بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف
بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف
مجموعه ایساتیس یک مجموعه تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف رستوران‌ها و فست فودی‌ها مانند جعبه پیتزا، پک قاشق چنگال، ظروف آلومینیومی، سینی غذا یکبار مصرف و … می‌باشد.

صاحبین رستوران‌ها و فست فودی‌هایی که از ظروف یکبار مصرف در سفارشات خود استفاده می‌کنند، به دلیل سفارشات بالای مردم، نیاز به تهیه ظروف یکبار مصرف رستوران خود به صورت عمده دارند؛ مراکز مختلفی هستند که به فروش عمده اینگونه ظروف‌ها با کیفیت‌ها و قیمت‌های تقریباً متفاوت می‌پردازند، ولی صاحبین رستوران‌ها و فست فودی‌های معتبر، جهت رفع نیاز خود به بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف که می‌شناسند، مراجعه می‌کنند.

بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

ایساتیس پک، بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

مجموعه ایساتیس یک مجموعه تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف رستوران‌ها و فست فودی‌ها مانند جعبه پیتزا، پک قاشق چنگال، ظروف آلومینیومی، سینی غذا یکبار مصرف و … می‌باشد.

از جمله عواملی که باعث پیشروی ایساتیس شده است، تمرکز بر کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه با ارزش و رعایبت استانداردهای بین‌المللی می‌باشد. ایساتیس به منظور ارائه محصولات عالی، از فرآیندهای تولید پیشرفته و کنترل دقیق استفاده می‌کند تا ظروفی مقاوم، بهداشتی و با قابلیت استفاده مجدد ارائه دهد.

ایساتیس پک، بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

به علاوه، نوآوری‌های ایساتیس در طراحی و ابتکارات جدید، به شرکت کمک کرده تا با ارائه محصولاتی با طراحی زیبا و عملکرد برتر، جایگاه منحصر به فردی در بازار بدست آورد. استفاده از فناوری‌های مدرن و به‌روز، به ایساتیس این امکان را می‌دهد که ظروف مختلفی را با کیفیت بالا و سازگار با نیازهای متنوع صنعت رستوران و فست فود تولید کند و جایگاه خود را به عنوان تولید کننده ظروف فست فود و رستوران بهبود دهد.

به طور کلی، پیشروی ایساتیس در ارائه محصولات عالی به دلیل تمرکز بر کیفیت، نوآوری پیشرفته و پاسخگویی به نیازهای مشتریان، این شرکت را به یکی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف به صورت برای رستوران‌ها تبدیل کرده است.

خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود

خرید عمده ظروف یکبار مصرف فست فود

مجموعه ایساتیس پک به عنوان بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف شناخته شده که انواع ظروف فست فودی و رستورانی را به صورت عمده با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا، تولید و عرضه می‌کند:

  1. جعبه پیتزا خام: “جعبه پیتزا خام” یا “باکس پیتزا آماده سازی نشده”، معمولاً به جعبه‌هایی اطلاق می‌شوند که بدون هیچگونه طرحی هستند.
  2. جعبه ساندویچ: این جعبه‌‌ها معمولاً از مقوای چند لایه ساخته شده و دارای یک پوشش داخلی ضد چربی هستند؛ از جعبه ساندویچ برای حمل و نقل ساندویچ‌های بزرگ و حجیم استفاده می‌شود.
  3. جعبه سیب زمینی سرخ کرده: جعبه سیب زمینی از مقوای چند لایه ساخته شده و پوشش داخلی ضد چربی دارد تا چربی سیب زمینی را به خود جذب نکند.
  4. جعبه همبرگر: جعبه همبرگر برای جابه‌جایی همبرگر استفاده می‌شود و از ریختن مواد میانی آن جلوگیری می‌کند.
  5. سینی غذا فوم: سینی غذا فوم یک نوع ظرف حمل غذا در داخل رستوران‌ها است که از پلی استایرن انبساطی ساخته شده است.

این چند مورد، تازه بخش کوچکی از محصولات ایساتیس پک می‌باشند؛ شما می‌توانید انواع ظروف یکبار مصرف را به صورت عمده و با قیمتی مناسب، از این تولیدی، خریداری کنید.

خرید عمده جعبه پیتزا خام

خرید عمده جعبه پیتزا خام

“جعبه پیتزا خام” یا “باکس پیتزا آماده سازی نشده” معمولاً به جعبه‌هایی اطلاق می‌شوند به صورت ساده و بدون هیچگونه طرحی، تولید شده‌اند. این جعبه‌ها معمولاً از مواد کاغذی یا کارتن ساخته شده و برای محافظت از پیتزا در حین حمل یا ذخیره‌سازی استفاده می‌شوند.

قیمت خرید عمده جعبه پیتزا خام به عوامل مختلفی مانند مانند جنس مواد، اندازه، کیفیت و تعداد سفارشات بستگی دارد. قیمت‌ها ممکن است با توجه به تولیدکننده، فروشنده و بازار مورد نظر متفاوت باشند.

برای دریافت قیمت و خرید جعبه پیتزا خام به صورت عمده از ایساتیس پک، می‌توانید با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

تماس با ایساتیس پک:

۰۲۱۶۵۰۱۷۸۱۲

۰۹۱۲۳۶۷۱۲۴۵

۰۹۳۷۶۱۷۰۶۷۵

مزایا خرید عمده جعبه پیتزا خام

در صورتی که شما اقدام به خرید عمده جعبه پیتزا خام از بهترین عمده فروش ظروف یکبار مصرف نمایید، می‌توانید از مزایا زیر بهره‌مند شوید:

  1. صرفه‌جویی در هزینه: خرید عمده معمولاً با تخفیفاتی همراه بوده و در نتیجه، برای خریداران به صرفه خواهد بود.
  2. تأمین موجودی مداوم: با خرید عمده، موجودی محصولات برای مدت طولانی‌تری تأمین می‌شود و در نتیجه باعث خواهد شد که نگرانی کمتری جهت اتمام سریع ظروف یکبار مصرف به وجود آید.
  3. توجه ویژه از فروشندگان: در صورتی که شما اقدام به خرید عمده محصول مورد نظر خود نمایید، فروشندگان به شما خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌کنند که در تسهیل فرآیند خرید و پشتیبانی مؤثرتر به شما خریداران، کمک شایانی خواهد کرد.
  4. مدیریت بهتر تأمین مواد: خرید عمده باعث بهبود مدیریت موجودی و کاهش مشکلات مربوط به کمبود جعبه پیتزا خام خواهد شد.

خرید عمده سینی غذا فوم

خرید عمده سینی غذا فوم

به هنگام خرید عمده سینی غذا فوم، حتی اگر به سراغ بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف رفته‌اید، حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید تا یک خرید استاندارد و مناسب را داشته باشید:

  • کیفیت مواد اولیه: اطمینان حاصل کنید که سینی‌های فومی از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشند، این امر تأثیر مستقیمی بر مقاومت، وزن سبک و قابلیت استفاده مجدد سینی‌ها خواهد داشت.
  • استانداردها و گواهی‌نامه‌ها: اطمینان حاصل کنید که سینی‌های فومی مطابق با استانداردها و مقررات بهداشتی تولید شده باشند. برخورداری تولید کننده از گواهی‌نامه‌های مرتبط، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • شرایط حمل و نقل: هزینه حمل و نقل و شرایط ارسال ممکن است تأثیر زیادی بر هزینه کل داشته باشند؛ اطمینان حاصل کنید که تأمین‌کننده، خدمات حمل و نقل با شرایط مناسبی ارائه می‌دهد.
  • تست نمونه: قبل از خرید عمده، نمونه‌ای از سینی‌ها را تست کنید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

ایساتیس یکی از بهترین عمده فروشان سینی غذا فوم در ایران است که ظروف با کیفیتی را تولید می‌کند؛ این مجموعه از مواد اولیه با کیفیت و تجهیزات مدرن برای تولید سینی‌های غذا فومی استفاده می‌کند.

در صورتی که دنبال خرید عمده سینی غذا فوم یا دریافت قیمت آن هستید، توسط شماره‌های زیر با ایساتیس پک که بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف است، تماس حاصل نمایید.

تماس با ایساتیس پک:

۰۲۱۶۵۰۱۷۸۱۲

۰۹۱۲۳۶۷۱۲۴۵

۰۹۳۷۶۱۷۰۶۷۵

قیمت خرید عمده سینی غذا فومی

قیمت سینی‌های غذا فوم معمولاً به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله اصلی‌ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کیفیت مواد اولیه: سینی‌هایی با کیفیت بالاتر از هزینه بیشتری برخوردار هستند؛ تولید ظروف غذا فومی از مواد بازیافتی نیز ممکن است در افزایش قیمت موثر باشند.
  2. شرایط بازار: نوسانات قیمت در بازار و عوامل اقتصادی، یکی دیگر از عوامل بزرگ تأثیر گذار بر قیمت هستند. افزایش هزینه مواد اولیه و افت نرخ ارز می‌تواند به افزایش قیمت‌ها منجر شود.
  3. هزینه حمل و نقل: فاصله و شرایط حمل و نقل نیز می‌توانند بر هزینه نهایی تأثیر بگذارند؛ برخی تأمین‌کنندگان ممکن است هزینه حمل و نقل را بر مشتریان خود بگذارند.
  4. تخفیفات: برخی از عمده فروشان، به مشتریانی که به دنبال خرید عمده هستند، تخفیفاتی را ارائه می‌دهند.

نتیجه گیری

مجموعه ایساتیس پک به عنوان بهترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف به تولید و فروش انواع ظروف یکبار مصرف رستوران‌ها و فست فودی‌ها با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌پردازد؛ صاحبین رستوران‌ها و فست فودی‌هایی که از ظروف یکبار مصرف جهت سرو غذاهای خود، استفاده می‌کنند، می‌توانند جهت تأمین کامل ظروف مورد نیاز خود، به عمده فروشی ایساتیس پک مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات مجموعه ایساتیس پک و خرید عمده جعبه پیتزا خام، سینی غذا فوم، جعبه ساندویچ و …، توسط شماره‌های زیر با این عمده فروشی، تماس حاصل نمایید.

تماس با ایساتیس پک:

۰۲۱۶۵۰۱۷۸۱۲

۰۹۱۲۳۶۷۱۲۴۵

۰۹۳۷۶۱۷۰۶۷۵

5/5 - (1 امتیاز)