افکار نوین و انگیزه بی انتهایم مرا پولدار کرد
افکار نوین و انگیزه بی انتهایم مرا پولدار کرد
هرگز تسلیم نشوید، امروز سخت است و فردا سخت تر، اما پس فردا روز روشنی برای تان خواهد بود. سختی امروز برای فردا آسان می شود

هرگز تسلیم نشوید، امروز سخت است و فردا سخت تر، اما پس فردا روز روشنی برای تان خواهد بود. سختی امروز برای فردا آسان می شود و هیچ تلاشی بی ثمر نخواهد بود. ثمره تلاش و سخت کوشی من در حوزه انواع میلگرد؛ کسب موفقیت در این تجارت بود.

در ادامه قصد دارم شما را با محصولاتم آشنا کنم.

میلگرد صنعتی یزد

میلگرد صنعتی یزد

میلگرد صنعتی یزد استحکام کششی بالایی داشته و در برابر رطوبت مقاومت مطلوبی دارد و یکی از پرفروش ترین محصولات صنعت آهن آلات می باشد. میلگرد صنعتی یزد در مدلهای ساده و آجدار هستند؛ قطر سطح مقطع میلگرد صنعتی ساده با نوع عاج دار فرق داشته و نمونه های ساده با استاندارد A1 تولید می شوند.

میلگرد صادراتی نیشابور

میلگرد صادراتی نیشابور

میلگرد صادراتی نیشابور یکی از باکیفیت ترین میلگردهای موجود بازار می باشد که روزبروز به محبوبیت آن افزوده می شود و تاثیر مثبتی در بحث اشتغال زایی داشته است. محصولات این شرکت دارای سایز های مختلفی هستند که از جمله این سایز ها می توانیم به میلگرد هایی با اندازه ۸ تا ۳۲ میلی متر اشاره بکنیم که شما می توانید بسته به نیاز خود، سایزی که به درد شما می خورد را تهیه فرمایید.

میلگرد صفحه ستون

میلگرد صفحه ستون

میلگرد صفحه ستون از طریق اتصالات مختلفی قابلیت وصل شدن به ستون را دارد که اتصال گیردار و اتصال مفصلی مهم ترین و اصلی ترین آن ها است. میلگرد صفحه ستون نقش حمایتی بین ستون و اسکلت فلزی سازه را دارد و کار انتقال فشار و وزن اعمال شده بر ستون به فوندانسیون را برعهده خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)