با بازنگری باورهای خود سکانس ثروت را استارت بزنید
با بازنگری باورهای خود سکانس ثروت را استارت بزنید
داشتن باور کمبود، ناشی از باورهای عمیق و ریشه‌ داری است که درباره خودتان و عملکردتان در زندگی در وجود شما شکل گرفته است. از این رو، اولین قدم در تغییر نگرش کمبود به ذهنیت فراوانی، آگاهی از باورهایتان است

داشتن باور کمبود، ناشی از باورهای عمیق و ریشه‌ داری است که درباره خودتان و عملکردتان در زندگی در وجود شما شکل گرفته است. از این رو، اولین قدم در تغییر نگرش کمبود به ذهنیت فراوانی، آگاهی از باورهایتان است. زمانی که افکاری مربوط به حس کافی‌ نبودن و کمبود به ذهنتان خطور کرد یا ترس و اضطراب در بدنتان حس کردید، آن‌ ها را یادداشت کنید و سپس درباره این‌ که آن‌ ها را با چه افکاری می‌ توانید جایگزین کنید، تصمیم‌ گیری کنید. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

روفرشی 12 متری طرح فرش

روفرشی ۱۲ متری طرح فرش

از مشخصات روفرشی ۱۲ متری طرح فرش می توان به طرح های بسیار زیبای آنها اشاره کردید، به دلیل سادگی که دارند در تمامی قسمت های منازل می توان از آنها استفاده کنید.

نقشه به کار گرفته شده در آن ها ظاهر مینیمال دارند و رنگ های فانتزی هم در آنها دیده می‌شود.

به همین دلیل در اتاق خواب فضای سالن و همچنین آشپزخانه ها هم کاربرد دارند به دلیل سادگی در طرح هیچ وقت از آنها خسته نخواهید شد.

این رو فرشی ها و معمولا از جنس مخمل و ابریشم هستند هر چقدر ابریشم به کار برده شده در آنها بیشتر باشد وزن آن سبک تر می شود و در زمان شستشو دچار مشکل نخواهید شد.

روفرشی 12 متری میلاد زرین یزد

روفرشی ۱۲ متری میلاد زرین یزد

مشخصات روفرشی ۱۲ متری میلاد زرین یزد به شرح زیر است:

  • شکل ظاهری آن ها به صورت مستطیل می باشد.
  • این روفرشی ها از جنس پلی استر هستند.
  • سایز این روفرشی مناسب فرش های ۱۲ متری می باشد.
  • از بافت ریزی برخوردار است و نوع آن دو رنگ است و دارای کیفیت و ماندگاری بالایی می باشد.
  • این روفرشی در برابر رطوبت از مقاومت خوبی برخوردار است و در نتیجه با انداختن آن روی فرش از پوسیدگی اش جوگیری می کند.
  • قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی را دارد و می توان آن را با آب ولرم و شوینده های ملایم شست.

روفرشی 12 متری یزد

روفرشی ۱۲ متری یزد

طبیعتا مهم ترین مسئله در شناخت این محصول بررسی و شناخت مزایا و ویژگی ها و مشخصات روفرشی ۱۲ متری یزد می باشد.

اما مهم ترین مسئله در شناخت مشخصات آن بررسی انواع آن می باشد برای مثال روفرشی های مخمل یزد ضخامت فوق العاده بالایی دارد از این رو سنگین تر هستند آن ها از یک نخ معمولی و یک نخ مخمل تولید می شوند.

زیرانداز دوشانل نیز بافتی همانند مخمل دارند و تقریبا ضخامت بالایی دارند که به عنوان زیرانداز در مسافرت و پیکنیک ها و همچنین محافظ فرش در خانه استفاده می شوند.

اما بهترین نوع از روفرشی های یزد، روفرشی مخمل ابریشمی است، که جنس فوق العاده ای دارد و برای محافظت از فرش شما و بخشیدن جلوه ای آراسته به منزل شما بسیار مناسب است.

این محصول از نخ ابریشم مصنوعی و همچنین نخ مخمل ممتاز تولید می شود.

5/5 - (1 امتیاز)