نجات کسب و کارم با آباژور امکان پذیر شد
نجات کسب و کارم با آباژور امکان پذیر شد
نوسانات نرخ ارز موجب شده بود تا شرایط شغلی ام با بحران مواجه بشود و میزان هزینه هایم از درآمدم بیشتر بشود. به همین دلیل به دنبال راهی می گشتم تا بتوانم یک منبع درآمد مطمئن تری داشته باشم

نوسانات نرخ ارز موجب شده بود تا شرایط شغلی ام با بحران مواجه بشود و میزان هزینه هایم از درآمدم بیشتر بشود. به همین دلیل به دنبال راهی می گشتم تا بتوانم یک منبع درآمد مطمئن تری داشته باشم. از زمانی که کسب و کارم را در حوزه آباژور راه اندازی کردم ثروت بسیار زیادی را از این مسیر به دست آوردم و میلیاردر شدم.

آباژور رومیزی

آباژور رومیزی

آباژور رومیزینوعی از آباژور که محبوبیت فراوانی دارد آباژور رومیزی است. این نوع دارای پایه‌ای کوتاه است و روی میز قرار می‌گیرد. پایه آباژور رومیزی می‌تواند بسیار کوتاه یا کمی بلند باشد. آباژور رومیزی اغلب در اتاق خواب قرار می‌گیرد و نوری ملایم در فضا منتشر می‌کند. شید آباژور رومیزی مات است و شدت نور را کاهش می‌ دهد.

آباژورها دارای طراحی ویژه و زیبا هستند و اغلب کاربرد تزئینی نیز دارند ولی چراغ خواب کاربردی است.چراغ خواب لزوما دارای کلاهک نیست ولی آباژور دارای کلاهک یا شیدی به شکل ذوزنقه یا استوانه است.چراغ خواب‌ها اغلب رومیزی یا دیواری هستند ولی آباژور می‌تواند دیواری، رومیزی، ‌پایه‌دار یا سقفی باشد.نور چراغ خواب ملایم است ولی آباژور می‌تواند نور بیشتری داشته باشد و منبع نور سالن نیز باشد.

آباژور چوبی

آباژور چوبی

اکثر آباژورها با شکل‌ها و سبک‌های مختلف زیبا به نظر می‌رسند. بنابراین، هیچ گاه به دنبال خرید آباژور چوبی شبیه به آنچه که تاکنون داشته‌اید، نباشید. هدف آن است که با خرید آباژور، سبک دکوراسیون اتاق را کاملاً تغییر دهید؛ نه این که تنها آباژور قدیمی خود را جایگزین کنید.

 

ایده‌های جدید را هنگام خرید آباژورهای رومیزی و یا آباژورهای پایه‌دار در نظر بگیرید. انتخاب این آباژورها باید به نسبت مساحت اتاق شما انجام گیرد. به نوع نوری که آباژور مورد نظرتان تولید می‌کند، توجه داشته باشید.

یک حباب چراغ جدید می‌تواند موجب شیک یا ساده و بزرگ یا کوچک به نظر رسیدن آباژور شود. آن حتی در سنتی یا معاصر بودن آباژور نیز تاثیرگذار است. در نتیجه، برای این که اتاق‌تان زیبا و دل‌انگیز به نظر رسد، مقدار مناسبی از اثرگذاری، زیبایی و ظرافت را با خرید آباژور مناسب به اتاق خود اضافه کنید.

آباژور

آباژور

“آباژور” وسیله دکوری و زیبایی بوده که دارای نوری ملایم است. این وسیله از یک کلاهک به همراه لامپ، حباب، سیم و اتصالات برق تشکیل می شود که نور را به سمت پایین می تاباند. در حال حاضر انواع مختلفی از آباژور را به صورت پایه کوتاه، پایه بلند و غیره به فروش می رسانند.

بر اساس سبک دکوراسیون داخلی می توانید این وسیله ها را به صورت مدرن یا کلاسیک انتخاب کنید. از آباژور ها در اتاق نشیمن و پذیرایی، اتاق خواب، سالن، تالارها و حتی دفاتر کار هم استفاده می شود. هم اکنون تولید کنندگان این وسیله دکوری، جنس‌های مختلفی از آن ها را همچون رزین، چوب، کریستال، برنز، شیشه، سنگ، استیل، سرامیک، فلز و پلی‌استر تولید و وارد بازار فروش کرده اند.

5/5 - (1 امتیاز)