طرز تهیه بستنی سرخ شده+فیلم
طرز تهیه بستنی سرخ شده+فیلم

بستنی سرخ شده یکی از جالب‌ترین و خلاقانه‌ترین دسر‌های چند سال اخیر است که طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است و رفته رفته در نقاط مختلف دنیا در کافه‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، جالب این است که ذائقه مردم هر کشور در تهیه این دسر هم تاثیر داشته و روش‌های مختلفی برای تهیه آن به وجود آمده است. مثلا در مکزیک بستنی‌ها را با ترکیب نان تورتیلا خرد شده و دارچین می‌پوشانند و سپس سرخ می‌کنند. ولی ترکیب اصلی برای تهیه پوشش بستنی‌ها کورن فلکس و دارچین است که مورد علاقه بیشتر مردم هم هست. تهیه این دسر علاوه بر آشنا کردن شما با مزه‌ای جدید، ذهنتان را هم به چالش می‌کشد تا شما هم با ترکیب کردن مواد و مزه‌های مختلف بتوانید دسر‌های جدید و خلاقانه دیگری تهیه کنید. در ادامه با طرز تهیه بستنی سرخ شده همراه ما باشید.
مواد لازم برای تهیه بستنی سرخ شده
پودر نشاسته گل ۱/۴ پیمانه
شیر ۳ قاشق غذاخوری
بستنی وانیلی به میزان لازم
آرد سوخاری نصف پیمانه
روغن مایع به میزان لازم
شکر ۶ قاشق غذاخوری
خامه ۵ قاشق غذاخوری
آماده سازی: ۱۰ دقیقه
زمان پخت: ۱۵ دقیقه
مجموع زمان پخت: ۲۵ دقیقه
طرز تهیه بستنی سرخ شده:
نشاسته و شیر را با هم مخلوط میکنیم تا به سفتی فرنی شود. بستنی را طوری گرد میکنیم تا به اندازه یک نارنگی در بیاید. بعد آن‌ها را در مخلوط نشاسته و شیر می غلتانیم تا یک لایه روی آن پوشانده شود و بعد آن را در پودر سوخاری بدون ادویه می غلتانیم.
تا تمام سطح آن پوشانده شود و به مدت ۴۵ دقیقه در فریزر قرار میدهیم.
سپس آن‌ها را در ظرف کوچکی در روغن داغ شده طوری قرار میدهیم که سطح آن را بپوشاند و حدود سه دقیقه در آن مانده و سریعا آن را در فریزر گذاشته تا سفت
شود.
شکر را روی حرارت ملایم آب میکنیم تا طلایی شود، سپس خامه را به صورت بنماری در شکر حل میکنیم و در هنگام سرو، سس را روی بستنی میریزیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
منبع: تصویرزندگی