راز موفقیت از زبان اَبَرموفق ها
راز موفقیت از زبان اَبَرموفق ها
یافتن نقاط مثبت شما را نیرومندتر خواهد کرد اما توهم و خوش خیالی از مسیر درست و اندیشیدن به راه  حل ها شما را بازخواهد داشت. بنابراین واقع بین باشید من با تجارت به این مهم دست یافتم

یافتن نقاط مثبت شما را نیرومندتر خواهد کرد اما توهم و خوش خیالی از مسیر درست و اندیشیدن به راه  حل ها شما را بازخواهد داشت. بنابراین واقع بین باشید من با تجارت به این مهم دست یافتم و توانستم درآمدم را به چندین برابر افزایش دهم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

ادیومتری نزدیک

ادیومتری نزدیک

قیمت دستگاه ادیومتر همانند قیمت سایر کالا ها و تجهیزات پزشکی موجود در بازار ممکن است دستخوش تغییراتی شود و نوساناتی داشته باشد.

قیمت دستگاه شنوایی سنجی به کیفیت دستگاه، آپشن های مختلف دستگاه و برند تولید کننده آن بستگی دارد.

برای خرید ادیومتری نزدیک حتما به نکات گفته شده دقت کنید تا دستگاهی با کیفیت، مطابق با استاندارد های جهانی را خریداری کنید.

در حال حاضر قیمت دستگاه ادیومتری نزدیک بسته به نوع و کیفیت ساخت بین ۲۵ تا ۴۰ میلیون تومان می باشد.

شما مشتریان گرامی جهت خرید انواع دستگاه ادیومتری با کیفیت و استاندارد، با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش در تماس باشید.

ادیومتری تهران

ادیومتری تهران

ادیومتری تهران یکی از تست های مهم جهت سنجش میزان شنوایی است که توسط افراد متخصص در مراکز شنوایی سنجی انجام می شود.

ادیومتری تهران تستی است که میزان شنوایی ما را مورد سنجش قرار می دهد و پزشک پس از تفسیر این تست ممکن است برای بهبود کیفیت شنوایی سمعک تجویز کند.

شنوایی یکی از مهم ترین حواس بدن ما است که به درک بهتر محیط کمک می کند.

داشتن قدرت شنوایی کافی، بر جنبه های مختلف زندگی ما تاثیر می گذارد، که از مهم نرین آن ها برقراری ارتباط اجتماعی است.

تست شنوایی سنجی یا ادیومتری توسط دستگاه خاصی انجام می شود و نتیجه آن روی صفحه مانیتور و کاغذ مخصوص به صورت نواری ثبت می شود.

ادیومتری نرمال

ادیومتری نرمال

هنگام خرید دستگاه ادیومتری نرمال به نکاتی دقت کنید تا بهترین دستگاه را جهت تشخیص مشکلات شنوایی بیماران تان خریداری کنید.

هنگام خرید دستگاه ادیومتر دقت کنید که دستگاه طبق استاندارد از نوع چهار باشد و عملکرد های مورد نظر را با بالا ترین کیفیت مورد سنجش قرار دهد.

همچنین دقت کنید که دستگاه توانایی تولید فرکانس ۵۰۰ تا ۶۰۰ هرتز را دارا باشد.

در خرید دستگاه دقت کنید که استفاده از ادیومتر هایی که دارای مکالمه آماده هستند نسبت به ادیومتر هایی که دارای میکروفن جهت تولید صدا هستند ارجحیت دارد.

ادیومتری کاربردی نوار گوش یکی از پر کاربرد ترین تست ها جهت تشخیص مشکلات شنوایی در کودکان و بزرگسالان است.

برای انجام ادیومتری، پروپ دستگاه ادیومتر را روی گوش فرد قرار داده و صدا هایی با فرکانس مشخص از پایین به بالا تولید می کنند و میزان شنوایی فرد حین شنیدن صدا ها به صورت نواری روی دستگاه ثبت می شود.

5/5 - (1 امتیاز)