واکس کفش چرم جیر مشکی
واکس کفش چرم جیر مشکی
بهترین نوع واکس برای کفش جیر از  ارگان گرفته می شود که نوعی روغن گیاهی است که بجز فواید بسیاری که برای بافت کفش دارد و حالت براقی که به کفشهای جیر میدهد روی کفش جیر را در برابر ورود اب عایق می کند.

یکی از مهم ترین موارد پوشیدنی ما کفشها هستند از کفشهای جیر  یکی از زیباترین مدلهای کفش هستند.

برای تمیز کردن این مدل از کفشها که به رنگهای مختلفی مثل مشکی و طوسی هستند بهتر است از واکس مناسب استفاده کنید زیرا جلوه ای بسیار زیبا به کشفهای شما می دهد.

جیر در حقیقت نوعی چرم است که شباهتهای بسیار زیادی با پارچه دارد، از این چرم بسیار زیبا برای تولید کردن کفشهای زیبا و با کیفیت استفاده می کنند.

واکس کفش چرم جیر مشکی

به دلیل شکل خاص و زیبای این کفشها استفاده از واکسهای مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد و استفاده از واکس مخصوص کفش جیر از استفاده از واکس مخصوص چرم برای کفهای چرم بسیار مهم تر است زیرا کفشهای جیر شکل بسیار متفاوتی دارد که بدون استفاده از واکس مناسب عمر بسیار پایین تری خواهند داشت.

بهترین نوع واکس برای کفش جیر از  ارگان گرفته می شود که نوعی روغن گیاهی است که بجز فواید بسیاری که برای بافت کفش دارد و حالت براقی که به کفشهای جیر میدهد روی کفش جیر را در برابر ورود اب عایق می کند.

بدون شک مهمترین چیز در واکس زدن کفشها بدون شک انتخاب واکس مناسب برای کفش است و همچنین نحوه واکس زدن نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی عمر کفش دارد.

مجموعه آراد برندینگ با سابقه ای طولانی در تولید و صادرات انواع واکسهای کفش چرم و جیر مانند اسپری واکس کفش به رنگهای مشکی، قهوه ای، طوسی و غیره از بهترین مواد اولیه و قیمت ارزان شما را به خرید این محصولات باکیفیت دعوت می کند.

واکس کفش جیر مشکی

واکس کفش جیر مشکی

استفاده از تمیزکننده هایی مانند پارچه و اب برای کفشهای جیر و چرم اصلا مناسب نیست و باعث کاهش عمر کفشها می شود، یکی از بهترین راه هایی که ما عمر کفش بالایی داشته باشیم استفاده از واکسها هستند.

بهترین نوع واکس کفش جیر از ارگان که نوعی روعن گیاهی است به دست می اید این روغن چسبندگی بین ذرات گرد و غبار با چربی ای که بر روی کفش قرار گرفته است را به شدت کم کرده و و اگر از برسهای مخصوص کفش جیر استفاده کنید باعث جدا شدن این گرد و غبار و چربی هم می شود مهم ترین خصوصیت این برشها این است که به دلیل بافت نرم خود اسیبی به بافت مخملی کفشهای جیر نمی زنند.

یکی از محصولات صادراتی، که کشورمان ایران با توجه به فراوانی مواد اولیه ان علاوه بر تامین بازار داخلی پتانسیل بسیار بالایی برای صادرات دارد واکس کفش جیر مشکی می باشد.

کفشهای جیر با توجه به ظاهر زیبایی که دارند مدتها است در طراحی و زیبایی کفشها انقلابی بر پا کنند. این کفشها دارای شکلی متفاوت از بقیه کفشها هستند و همچنین نگهداری از این مدل کفشها هم بسیار از نگهداری از کفشهای ساده چرم سخت تر است به همین دلیل افراد خاص و باسلیقه معمولا از خریداران کفش جیر هستند و تنوع رنگی بسیار بالای این نوع کشفها حق انتخاب بسیار بالاتر ینسبت به کفشهای عادی به شما می دهد.

خرید واکس کفش چرم

خرید واکس کفش چرم

امروزه به دلیل استفاده زیاد از واکس کفش چرم طبیعی انواع بسیار گوناگونی از آن تولید شده است که البته هرکدام قیمت متفاوتی نیز دارند.

انواع گوناگون واکس کفش عبارتند از:

واکس جامد

این نوع از قدیمی ترین نوع واکسها می باشد که اگر از آن استفاده کرده باشید متوجه شدید که هنگام استفاده باعث سیاه و کثیف شدن دست می شود و به همین دلیل تولیدکنندگان، به تولید نوع دیگری از آن اقدام کردند.

واکس مایع

واکس مایع نیز همانطور که از نامش پیداست به صورت مایع می باشد که براقیت خاصی به کفش می بخشد اما عیبی که دارد این است که دوام زیادی نداشته و بیشتر جنبه زیبایی دارد.

واکس اسپری

برای استفاده از این نوع واکس کافیست واکس را روی کفش اسپری کنید تا کفش شما تمیز و براق شود.

واکس کرمی

این واکس حالتی شبیه به کرم دارد و باعث براقیت کفش می شود.

یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی چرم، واکس کفش چرم می باشد که می توانید از طریق این مجموعه خرید داشته باشید.

اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید برای محصولات چرمی از واکس استفاده کنیم؟

محصولات چرم به دلیل دوام و ماندگاری بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و این روزها افراد زیادی حاضرند به همین دلیل، هزینه زیادی را بابت آن بپردازند اما نکته مهمی که وجود دارد مراقبت و نگهداری از چرم می باشد.

کثیفی و گرد و غباری که روی کفش اسپرت چرم می نشیند، ظاهر آن را بسیار زشت و زننده نشان می دهد که با استفاده از واکس این مشکل حل شده است و علاوه بر آن، استفاده از واکس باعث ماندگاری و طول عمر کفش نیز می شود و همچنین کیفیت کفش را نیز افزایش می دهد.

پس اگر می خواهید کفش چرم شما کیفیت و دوام بیشتری داشته باشد بهترین گزینه استفاده از واکس مناسب چرم می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)