شیرینی خامه ای خانگی تهران
شیرینی خامه ای خانگی تهران
شما اگر در شهرهایی مانند تهران و یزد تا مشهد زندگی می کنید حتما متوجه مغاره های قنادی شده اید که انواع شیرینی رولت مختلف را در یخچالهایشان نگهداری می کنند شیرینهایی از قبیل خامه ای و خشک و ترکه هر کدام طرفداراند خاص خودش را دارد

شما اگر در شهرهایی مانند تهران و یزد تا مشهد زندگی می کنید حتما متوجه مغاره های قنادی شده اید که انواع شیرینی رولت مختلف را در یخچالهایشان نگهداری می کنند شیرینهایی از قبیل خامه ای و خشک و ترکه هر کدام طرفداراند خاص خودش را دارد و هر کدام می تواند دلیل شلوغی و علاقه مندی بسیاری از مردم به قنادیها باشد. اما در مورد شیرینی خامه ای یکی از پر طرفدار ترین نوع شیرینی است که کمتر کسی وجود دارد که از این شیرینی بی نظیر خوشش نیامده و به آن علاقه نشان ندهد اما این شیرینی انواع متفاوتی دارد که برای سلایق مختلف قابل تهیه می باشد که به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

شیرینی خامه ای خانگی تهران

شیرینی خامه ای ساده جدید خوشمزه در بهترین طعم و مزه در نمایندگی و سایت معتبر ما برای همه مشتریان و خریداران عزیز آماده شده شیرینی خامه ای برای سلامتی شما ضرر ندارد. چون از بهترین مواد عالی و ممتاز برای تهیه و تولید آن استفاده شده امروز شیرینی خامه ای را با کیفیت های عالی در مدل های جدید و بسیار خوشمزه درست میکنند در قنادی ها و در بسیاری از شیرینی پزی ها میتوانید بهترین و خوشمزه ترین شیرینی خامه ای را سفارش بدهید و از آنها برای مراسمات و جشن تولد ها و بسیاری دیگر از مکان ها استفاده کنید. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

شیرینی خامه ای تهران

شیرینی خامه ای تهران

اگر در شهرهای اصفهان و تهران و یا هر جای دیگری زندگی می کنید احتمالا خواسته اید تا شیرینی تر خانگی خامه ای از دیگر ملیتها و دیگر کشورها را تست کنید و طعمشان را بچشید یکی از این شیرینیها شیرینی کادایف می باشد این شیرینی برای کشور ترکیه می باشد و یکی از انواع شیرینیهای تر است و می توان آن را به عنوان دسر هم استفاده کرد شما برای تهیه این شیرینی باید شربت و کاستارد و همچنین خامه اش را درست کنید مواد لازم برای شربت این شرینی رشته کادایف و کره و شکر و دارچین و آبلیمو و آب می باشد و شما برای درست کردن چیزی به اسم کاستارد به موادی مانند تخم مرغ و شیر و شکر و آرد سمولینا و آرد ذرت و همچنین وانیل و پوست لیمو رنده شده نیاز خواهید داشت.

اما آسان ترین بخش این شیرینی درست کردن خامه آن است که فقط نیاز به خانه قنادی و خلال بادام دارید که با ترکیب این سه ماده با هم می توانید یک شیرینی بین المللی و خوش طعم را داشته باشید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید اما در مورد این شیرینی خامه ای تهران جذاب گفتنیها بسیار است این شیرینی از خمیر رشته شده به خصوصی به نام کادایف آماده می شود این رشته ها خمیر فلو بوده که رشته رشته شده است به همین دلیل شربت ساخته شده به ارحتی در آن نفوذ می کند و باعث دادن طعم عالیی به شیرینی می شود همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید رشته کادایف را از قنادیها و یا فروشگاهای اینترنتی هم تهیه نمایید شما می توانید پس از آماده سازی این شیرینی روی آن را بعد از خامه ریختن با مغزها و خلاهای مختلف مانند خلال مغز بادام تزئین کنید.

شیرینی خامه ای خوشمزه

شیرینی خامه ای خوشمزه

بعضی از شیرینی های خامه ای درجه یک با طعم شکلات و بعضی ها با طعم ساده راهی بازارهای مختلف برای فروش شده‌اند شیرینی های ماندگار با دوام بسیار زیاد بوده که فوری در یخچال خشک نشده و برای نگهداری آنها می توانید از ظرف های درب دار یا جعبه های کارتنی درب دار استفاده کنید تا عالی و تازه برای چند روز در یخچال باقی بمانند. برای خرید شیرینی خامه ای به قنادی و مراکز و نمایندگی های معتبر و سایت های آنلاین و اینترنتی تضمینی و معتبر ما مراجعه نمایید که در واقع عالی ترین و سالم ترین شیرینی ها را در مدل خامه ای برای شما فراهم و آماده سازی کرده شیرینی های مرغوب که به اندازه کافی خامه درون آنها وجود دارد.

شیرینی های خامه ای ممتاز خوشمزه تقریبا مانند توپ بوده که از خمیر خوشمزه و درجه یک پفی برای تهیه آن استفاده می شود و در داخل آن با بستنی و یا کرم کاستارد و خامه زده و شیرین پر شده از این شیرینی خامه ای خانگی به مدل های مختلف در داخل قنادی ها و شیرینی پزی ها موجود بوده که می توانید مدل ساده آن یا به همراه سس شکلات و یا کارامل را خریداری کنید. طبعضی از آنها با پودر قند و سس شکلات و پودر نارگیل هم تزیین شده اند و در کشورهای خارجی هم شیرینی خامه ای ایرانی محبوب شده و واردات آن را به کشور خود انجام می دهند چون طعم و مزه آن را دوست داشته و از کیفیت و پخت این شیرینی کاملاً راضی می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)