پسته هایی که زندگی من را خندان کرد
پسته هایی که زندگی من را خندان کرد
سالها بود که در پی داشتن ثروت مسیرهای زیادی را پیموده بودم و به آن چیزی که می خواستم دست نمی یافتم. از قدیم شنیده بودم که تجارت باعث می شود ثروتمند بشوید

سالها بود که در پی داشتن ثروت مسیرهای زیادی را پیموده بودم و به آن چیزی که می خواستم دست نمی یافتم. از قدیم شنیده بودم که تجارت باعث می شود ثروتمند بشوید و از زمان پیامبران نیز این شغل مرسوم بوده است. تصمیم گرفتم وارد این حرفه شوم و خدا رو شکر موفقیت های زیادی در این شغل برایم رقم خورد.

صادرات پسته خندان کرمان

صادرات پسته خندان کرمان

پسته به انواع مختلفی تقسیم می‌ شود و صادرات پسته خندان کرمان رونق زیادی گرفته است.

برای خرید پسته رفسنجان که هم با پوست که به صورت تر و تازه یافت می شود و بسیار خوشمزه است وجود دارد و هم به صورت پسته‌ های خشک شده در آجیل‌فروشیها یافت می شود.

همچنین سایر پسته‌ ها نیز تحت تاثیر حرارت قرار گرفته و به اصطلاح تفت داده می‌ شوند و همچنین آنها را طعم‌دار می کنند.

در بین اینها پسته تازه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که دارای اهمیت غذایی بالا بوده و به مدیریت وزن کمک می کند زیرا که پسته دارای کالری کم ولی پروتئین زیاد است و می‌ تواند در شما احساس سیری ایجاد کرده و همچنین به کاهش و کنترل دیابت کمک کند.

شیرینی پسته خندان

شیرینی پسته خندان

شیرینی پسته خندان خاصیت ضد سرطانی دارد و می‌ تواند رادیکالهای آزادی که از متابولیسم سلولی تشکیل می‌ شود را خنثی کند.

پسته مشکلات گوارشی و فشار خون را نیز از بین برده و باعث هضم بهتر غذا می شود به همین منظور برای خرید پسته تازه بهتر است از یک فروشگاه مرغوب که در آن به صورت کیلویی و بسته‌ای پسته‌ های تازه به فروش می‌ رسد استفاده کنید.

فروشگاه ما می‌ تواند نیازهای شما را برطرف کرده و مرغوب‌ترین آجیلها را در اختیار شما قرار دهد بنابراین اگر دنبال خرید راحت مناسب و با کیفیت هستید شما نیاز به یک فروشگاه و یا خشکبارفروشی دارید که به آن مراجعه کنید.

پسته خندان امروز

پسته خندان امروز

پسته خندان امروز جزء گران‌ترین و مهم‌ترین آجیلها در ایران به شمار می رود و ایران یکی از بزرگترین صادر کننده‌ های این نوع آجیل می باشد خرید پسته ارزان بسیار کار راحتی است چرا که پسته انواع مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به بودجه‌ای که دارید از یک نوع پسته استفاده کرده و از مواد مغذی آن استفاده کنید.

در دسته‌بندی پسته‌ ها از نظر اندازه و شکل به سه دسته گران، متوسط و ارزان تقسیم می شوند بنابراین بسیاری از کافی‌شاپها و رستورانها و شیرینی‌پزیها از پسته‌ های مقرون به صرفه‌تر استفاده می کنند چرا که از نظر خاصیت تفاوت زیادی در بین آنها وجود ندارد.

تنها خندان بودن و به راحتی باز شدن پسته یکی از عوامل مهمی است که  تأثیر بسزایی در قیمت آن دارد و همچنین برخی از پسته ها به علت درشت بودن و دارای مغز بزرگتر دارای قیمت بالایی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)