مثبت اندیش باش تا ثروتمند شوی
مثبت اندیش باش تا ثروتمند شوی
در زندگیتان با دو نوع آدم همیشه ملاقات خواهید کرد: اول آدمهایی که شما را می سازند و دوم کسانی که تخریبتان می کنند. ولی در نهایت، از هر دوی آنها متشکر خواهید بود

در زندگیتان با دو نوع آدم همیشه ملاقات خواهید کرد: اول آدمهایی که شما را می سازند و دوم کسانی که تخریبتان می کنند. ولی در نهایت، از هر دوی آنها متشکر خواهید بود. زیرا دسته اول که باعث انرژی مثبت در شما شدند و شما را به هدفتان نزدیکتر می کند. و دسته دوم که شما را برای رسیدن به هدفتان ترغیب تر می کنند.

شیره خرما کیلویی

شیره خرما کیلویی

شیره خرما کیلویی باکیفیت غلظت متوسطی داشته و غلظت زیاد آن نشان دهنده ی مانده بودن و کهنه بودن محصول می باشد و رقیق بودن شیره خرما نیز نشان دهنده ی اضافه کردن آب به آن می باشد.شیره ی اصل و با کیفیت پس از گذشت مدتی رسوب می بندد.

شیره انگور سنتی

شیره انگور سنتی

هنگام خرید شیره انگور سنتی دقت کنید که رنگ آن مثل شیره انگور خانگی شفاف باشد در غیر این صورت اگر کدر بود از خرید آن خود داری کنید.

همان گونه که گفته شد این محصول طبع گرمی دارد و علاوه بر زمستان به علت داشتن خواص ها و فایده های بسیار زیاد در تمام فصل ها به روش های مختلف می توان از آن استفاده کرد.

این محصول باید غلظت مناسبی داشته باشد چون اگر این محصول آبدار و رقیق باشد از مواد قندی و بسیار کمی بر خوردار است. به همین علت باید محصولی غلیظ را خریداری کنید.

از دیگر خواص شیره ی انگور می‌توان به‌ طبیعی بودن قند آن اشاره کرد، که حتی برای افراد دیابتی نیز مناسب است  و در این افراد منع مصرف ندارد.

شیره ی انگور با دارا بودن فسفر و کلسیم برای سلامت استخوان‌ها مفید است.

افرادی که به شیر حساسیت ندارند می‌توانند،  شیره ی انگور را همراه با شیر مصرف نمایند که خواص آن را دوچندان می‌کند. از دیگر موارد مصرف برای تهیه‌ی شکلات و شیرینجات نیز است.

شیره ی انگور از پر خاصیت ترین خوراکی هاست، در گذشته، خانم ها از شیره ی انگور برای تهیه‌ی باسلوق استفاده می‌کردند.

باسلوق را از شیره و نشاسته تهیه می‌کردند و در آن از مغز بادام و گردو استفاده می‌شده که بسیار مفید است.

شیره انگور خانگی

شیره انگور خانگی

همان طوری که پیشتر ذکر شد شیره انگور خانگی خواص بسیار زیادی دارد و می تواند در کنار مواد مغذی دیگر مانند ارده یک صبحانه کامل باشد.

برای خرید شیره انگور خانگی بهتر است از طریق فروشگاه های معتبر اقدام کنید تا از اصالت و کیفیت کالا مطمئن باشید.

البته با سفارش آنلاین این محصول فوق العاده می تواند بدون صرف وقت و هزینه اضافی آن را تحویل بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)