ذهنیت یک کارفرما را داشتم و میلیونر شدم
ذهنیت یک کارفرما را داشتم و میلیونر شدم
از خودتان بپرسید اگر من کارفرمای چنین کاری بودم، ترجیح می دادم چه کسی را استخدام کنم؟ این مورد نه تنها به شما کمک می کند که مسایل را از دید دیگری نگاه کنید

از خودتان بپرسید اگر من کارفرمای چنین کاری بودم، ترجیح می دادم چه کسی را استخدام کنم؟ این مورد نه تنها به شما کمک می کند که مسایل را از دید دیگری نگاه کنید، بلکه داشتن ذهنیت کارفرما باعث می شود تا منتظر استخدام شدن نمانید و در هر جایگاه و شغلی که هستید، کسب و کار خودتان را هم اداره کنید.

لباس مردانه

لباس مردانه

از نظر تاریخی، زنان نسبت به مردان نسبت به ظاهر خود بسیار آگاه تر بوده اند، اما به نظر می رسد در زمان های اخیر تغییری در این سطح از تمرکز بر ظاهر در بین مردان ایجاد شده است. سایت ایران مداد به این امر پرداخته است.

به طور خاص، مردان جوان در نسل Y که توسط رسانه های جمعی و فعالیت های بازاریابی اجتماعی شده اند، به ظاهر آگاه شده اند که منجر به مصرف پوشاک می شود.

مردان جوان معمولاً از سویشرت شلوار مردانه ورزشی برای بیان هویت خود استفاده می کنند و آرزوهای آنها برای برقراری ارتباط ممکن است بر مصرف پوشاک آنها تأثیر بگذارد.

درک رابطه بین هویت مردان دانشگاهی و انتخاب لباس آنها اطلاعات مفیدی را در اختیار بازاریابان پوشاک قرار می دهد تا استراتژی های موثری برای تولید و بازاریابی لباس کار مردانه مطابق با ارزش های مشترکی که این گروه برای شناسایی با آن ها تلاش می کند توسعه دهند.

طبع ماهی

طبع ماهی

همه ی افراد حداقل یک بار ماهی قزل آلا را مصرف کرده اند و می دانند که قزل آلا بسیار سرد است و یا طبع ماهی گرم ندارد. حالا که متوجه شدید طبع ماهی سرد است باید نکاتی را رعایت کنید و آن هم این است که اگر طبع گرمی دارید که این ماهی برای شما فوق العاده است.

اگر طبع سردی دارید برای خوردن این ماهی باید خوراکیهای دیگری را همراه این غذا میل کنید البته خوراکیهایی که طبع گرم دارند تا از غلبه سردی ماهی جلوگیری کنند با خوردن چند عدد زیتون، یک خرما شاهانی، و یا یک چایی نبات بعد از آن می توان این مشکل را از خودتان دور کنید.

طرز استفاده از آلوورا برای چاقی صورت

طرز استفاده از آلوورا برای چاقی صورت

اکثر قرصهایی که افراد برای افزایش اشتها و چاق شدن مصرف می کنند به دلیل شیمیایی بودن عوارض بسیار زیادی دارد که سلامت بدن را به خطر می اندازد. طرز استفاده از آلوورا برای چاقی صورت در برخی موتقع متفاوت است.

اما پودر چاقی آلوئه ورا ترکیبات شیمیایی ندارد که برای بدن ضرر داشته باشد و محصولی کاملا طبیعی می باشد که از گیاهان آلوئه ورای کاملا ارگانیک تولید شده است.

شربت سن ایچ آلوئه ورا با داشتن ترکیبات و مواد سالم باعث سلامتی بدن می شود و هیچ گونه عوارض و ضرری ندارد.

به دلیل طبیعی و گیاهی بودن، این محصول مناسب افراد ۱۵ ساله تا ۵۰ ساله می باشد یعنی نوجوانان هم می توانند از این محصول استفاده کنند.

مصرف این پودر برای زنان باردار، زنانی که در دوره ی شیر دهی هستند و کسانی که فشار خون بسیار بالایی دارند مناسب نمی باشد.

5/5 - (1 امتیاز)