فروش توری مرغی فلزی
فروش توری مرغی فلزی
در تورهایی که توسط دستگاه بافته می شوند، در ابتدا مفتولها وارد دستگاه می شوند و بعد از بافته شدن روکش به آنها اضافه می شود

همه این محصولات می توانند به صورت دستی و دستگاهی تولید شوند و هرکدام دارای استفاده مخصوصی می باشند. در تورهایی که توسط دستگاه بافته می شوند، در ابتدا مفتولها وارد دستگاه می شوند و بعد از بافته شدن روکش به آنها اضافه می شود. بعد از روکش دار کردن مفتولها، آنها را برای بافته شدن آماده می کنند و وارد دستگاه کرده در اتمام کار نیز ابتدا و انتهای سیمها توسط دستگاه بسته می شوند. توری مرغی برای اولین بار توسط چارلز برنارد ساخته شد و از لحاظ قیمت نیز پایین تر از محصولات حصاری می باشد. مفتول خود در برابر رطوبت آسیب پذیر است ولی به دلیل اینکه این تورها و مفتول آن گالولنیزه می شوند، ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و ضربه نیز استحکام پیدا می کنند.

فروش توری مرغی فلزی

معمولا کارخانجات تولید کننده به دنبال تولید این محصول از مواد اولیه درجه یک می باشند که دارای مقاومت بالا و همچنین طول عمر زیاد باشد. کیفیت این طوریها به گونه ای می باشد که سالانه مقادیر زیادی از آن به سایر نقاط دنیا ارسال می گردد. در ساخت این محصول باید نهایت دقت  توسط دستگاه ها انجام شود زیرا یک میگرون هم بسیار تاثیر گذار می باشد در تولید محصول نهایی که به بازار می رسد.شما می توانید در سایت آراد برندینگ انواع توری را مشاهده کنید و سپس نمونه ی مورد نظر را سفارش دهید.

توری مرغی فلزی

توری مرغی فلزی

در اکثر خانه های قدیمی و به خصوص روستاها و یا باغها برای نگه داری مرغ و خروس از توری فلزی یا توری آلومینیوم استفاده می شود که این محصولات به توری مرغی معروف هستند. با توجه به انعطاف پذیری بالای این نوع از تورها، امروزه علاوه بر ساخت حفاظ برای حیوانات اهلی، برای حمل پرندگان به عنوان قفس و یا مرز بندی و حفاظ از گل یا بوته استفاده می شود. همان طور که اشاره کردیم از این محصولات برای ساختمان سازی نیز استفاده زیادی می شود و برای گچ کاری و راویز کاری ابزار اصلی می باشد. نصب این نوع از تورها بسیار راحت بوده و برای اجرای آن نیازی به پایه بتنی نیست و می توانید ان را با میله چوبی محکم کنید. تمام محصولات تولید شده ایران از گالولنیزه گرم بوده که دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشند.

محصولات چینی از گالولنیزه سرد تولید می شوند که از لحاظ آبکاری متفاوت بوده و مقاومت پایینی نسبت به نوع گرم دارد. از محبوب ترین نوع این توریها که دارای زیبایی نیز می باشد نوع توری مرغی فلزی با روکش پلاستیکی بوده که از پلیمرهای اعلا در ساخت آن استفاده شده است. در بسیاری از کاشی کاریها برای اجرای مناسب این نوع مصالح، برای زیر سازی و سیمان کاری مناسب از این نوع توریها استفاده می شود. نحوه اجرا به این شکل می باشد که قبل از سیمان کاری این نوع تور بر روی دیوار جاگذاری می شود و بعد از سیمان و کاشی اجرا می شود. این نوع کار قبل از سیمان کاری باعث استحکام در اجرای سیمان می شود و از متلاشی شدن سیمان جلوگیری می کند.

فروش توری مرغی

فروش توری مرغی

نمونه ای از حصار و فنس توری در بازار موجود می باشد که به شکل شبکه های لوزی بوده که از جنس سیم مفتول می باشد و مناسب جهت استفاده برای معین کردن فضایی می باشدکه معمولا با استفاده از لوله هایی بسته می شوند و ظاهری زیبا دارند. ابعاد این لوزیها متغیر بوده ومعمولا بین ۵ تا ۸ سانت بافته می شود، جنس فلز به کار رفته در آن باید بسیار مقاوم باشد تا برای استفاده در اطراف زمین چمن مصنوعی کاربرد داشته باشد. نوعی دیگر از این توریها موجود می باشدکه به نمونه مش معروف بوده که معمولا برای تقویت بتن در سازه استفاده می شود و دارای استحکام و انعطاف بسیاری بوده و مانند ورقه ی نازک آهن عمل می کند.

در اغلب فروشگاه ها انواع مختلف این محصول مورد معامله قرار می گیرد و فروش توری مرغی و ورق اکسپندد با توجه به نوع و جنس آن انجام می گیرد. امروزه افراد با مراجعه به مراکز مختلف به دنبال خرید محصولی درجه یک و تولید شده در مدرن ترین کارخانجات هستند که قیمت مناسبی نیز داشته باشد. تولید کنندگان این محصول را از بهترین فورمولاسیون با استفاده از دانش روز و مواد اولیه با کیفیت تولید کرده و به فروش می رسانند. به علت حساسیت کاربردهای این محصول به طور مرتب این کالا مورد آزمایشهای کنترل کیفی قرار می گیرد تا آلیاژ به کار گرفته در آن در بهترین حالت قرار داشته باشد و در حین استفاده آسیبی نبیند.

5/5 - (1 امتیاز)