خانه داری موجب شد من به درآمد میلیاردی برسم
خانه داری موجب شد من به درآمد میلیاردی برسم
در دهه‌ های پیش اگر کسی در جوانی پولدار می ‌شد بسیاری از افراد تعجب می ‌کردند. اما امروزه نسل جوان نیز می ‌توانند پولدار شوند و داستان موفقیت‌ های بزرگ خود را داشته باشند

در دهه‌ های پیش اگر کسی در جوانی پولدار می ‌شد بسیاری از افراد تعجب می ‌کردند. اما امروزه نسل جوان نیز می ‌توانند پولدار شوند و داستان موفقیت‌ های بزرگ خود را داشته باشند زیرا روش هایی به وجود آمده است که بدون داشتن سرمایه زیاد می توان کسب و کار موفقی را راه اندازی کرد و به ثروت رسید. من نیز از یکی از بهترین روش ها استفاده کردم و در حوزه پوشاک و محصولات کشاورزی توانستم به یک فرد ثروتمند تبدیل بشوم.

میوه خشک درجه یک

میوه خشک درجه یک

محتوای تمام مواد مغذی آنالیز شده (پروتئین، چربی) و محاسبه شده (کربوهیدرات ها و ارزش انرژی) بین میوه خشک درجه یک انتخابی تفاوت معنی داری داشت. گوجی بری مورد مطالعه دارای محتوای بالایی از پروتئین (۱۳٫۳٪) بود که بیشتر از آن است که به عنوان مثال ارائه شده است. اطلاعات بیشتر این محصول را می توانید در سایت آجیلی شهر بررسی کنید.

این محصول غنی از پروتئین نیز خولان دریایی، نونی و فیسالیس (۸ تا ۹٪) بودند، اما سایر میوه ها ۵٪ یا کمتر پروتئین داشتند. محتوای چربی در اکثر محصولات آنالیز شده کمتر از ۳ درصد و در نونی و ارس ۴ تا ۵ درصد بود.

مدل سارافون با پارچه کرپ مازراتی

مدل سارافون با پارچه کرپ مازراتی

پارچه های کرپ مازراتی یکی از انواع محبوب ترین پارچه ها برای دوختن پیراهن در انواع مدل سارافون با پارچه کرپ مازراتی هستند. این نوع پارچه ها به علت داشتن جنس خوب و قابلیت صاف ماندن و ایست داشتن می توانند برای دوخت انواع مختلف لباس مجلسی زنانه استفاده شوند.

انواع پیراهن هایی که می توان با پارچه ی کرپ مازراتی تهیه کرد اعم از مجلسی و حتی اسپرت می باشد زیرا که این نوع پارچه  قابلیت های بسیار زیادی دارد و برای هرنوع لباس و پیراهنی کاربرد دارد و می تواند مناسب انواع دوخت ها باشد.

محصولات کشاورزی خراسان رضوی

محصولات کشاورزی خراسان رضوی

اکنون می خواهیم به ظرفیت های تولید، تجارت و صادرات محصولات کشاورزی خراسان رضوی بپردازم. بخش کشاورزی این استان جزء بخش های مهم اقتصادی است که به طور کلی ۱۸% اشتغال، ۳۴% فضای کسب و کار و ۱۳٫۵% از ارزش تولید ناخالص داخلی استان و ۷٫۵% ارزش ناخالص بخش کشاورزی کشور را به دوش می کشد. عمده محصولات باغی این استان را هم زعفران و پسته، انگور، انار و گیلاس تشکیل می دهد که چیزی حدود ۹۰% از تولیدات باغی است.

به طور کلی محصولات باغی و دام و طیور این استان ۵۰% صادرات غیر نفتی را تشکیل می دهد. این استان دارای یک میلیون هکتار سطح زیر کشت انواع محصولات زراعی، باغی، آبی و دیم با ۸ میلیون تن می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)