بزرگترین کارخانه تولید خودرو + فیلم
بزرگترین کارخانه تولید خودرو + فیلم

بیش از ۱۱ هزار نفر در سایت تولیدی خودرو کار می کنند و روزانه حدود ۱۵۰۰ خودرو تولید می کنند . از این مقدار تولیدی ۶۵ درصد آن به ۱۲۰ کشور صادر می شود.

به گزارش سرویس وبگردی پاتوق من، اخیراً به مناسبت بخشی از جشن‌های پنجاهمین سالگرد M-Division تعدادی از خبرنگاران حوزه خودرو از سایت تولیدی بازدید کردند. سایتی که در آنجا اکثر مدل‌های X برند BMW ساخته می‌شوند، از بی‌ام‌و X3 تا بی‌ام‌و X7 ، اینجا در واقع بزرگ‌ترین سایت تولیدی بی‌ام‌و است.
بیش از  ۱۱ هزار نفر در این سایت تولیدی ۷ میلیون فوت مربعی کار و روزانه حدود ۱۵۰۰ خودرو تولید می کنند که حدود ۶۵ درصد آن به ۱۲۰ کشور صادر می شود.
مشاهده فیلم کارخانه تولید BMW :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
BMW در اوایل دهه ۱۹۹۰ به این منطقه نقل مکان کرد، زمانی که صنعت نساجی قدیمی در حال واگذاری به چین بود و این بدان معنا بود که نیروی کار ماهر در دسترس بود. فرودگاه گرین‌ویل ۱۵ دقیقه با این سایت تولیدی فاصله دارد.
بی‌ام‌و اعلام کرده است که از سال ۲۰‍۱۳، این کارخانه به بندر گریر داخلی نیز دسترسی داشته و ده‌ها هزار کامیون را برای حمل و نقل ماشین‌های تولیدی بی‌ام‌و کنار گذاشته است. در حال حاضر اسپارتانبورگ روزانه حدود ۶۰ کانتینر دریافت می کند و تقریباً ۲۰۰ کانتینر مملو از خودروهای کامل شده را به مقصد می فرستد.
 
همچنین شرکت خودروسازی BMW آلمان اعلام کرد که در نظر دارد دومین کارخانه خودروسازی خود را در کشور چین تاسیس کند تا ظرفیت تولید این نوع خودرو به بیشتر از ۱۰۰‌هزار دستگاه در هر سال برسد.