قیمت بادمجان قلمی سفید
قیمت بادمجان قلمی سفید
بادمجان به عنوان یکی از اصلی‌ ترین انواع صیفی جات محسوب می شود که مصرف بسیار زیادی داشته و همچنین تولید آن هم به دلیل مصرف زیاد مورد توجه و اهمیت واقع شده است

بادمجان به عنوان یکی از اصلی‌ ترین انواع صیفی جات محسوب می شود که مصرف بسیار زیادی داشته و همچنین تولید آن هم به دلیل مصرف زیاد مورد توجه و اهمیت واقع شده است این محصول انواع مختلفی را شامل می‌شود که قیمت بادمجان قلمی صادراتی خوشمزه ایران در میدان تره بار با توجه به کیفیت و روش تهیه کردن آن متفاوت است.

قیمت بادمجان قلمی سفید

اگر شما هم تمایل دارید، این ماده خوراکی و ترشی بادمجان را با حجم بالایی سفارش دهید، پیشنهاد ما این است که فرم موجود در سایت آراد برندینگ را تکمیل نموده و یا از سایر راه های ارتباطی برای تماس با مشاورین ما استفاده کنید.

بادمجان قلمی همانطور که از نامش پیداست ظاهری کشیده و باریک مانند دارد که به صورت بذری کشت می شود و با توجه به اینکه در شرایط گرم رشد و باردهی بسیار مناسبی داشته است امروزه در اکثر مناطق کشور ما ایران تولید خیلی خوبی داشته است و فراتر از اینکه به عنوان بذر در زمین گرم آن را می خورند.

قیمت بادمجان قلمی

قیمت بادمجان قلمی

در کنار فروش داخلی زمینه را برای صادرات به کشورهای مجاور و همسایه هم فراهم آورده است که این صادرات امروزه به روشهای مختلف توانسته در رشد و رونق اقتصادی کشور ما ایران و موثر باشد مثلاً توانسته از تولید کنندگان و کشاورزان داخلی کشور حمایت کند و همچنین باعث ایجاد کار و فعالیت برای افراد زیادی در این زمینه شود و نهایتاً به عنوان حمایت از تولید داخلی کشور نقش مثبت ایجاد کرده است.

با توجه به این که تولید این محصول در کشور ما ایران توسط تولید کنندگان آن به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته بنابراین حجم تولیدات آن به گونه ای بوده که باعث شده با قیمت بادمجان قلمی در بازار داخلی مناسب باشد.

پوست بادمجان قلمی صادراتی مشکی و دارای ظاهری صاف می باشد درختچه این صیفی جات از ساقه ضخیمی برخوردار بوده که برگهای آن هم به صورت بیضی مانند است خواص و فواید موجود در این صیفی جات دلیل شده که مصرف آن در برنامه غذایی حفظ شود همچنین لازم به ذکر است بدانید که مصرف بادمجان در زمینه های مختلف وجود داشته یعنی در واقع به عنوان یکی از صیفی جات و مواد غذایی سالم بوده که در زمینه های مختلف مانند به کار گیری آن برای تهیه غذاهای مختلف و همچنین به کارگیری آن برای تولید انواع ترشی مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است.

بادمجان گونه های مختلف می شود که امروزه تنوع تعداد زیادی از آنها در کشور ما ایران قابل کشت و تولید بوده و در بین همه آنها بادمجان قلمی زمینه صادرات را هم فراهم آورده است.

بادمجان قلمی سفید

بادمجان قلمی سفید

همان گونه که در قسمتهای پیشین نوشتار توضیح داده شد، بادمجان قلمی سفید نوع خاصی از بادمجان است که علاوه بر بافت داخلی، پوست خارجی آن نیز سفید رنگ می باشد، در اینجا لازم است، اضافه کرد که در حالت کلی گوشت داخلی بادمجان، سفید یا سفید مایل به سبز می باشد اما گوشت بادمجان سفید، کاملاً سفید است و گاهی اوقات رنگ آن اندکی به کرم می زند.

بادمجان سفید نسبت به بادمجان سیاه، معطر و شیرین است و معمولاً تعداد دانه های داخلی آن بیشتر است، این بادمجان به بادمجان ژاپنی نیز مشهور بوده و طعمی منحصر به فرد دارد.

علاوه بر آنچه تا بدین جا بیان شد، یکی از مزایای مهم بادمجان سفید نسبت به سایر همتایان خود این است که طول دوره رشد و تکثیر آن کوتاه تر است و اصطلاحاً زودرس تر از بادمجان بنفش می باشد، همچنین میزان ثمردهی بادمجان سفید قلمی نسبت به سایر بادمجانها بیشتر است.

بادمجان سفید، سرشار از ویتامینهای مفید و املاح معدنی مهم از جمله پتاسیم، منیزم، منگنز، فسفر و اسید فولیک است، همچنین بادمجان، منبع غنی فیبر به شمار می رود و به همین علت برای سلامت دستگاه گوارش و کاهش وزن مفید است، البته در صورتی که به صورت رژیمی و بدون استفاده از روغن خوراکی زیاد طبخ شود.

ممکن است، شما خواننده عزیز صاحب یک رستوران، تهیه غذا یا مرکزی از این قبیل باشید، در این صورت می توانید با استفاده از بادمجان سفید، طعم متفاوتی به غذاهای خود ببخشید و بدین وسیله نظر مشتری را جلب کنید.

خبر خوب این است که مجموعه ما عرضه کننده مرغوب ترین ارقام بادمجان قلمی سفید می باشد و بیش از هر چیز به ارائه محصولات تازه و باکیفیت با قیمت مناسب اهمیت می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)