دندان فقر را با موفقیت از زندگی ام بیرون کشیدم
دندان فقر را با موفقیت از زندگی ام بیرون کشیدم
موفقیت تنها نصیب افراد محدودی می شود و این درحالی است که کثیری از مردم در رویای موفقیت به سر می برند. چرا که افراد عادی برای رسیدن به موفقیت رویا می بینند

موفقیت تنها نصیب افراد محدودی می شود و این درحالی است که کثیری از مردم در رویای موفقیت به سر می برند. چرا که افراد عادی برای رسیدن به موفقیت رویا می بینند در حالی که افراد موفق برای آن برنامه میچینند و تلاش می کنند. اگر میخواهید در کسب و کارتان همانند من به موفقیت و ثروت برسید باید این را بدانید که برنامه ریزی اصل مهمی است که خیلی ها آن را فراموش می کنند.

واکس داشبورد نانوسان

واکس داشبورد نانوسان

واکس داشبورد نانوسان به فضای داخلی خودرو جان تازه ای می بخشد و محافظت عمیقی ایجاد می کند، می تواند بر تمامی اجزای داخلی مانند پلاستیک، چرم، دستگیره ها، لاستیک اثری براق داشته باشد. برای مراکز خدماتی که می خواهند جلوه بیشتری داشته باشند، یک پولیش کار روی سطح کاتالیزور قرار می گیرد و می تواند خراش های ضعیف را از بین ببرد.

این ماده از قطعات مولکولی متلاطم تشکیل شده است که به تمام قسمت ها نفوذ کرده و به جابجایی ذرات آلودگی در سطح مولکولی کمک می کند و با قرار دادن گرد و غبار روی نقاط کوچک داشبورد از نفوذ آن جلوگیری می کند.

این محصول برخلاف محصولات مشابه و رایج در بازار، فاقد هرگونه مواد مضر و محرک می باشد که به این علت، استفاده از این محصول در داخل خودرو، حساسیت ایجاد نمی نماید و هیچ گونه آسیبی به سلامت انسان نمی رساند.

واکس مایع کفش

واکس مایع کفش

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی واکس مایع کفش با فرمولاسیون متفاوت از قبیل واکس مایع، جامد و غیره تولید و به بازار عرضه گردیده است.

واکس های مختلف متناسب با موارد مصرف آنها دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوتی هستند که شناخت و بررسی آنها خالی از لطف نمی باشد.

از نمونه های واکس می توان به واکس مایع اشاره نمود که بیشتر برای جلا دادن و براق کردن کفش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع واکس دارای یک اسفنجی می باشد که به مواد آن آغشته و بر روی کفش مالیده می شود و تاثیر زیادی در محافظت از کفش ها ندارد.

واکس چرم نانوسان

واکس چرم نانوسان

دلیل بوی خوش واکس ها چیست؟ امروزه به جهت آنکه از مواد طبیعی برای تهیه واکس چرم نانوسان استفاده می شود علاوه بر آنکه موجب طول عمر بیشتر محصولات چرمی می شود دیگر مجبور به تحمل  بوی ناخوشایند نفت نخواهیم بود.

بهتر است از چه نوع واکسی استفاده کنید؟ واکس لباس چرمی انواع گوناگونی دارند و شما می توانید با توجه به کارایی که دارند در جهت نگهداری بهتر لباس چرمی تان از آنها استفاده کنیم.

محصولات چرمی در همه جای دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند علت این محبوبیت می تواند دوام، زیبایی منحصر به فرد و جنس آن ها نسبت به سایر محصولات باشد.

امروزه برای نگهداری بهتر انواع محصولات چرمی واکس های متنوعی در بازار به فراوانی وجود دارد که می توانند شما را در مراقبت بهتر از محصولات چرمی یاری کنند.

پوشاک چرمی حتی اگر از بهترین  و با کیفیت ترین نوع چرم نیز تهیه شده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)