راه کار های کاربردی برای افزایش درآمد
راه کار های کاربردی برای افزایش درآمد
همه ی ما دنبال راهکارهایی هستیم تا صد در صد بتوانیم با آن به ثروت برسیم و یا درآمدمام را افزایش بدهیم و من اینجا راهکاری که باعث شد با کار کردن به شکل جدید در حوزه اسانس درآمدم افزایش زیادی پیدا کند را با شما درمیان می‌گذارم

همه ی ما دنبال راهکارهایی هستیم تا صد در صد بتوانیم با آن به ثروت برسیم و یا درآمدمام را افزایش بدهیم و من اینجا راهکاری که باعث شد با کار کردن به شکل جدید در حوزه اسانس درآمدم افزایش زیادی پیدا کند را با شما درمیان می‌گذارم تا بتوانید از آن به شکل درست استفاده کنید و به دیگران بیاموزید در زیر چند نمونه از محصولاتم در زمینه اسانس را برایتان به عنوان نمونه شرح می دهم.

اسانس وانیل

اسانس وانیل

اسانس وانیل یکی از پر طرفدارترین طعم های دنیا در صنعت شیرینی، شکلات، صنایع خمیری و بستنی و انواع دسر است که اسانس وانیل آن توسط شرکت آروماتک تولید شده که در دوز مناسب از عطر و طعم و مقاومت بسیار خوبی در محصولات غذایی برخوردار است.

اسانس مایع که بصورت مایع تولید شده و برای معطر کردن انواع شیرینی و قنادی کاربرد دارد و نوع مایع وانیل از کاربرد راحتری مخصوصا در نوشیدنیها و بستنی ها بر خوردار است.

این اسانس بصورت پودری تولید شده که گرایش طعمی آن بصورت اسانس ترکیبی وانیل و کره است که از کیفیت بسیار خوبی در معطر کردن انواع شیرینی کیک دسر و نان برخودار است.

این اسانس نیز بصورت پودری تولید شده که گرایش طعمی آن بصورت اسانس ترکیبی وانیل و خامه است که با معطر کردن انواع بستنی در ترکیب با وانیل پایه مصرفی، طعم وانیل خامه ایی بی نظیری به بستنی می دهد.

اسانس عطر

اسانس عطر

اسانس عطر خوب همواره رایحه ای مناسب و دلپذیر دارد و این رایحه خوب به اسانس عطر و روغن های به کار رفته در عطر وابسته می باشد. اگر عطری از باکیفیت ترین اسانس ها و روغن های گیاهی تهیه شده باشد همواره اصل بوده و بوی آن همواره حس بویایی شما را نوازش می دهد.

اسانسعطر خوب ماندگاری فراوانی دارد و بعد از استفاده از آن رایحه ی عطر مدت طولانی حفظ شده و موجب خوشبو شدن لباس می شود و بوی آن همه جا پخش می شود.

همانگونه که می دانید عطر و ادکلن به عنوان بخش جدایی ناپذیر زندگی ما انسان ها می باشند و همواره در موقعیت های رسمی، غیر رسمی و در هر مکان و شرایطی از آنها استفاده کرده و به این صورت احساس بسیار خوبی را در وجود خویش و اطرافیانمان ایجاد می کنیم.

بسیاری از افراد علاوه بر اینکه به ظاهر و تیپ و همچنین شیک پوش بودن خود اهمیت می ‌دهند برای خوش عطر و خوشبو بودن خود نیز ارزش زیادی قائل بوده و همواره سعی می‌ کنند تا با استفاده از رایحه‌ های مختلفی همچون عطر و ادکلن به این امر کمک زیادی نمایند.

اسانس گل رز

اسانس گل رز

اسانس گل رز دارای مقدار قابل توجهی اسید‌های چرب مانند اسید لینولئیک هستند این اسیدها می‌توانند دیواره‌های سلولی پوست را استحکام بخشیده و در حفظ آب میان‌بافتی مؤثر واقع شوند.

به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که قطره گل سرخ و یا دیگر فرآورده‌ها مانند روغن گل سرخ و گلاب نیز در آب‌رسانی پوست مؤثر بوده و حتی برای پوست‌های حساس و خارش ‌دار نیز شبیه به درمان عمل کنند.

بررسی حاضر خلاصه ای جامع در مورد تعریف اسانس روش استخراج از گیاهان دارویی فعالیت بیولوژیکی و فارماکولوژیکی بررسی ترکیبات شیمیایی و نیز مزایای بالقوه اسانس ها به منظور افزایش سطح سلامتی جامعه را ارایه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)