شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی