دانه های موفقیت را کاشتم و ثروتمند شدم
دانه های موفقیت را کاشتم و ثروتمند شدم
اگر شما مایل نیستید که معمول را به خطر بیندازید، باید به چیز های عادی بسنده کنید. افرادی که نمی خواهند چیزی را تغییر دهند، نمیتوانند از حالت عادی بودن خارج شوند

اگر شما مایل نیستید که معمول را به خطر بیندازید، باید به چیز های عادی بسنده کنید. افرادی که نمی خواهند چیزی را تغییر دهند، نمیتوانند از حالت عادی بودن خارج شوند. من با تغییراتی که در زندگی و کارم ایجاد کردم، توانستم به موفقیت برسم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم. تا پیان با من همراه باشید.

کشمش سبز قلمی کاشمر

کشمش سبز قلمی کاشمر

یکی از دلایلی که قیمت کشمش سبز قلمی بالاتر از بسیاری از کشمش ها می باشد این است که در تولید این محصول از هیچگونه مواد و یا افزودنی های شیمیایی استفاده نشده است و محصول کاملا طبیعی می باشد. کشورهای اروپایی به این دلیل خرید کشمش سبز قلمی کاشمر را بسیار می پسندند و صادراتی بودن این محصول نیز دلیل دیگر بر تعیین قیمت این نوع کشمش می باشد.

انواع کشمش هایی که از نظر قیمتی متفاوت می باشند عبارتند از:

  • کشمش سبز قلمی بدون دود با وزن یک کیلو گرم
  • کشمش سبز قلمی کاشمر درجه یک در بسته بندی ۱۰۰۰ گرمی
  • کشمش سبز قلمی اعلا در بسته بندی ۲۵۰ گرمی

چنانچه قصد تهیه کشمش سبز را دارید با مشاوران مجرب مجموعه ارتباط بگیرید تا در این راه از راهنمایی لازم را برخوردار شوید.

کشمش پلویی درجه یک

کشمش پلویی درجه یک

از بهترین ویژگی و مشخصات کشمش پلویی درجه یک بافت نرم و خوش طعم آن است. هر چه بافت آن شفاف تر و رنگی روشن تر داشته باشد تازگی و کیفیت آن بالاتر است.

این نوع کشمش به دلیل این که به روش های مختلف و از انگورهای بدون هسته متفاوت تهیه می گردد دارای انواع مختلفی است.

کشمش اعلا و درجه یک پلویی عطری فوق العاده دارد که تداعی کننده عطر و بوی انگور تازه است که با استفاده از عطر آن آن توان میزان تازگی آن را نیز سنجید.

که هر چه تازه تر باشد عطر آن بیشتر است.‌ این نوع کشمش به عنوان یک محصول طبیعی به صورت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.‌

کشمش فخری

کشمش فخری

خرید و استفاده از کشمش فخری در سال های اخیر افزایش زیادی داشته است که این موضوع ارتباط مستقیم با خواص و مزیت های این محصول برای سلامت بدن دارد.

ایران یکی از تولید کننده های بزرگ در زمینه انواع مختلف کشمش در جهان است. به همین دلیل شاهد هستیم که مقادیر بسیار زیادی از این محصولات سالانه به کشور های دیگر صادرات می شود.

صادرات کشمش فخری می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر بهبود اقتصاد کشور داشته باشد. به عنوان مثال می تواند تاثیر زیادی روی اشتغال زایی و ارزآوری داشته باشد و بسیاری از افراد از این طریق صاحب شغل باشند.

قیمت خرید و فروش کشمش فخری بسته به پارامتر های مختلفی مشخص می شود. یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت و نرخ این محصولات نوع و کیفیت آنها است.

5/5 - (1 امتیاز)