فرصت طلایی برای ثروتمند شدن
فرصت طلایی برای ثروتمند شدن
با پول زندگی بهتری را برای خود بسازید. و تلاش کنید که آن را روز به روز افزایش دهید. برای پولدار شدن باید فشار های زیادی را تحمل کنید هیچ چیز به آسانی بدست نمی آید

با پول زندگی بهتری را برای خود بسازید. و تلاش کنید که آن را روز به روز افزایش دهید. برای پولدار شدن باید فشار های زیادی را تحمل کنید هیچ چیز به آسانی بدست نمی آید. اما می توانید با رعایت یکسری قوانین سختی های مسیر راه را برای خود هموار تر کنید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا در این باره به نقد و بررسی قوانین بپردازیم.

آلو بخارا طرقبه

آلو بخارا طرقبه

از جمله محصولاتی که دارای طعم و مزه بی نظیر می باشد و همچنین از کیفیت مطلوبی جهت حفظ سلامت بدن برخوردار است آلو بخارا طرقبه می باشد.

انواعی از آلو بخارا در مناطق غرب و شرق ایران و حتی ناحیه مرکزی کشت و تولید می شود .از بین شهرهای تولید کننده این محصول، مشهد به عنوان بزرگ ترین شهر تولیدی آلو بخارا ترش شناخته می شود.

بعد از خراسان، نیشابور به عنوان دومین قطب تولید کننده این میوه می باشد، که شهر خرو در این استان به دلیل تولیدات و صادرات محصولات داخلی فراوان به پایتخت « آلو بخارا در ایران» شهرت پیدا کرده است.

ظاهر این محصول گرد بوده که دارای گوشت فراوان همراه با پوست نازک می باشد.

آلو شابلون در بازار

آلو شابلون در بازار

امروزه آلو شابلون در بازار بسیار پر طرفدار است و مردم برای مناسبت‌ های مختلف آن را خریداری می‌کنند و طعم بسیار فوق‌ العاده‌ای دارد این محصول شگفت‌انگیز همچنین در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آلو شابلون در بازار در مصارف مختلف استفاده می‌شود به‌ طور مثال در انواعی از غذا ها از نوع خشک‌ شده آن استفاده می‌شود و همچنین در تهیه لواشک‌ ها و ترشیجات نیز بسیار استفاده می‌شود.

برای آشنایی با مشخصات میوه آلو شابلون بهتر است به موارد ذکر شده در این قسمت توجه داشته باشید.

این محصول سرشار از مواد معدنی و ویتامین هاست.

منشا اصلی فیبر و آنتی اکسیدان و ویتامین آ،کا و ث است و لازم به ذکر است که این محصول خوش طعم بوده و در رنگهای زرد وسیاه است و دارای فیبر است.

با استفاده از این محصول ویتامین B بدن تامین می شود.

آلو زرد خورشتی

آلو زرد خورشتی

آلو زرد خورشتی میوه ای است که در فصل زیبای تابستان به بار می نشیند و از مزه فوق العاده خوبی برخوردار است.

علاوه بر خوردن این میوه به صورت تازه، می توان این میوه را خشک و به صورت خشکبار با کیفیتی مناسب نیز از آن استفاده کرد.

اما محدود به خوردن خشکبار نخواهد شد و با آن غذاهای مختلفی می توان پخت و یا به عنوان افزودنی برای تهیه ماهی شکم پر و … مورد استفاده قرار می گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)