خیارشور مرا از فردی بدهکار به کارآفرینی موفق تبدیل کرد
خیارشور مرا از فردی بدهکار به کارآفرینی موفق تبدیل کرد
خیلی از بزرگان و افراد موفق دنیا مستقیم یا غیرمستقیم این موضوع را بیان کرده‌اند. نوابغ و کارآفرینان زیادی به این نکته تاکید نموده اند که ثروت در تجارت است

خیلی از بزرگان و افراد موفق دنیا مستقیم یا غیرمستقیم این موضوع را بیان کرده‌اند. نوابغ و کارآفرینان زیادی به این نکته تاکید نموده اند که ثروت در تجارت است. من با شروع کردن تجارت خود در زمینه خیارشور کارآفرینی موفق شدم.

خیارشور صالحی

خیارشور صالحی

خیارشور صالحی از جمله تولیدات صنایع اخوان صالحی می باشد که در زمینه تولید خیارشور و ترشیجات از سال ۱۳۶۹ در حال فعالیت می باشد.

این صنایع در منطقه گنج تپه شروع به کار نمود و واحد صنعتی بزرگی را امروزه برای تولیدات بیشتر راه اندازی کرده است.

خیارشور صالحی با هدف تولید خیارشور تخمیری شروع به فعالیت کرد و امروزه جایگاه ویژه ای در سبد خانوار به خود اختصاص داده است.

خیارشور خانگی ۱۴۰۱

خیارشور خانگی ۱۴۰۱

در تهیه انواع خیارشور خانگی ۱۴۰۱ از بهترین مواد اولیه استفاده می گردد و می توان آن را محصولی بسیار خوش طعم و طبیعی به شمار آورد.

این نوع خیارشور دارای طعمی عالی است و یکی از خیارشور ها سالم و محبوب محسوب می شود عطر و رنگی عالی دارد.

در تولید انواع این محصول از خیارهای قلمی درجه یک استفاده می گردد که دارای میزان کیفیت و طعم فوق العاده ای است و جز بهترین نوع خیارشور محسوب می شود.

انواع این محصول به صورت کاملا بهداشتی تهیه می گردد و جز بهترین نوع خیارشور به شمار می آید و محبوبیت بالایی دارد.

خیارشور شیشه ای مهرام

خیارشور شیشه ای مهرام

معمولاً استفاده از خیار های ریز برای خیارشور شیشه ای مهرام و مجلسی تر هستند ولی این امر کاملا سلیقه‌ای بوده و می توان برای تهیه این محصول از خیار بزرگ نیز استفاده نمود، هرچه نسبت آب و نمک در خیارشور به اندازه باشد.

می توان خیارشور با کیفیت و مرغوبی تهیه نمود. البته استفاده از سرکه در خیارشور باعث کپک زدن محصول می‌ شود و ماندگاری آن را از بین می‌ برد.

بنابراین به افرادی که از سرکه برای تهیه خیارشور استفاده می کنند توصیه می شود که آن را زود هنگام مصرف کنند تا کپک نزند و خراب نشود.

البته این نوع خیار شور طرفداران خود را دارد و باید برای تهیه آن این نکته را مد نظر داشته باشند. برای تهیه خیارشور مرغوب و بدون پوکی باید وسط آن را با میله نازکی سوراخ کرد تا پوک نشود و کیفیت عالی داشته باشد.

فروش خیارشور بزرگ در مراکز فروش و فروشگاه هایی که به فروش ترشی و خیارشور مشغول هستند امکان پذیر است و هرچه خیار، خیارشور بزرگ باشد.

دارای قیمت پایین تری بوده و به راحتی خانواده هایی که می‌ خواهند به مقدار کم خیارشور تهیه کنند آن را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

استفاده از این محصول علاوه بر مصارف خانگی در رستوران ها و فس فودی ها و ساندویچی ها زیاد بوده چون بسیار طرفدار دارد.

5/5 - (1 امتیاز)